داغ ترین ها :
اطلاعات بخش پردازنده گوشی شیائومی Black shark 2 از گیگبنچ منتشر شد

اطلاعات بخش پردازنده گوشی شیائومی Black shark 2 از گیگبنچ منتشر شد

گیگبنچ یکی از مراجعی است که بخش پردازنده گوشی های هوشمند را تست کرده و نتایج آزمایش را منتشر می کند. بیشتر کمپانی ها گوشی های هوشمند خود را قبل از معرفی در این مرجع تست می کنند. کمپانی شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حالا گوشی هوشمند جدید خود را در این مرجع تست کرده است.

شیائومی

گوشی هوشمند شیائومی Black shark 2، گوشی جدید و مخصوص بازی کمپانی شیائومی است که برخی از اطلاعات آن از گیگبنچ درز کرده است. شماره مدل این گوشی هوشمند blackshark AWM-A0 بوده و این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای نمره 2403 و در تست چند هسته ای نمره 8389 را کسب کرده است.

شیائومی برای تامین بخش های سخت افزاری پردازنده این گوشی نیز به سراغ کوالکام رفته و چیپست این گوشی هوشمند اسنپدراگون 845 می باشد. این گوشی با رم 8 گیگابایتی تست شده است و از آن جایی که این گوشی مخصوص بازی می باشد این میزان از رم کاملا مناسب است. اما نکته ای توجه را جلب می کند بخش سیستم عامل این گوشی است که اندروید 8.1 Oreo می باشد. کاربران این انتظار را دارند که در نزدیکترین زمان ممکن بعد از معرفی، سیستم عامل اندروید 9.0 Pie برای این گوشی هوشمند منتشر شود.

شیائومی

این گوشی هوشمند دو روز زود تر از پرچمدار آینده شیائومی و در تاریخ 23 اکتبر معرفی خواهد شد و بسیاری از کارشناسان و کاربران به انتظار نشسته اند تا در تاریخ مذکور تمامی بخش های تاریک این گوشی روشن شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi_black_shark_2_shows_up_on_geekbench/
ads
ads