داغ ترین ها :
کاربران گوشی های پیکسل از مشکلات پس از نصب اندروید 12 خبر دادند

کاربران گوشی های پیکسل از مشکلات پس از نصب اندروید 12 خبر دادند

کاربران گوشی‌های پیکسل پس از نصب اندروید 12، جدیدترین نسخه این سیستم عامل، مشکلاتی را در گوشی‌های خود گزارش کرده‌اند. شکایات در صفحه پشتیبانی پیکسل از طریق سایت PiunikawebWeb ثبت شده است. برای مثال یکی از پیام‌های کاربران در مورد گوشی پیکسل 4a نسخه 5G است. این کاربر اعلام کرد که پس از بروزرسانی هنگام اجرای نرم افزار دچار مشکل می‌شود. او همچنین به خالی شدن سریع باتری گوشی نیز اشاره کرده بود. برای خرید گوشی موبایل می توانید از سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

مشکلات کاربران گوشی‌های پیسکل گوگل پس از نصب اندروید 12

اندروید 12

کاربر دیگری گفت که پیکسل 5 او علیرغم بازگرداندنش به حالت اولیه کارخانه همچنان درست کار نمی‌کند. او همچنین این نظر را داشت که این بازگرداندن به حالت کارخانه آن هم به دفعات مکرر نیز به نوبه خود موجب آسیب رساندن به نمایشگر خواهد شد. یکی از دارندگان پیکسل 3 همچنین گفت که مشکلی در پیکسل لانچر به وجود آمده، او گفت که برای اجرای نرم افزارها دچار مشکل است و حتی تظیمات کارخانه نیز نتوانسته مشکلات او را برطرف کند.

کاربران پیکسل 4 نیز در امان نبودند. یکی از دارندگان این گوشی نوشت: امروز من گوشی خود را به اندروید 12 آپدیت کردم. اکنون با بازکردن قفل گوشی خود مشکل دارم. قفل صفحه پس از مدتی از کار می‌افتد.

در حالی که به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه دوربین باشد، برخی دیگر با باز نشدن درست برنامه و تخلیه باتری سروکار دارند. گوگل می‌گوید که این مشکل ممکن است به دلیل ناسازگاری با برنامه‌های شخص ثالث باشد. کاربران برخی از راه‌حل‌های معمول از جمله پاک کردن حافظه پنهان و راه‌اندازی در حالت ایمن را امتحان کرده‌اند تا مطمئن شوند که مشکل ناشی از یک برنامه نیست. بااین‌حال مشکل آنان هنوز ادامه دارد.

 

مشخصات پرچمداران جدید گوگل را بخوانید:

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو پرچمداران جدید گوگل معرفی شدند

 

آیا اولین چیپست طراحی شده توسط گوگل در اولین عرضه بدون مشکل خواهد بود؟

اندروید 12 پیکسل

با توجه به اینکه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو قرار است هفته آینده عرضه شوند، مطمئن نیستیم که آیا گوگل مجبور به یک بروزرسانی جدید است یا خیر. اگر به خرید یکی از مدل‌های جدید پیکسل 6 فکر می‌کنید، ممکن است لازم باشد صبر کنید پایدار بودن سیستم عامل این گوشی مشخص شود. این توصیه به این دلیل است که خط تولید پیسکل به طور معمول بلافاصله پس از عرضه دارای مشکلاتی است. گوشی‌های پسکل ۳ و پیکسل ۵ در زمان عرضه با مشکلاتی همراه بودند.

ممکن است به یاد داشته باشید که خریداران پیکسل 2 ایکس‌ال، پیسکل سوزی روی نمایشگر را گزارش کرده بودند. در حالی که بعضی دیگر لکه‌ای سیاه روی نمایشگر داشتند. پیکسل 2 نیز از این داستان جا نمانده بود. این گوشی هنگام برقراری تماس صوتی صدای عجیبی از جمله کلیک، سوت و غیره تولید می‌کرد. گوشی‌های تولید شده خط پیکسل 3 دچار تخلیه باتری و به دنبال آن خرابی کامل و خاموشی شده بودند. برنامه دوربین نیز حالتی مانند لرزش داشت که در نتیجه عکس‌هایی با کیفیت تصویر پایین گرفته می‌شد.

سری پیکسل 4 نیز عرضه بی‌عیب و نقصی نداشت. مدت زیادی پس از عرضه گوشی‌ها، کاربران صداهای پخش، کلیک و ضربه را روی ویدیوهایی که توسط دستگاه ضبط شده بود، شنیدند. پیکسل 5 هم سال گذشته با یک مشکل تولید دیگر روبرو شد. در این مشکل تولید شکافی بین شیشه و قاب آلومینیومی توسط کاربران گزارش شده بود.

پس امسال چطور خواهد بود؟ گوگل اولین چیپست طراحی شده توسط این شرکت را معرفی کردخ که به پیکسل‌های جدید نیرو می‌دهد. در ذهن برخی از خریداران بالقوه این ترس وجود دارد که مشکلاتی در این تراشه وجود داشته باشد. این مشکلات ممکن است به راحتی با یک بروز رسانی نرم افزاری حل نشود. چیپست Tensor قلب تپنده قابلیت‌های یادگیری ماشینی گوشی پیکسل 6 است. ویژگی‌های عکاسی محاسباتی از جمله رفع محو شدن چهره، پاک‌کن جادویی و غیره همه و همه از طریق این چیپست در دسترس خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84/
ads
ads