داغ ترین ها :
گوشی Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition با قیمت 630 دلار معرفی شد

گوشی Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition با قیمت 630 دلار معرفی شد

پس از شایعات مختلف گوشی Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition معرفی شد. ویژگی اصلی این گوشی هوشمند همان‌طور که از نام آن مشخص است، داشتن دوربین سلفی زیر صفحه نمایش است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اولین‌بار در زمان معرفی گوشی Moto Edge X30 در دی ماه سال گذشته درباره این گوشی صحبت شده بود و حالا مشاهده می‌کنیم که تا چند روز دیگر راهی بازار می‌شود.

 

گوشی های اورجینال برند Motorola را از سایت تکنولایف بخرید: قیمت گوشی موتورولا

 

مشخصات سخت افزاری  Edge X30 Under Screen Camera Edition شبیه به گوشی Moto Edge X30 خواهد بود. تنها تفاوت این دو گوشی اینجاست که مدل  Under Screen Camera Edition از دوربین سلفی با حسگر ۶۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

گوشی Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition در مدلی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و با قیمت ۶۳۰ دلار به فروش خواهد رفت. البته اگر این گوشی را پیش خرید کنید، قیمت آن ۵۵۱ دلار خواهد بود. برای پیش خرید این محصول هم تا تاریخ ۳۰ مارس یا ۱۰ فروردین ماه فرصت خواهید داشت.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شرکت لنوو هم‌زمان با معرفی گوشی جدید، قیمت گوشی‌های قبلی خود را کاهش داد. مدل‌های مختلف گوشی موتو اج ایکس 30 هم اکنون با قیمت ۴۴۱ دلار، ۴۷۲ دلار و ۵۰۴ دلار به فروش می‌رسند. این مدل‌های به ترتیب ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

 

چند مدل از بهترین ساندبارهای موجود در بازار ایران:
بهترین ساندبار

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-moto-edge-x30-under-screen-camera-edition/
ads
ads