داغ ترین ها :
گوشی آنر مجیک 4 لایت معرفی شد

گوشی آنر مجیک 4 لایت معرفی شد

شرکت آنر گوشی آنر مجیک ۴ لایت را معرفی کرد. باید در همین ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی یک محصول کاملا جدید نیست و تغییر نام یافته دو گوشی آنر ایکس ۳۰ و آنر ایکس ۹ 5G است. گوشی آنر مجیک ۴ لایت در حال حاضر تنها در کشور فرانسه عرضه شده و تنها یک مدل خواهد داشت که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی در سه رنگ آبی و نقره‌ای و مشکی راهی بازار خواهد شد.

این گوشی آنر با تراشه اسنپ دراگون 695 راهی بازار می‌شود. از همه مهم‌تر باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی از تمام سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. این اتفاق در حالی رخ داد که گوشی آنر ایکس ۳۰ که فقط در کشور چین عرضه شده، سرویس‌ها گوگل را ندارد.

آنر مجیک ۴ لایت به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. از ویژگی‌های هیجان انگیز این گوشی می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم. ماژول دوربین دایره‌ای شکل را پشت این گوشی مشاهده می‌کنید. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار گرفته است. دوربین جلوی این گوشی هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

گوشی Honor Magic 4 Lite از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. آنر ادعا کرده که در مدت زمان ۳۰ دقیقه می‌توان ۸۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

هنوز قیمت گوشی آنر مجید ۴ لایت مشخص نشده، اما گوشی آنر X9 5G با قیمت ۳۱۰ دلار راهی بازار شده بود. پس بعید نیست که این گوشی با قیمتی نزدیک به آنر ایکس ۹ 5G راهی بازار شود.

این گوشی در حالی معرفی شد که انتظار داریم گوشی آنر پلی 6T امروز در کشور چین معرفی شود. این گوشی دو مدل خواهد داشت. یک مدل با تراشه اسنپ دراگون 778G و یک مدل با تراشه دایمنسیتی 800 راهی بازار می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-%d9%85%d8%ac%db%8c%da%a9-4-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads