داغ ترین ها :
مشخصات و رندرهای موتو G Go منتشر شد

مشخصات و رندرهای موتو G Go منتشر شد

موتورولا به تازگی مجموعه‌ای از گوشی‌های مقرون به صرفه خود را در بازارهای جهانی عرضه کرده و هم اکنون به نظر می‌رسد در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت دیگر است. یکی از افشاکنندگان مشهور در توییتر خود از یک دستگاه جدید با نام موتو G Go رونمایی کرده است. اینطور که پیداست، طراح برخی از طراحی گوشی هوشمند جدید را در کنار برخی مشخصات کلیدی فاش کرده است، بنابراین بدون هیچگونه مقدمه‌ای به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

با توجه به طراحی فاش شده، گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای خمیده با ماژول دوربین خاص بوده که دو سنسور را درون خود جای داده و در کنار آن شاهد فلاش ال ای دی هستیم. این دستگاه در بخش عقب مجهز به حسگر اثر انگشت بوده که درون نماد M قرار گرفته است. کلید تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست گوشی هوشمند و سمت چپ خشاب سیم کارت قرار گرفته است. در بخش پایین دستگاه یک میکروفون، گریل بلندگو و یک پورت تایپ سی قرار دارد و این در حالی است که جک هدفون 3.5 میلی متر در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است.

موتو G Go

این دستگاه دارای یک سنسور دوربین دوگانه در بخش عقب بوده که شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسل است. در بخش جلوی دستگاه یک سنسور 5 مگاپیکسل وجود دارد که می‌تواند برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی کارایی بسیار خوبی داشته باشد.

در کنار موارد ذکرشده، موتو G Go دارای یک خشاب سیم کارت هیبریدی بوده که از کارت میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های دستگاه هنوز در دسترس قرار ندارد، اما مجهز بودن این اسمارتفون به چیپست سطح اولیه UniSOC همراه با 2 گیگابایت حافظه رم دور از ذهن نیست. بد نیست بدانید که این گوشی ارزان قیمت در زمینه نرم افزار مجهز به سیستم عامل اندروید گو بوده که به عنوان کم حجم‌ترین سیستم عامل اندروید شناخته می‌شود. مشخصات فنی ذکرشده در حد حدس و گمان است، بنابراین بهتر است کمی منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

 

gameloop چیست و چه کاربردی دارد؟
نصب بازی در گیم لوپ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g-go/
ads
ads