داغ ترین ها :
بهترین ترفند های بازی فورتنایت

بهترین ترفند های بازی فورتنایت

فورت نایت یک بازی ویدیویی آنلاین در سبک بتل رویال (battle royal) یا سبک بقا است که در حال حاضر در کانون توجه گیمر‌ها قرار گرفته است. این بازی توانایی اجرا در پلتفرم‌های متفاوت از جمله اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس، پلی استیشن ۴و۵ ، انواع سیستم عامل اندروید و آیفون را دارد و عمده‌ترین دلیل محبوبیت این بازی، قابلیت اجرای آن در همه‌ی پلتفرم‌ها است. این بازی، در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و انقلاب بزرگی در حیطه بازی‌های چند نفره ایجاد کرد که توانست توجه خیلی از گیمر‌ها و استریمر‌ها را به خود جلب کند. آریا کیئوکسر (Aria Keoxer) از جمله استریمر‌هایی است که تحت تأثیر بازی فورتنایت قرار گرفته و یکی از بازیکن‌های حرفه‌ای این بازی محسوب می‌شود.

 

برای خرید انواع کنسول بازی و وسایل گیمینگ به فروشگاه تکنولایف سر بزنید.

 

چگونه در فورتنایت بهتر بازی کنیم ؟

فورتنایت هم مانند سایر بازی‌ها، پیچیدگی و سختی‌های خاص خود را دارد اما حرفه‌ای شدن در این بازی، غیرممکن نیست. با استفاده از نکات طلایی زیر که شامل نکات فورتنایت موبایل و pc است، می‌توانید در بازی عملکرد خوبی داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر است.

1. قبل از شروع بازی از محوطه تمرین استفاده کنید.

فورتنایت قبل از شروع بازی، محوطه تمرینی برای شما در نظر می‌گیرد تا با محیط و ابزار و اسلحه‌ها آشنایی پیدا کنید، در این زمان تمامی اسلحه‌ها را امتحان کنید و بر آن‌ها مسلط شوید.

2. ابزار‌ها و سلاح‌ها را بشناسید

شناخت ابزار و سلاح‌هایی که بازی فورتنایت برایتان در نظر گرفته است، عامل اصلی پیروزی شما خواهد بود. برای نمونه به بررسی و شناسایی کاربرد برخی از سلاح‌های موجود در بازی فورتنایت می‌پردازیم.

تفنگ فورتنایت

ابزار port-A-Fort نارنجک

این نارنجک بعد از پرتاب شدن، یک قلعه برای شما ایجاد می‌کند.

سلاح Boogie Bomb

سلاحی مانند نارنجک است که با وادار کردن رقیبتان به رقصیدن، توانایی حمله و دفاع را از او می‌گیرد.

شاتگان (shotgun)

این سلاح برای مبارزات با فاصله‌ی نزدیک مناسب است.

سلاح Assault rifles

این اسلحه برای درگیری و مبارزات دور (با فاصله‌ی زیاد) مناسب است.

نارنجک Impluse Grenade

این نارنجک علاوه بر اینکه توانایی تخریب بالایی دارد، بازیکن می‌تواند با استفاده از آن خود را پرتاب کند.

 

آموزش مسدود کردن شماره مزاحم:
وقتی شماره ای را بلاک میکنیم چه میشود

 

3. انتخاب محل فرود مناسب

همیشه هنگام فرود سعی کنید جزو آخرین نفرات باشید و قبل از فرود محل مناسبی را برای خود در نظر بگیرید تا در میان بازیکنان دیگر و درگیری‌ها فرود نیایید. بنا‌های متروکه و ساختمان‌های کوچک از بهترین محل‌ها برای شما هستند.

4. سرعت عمل خود را در ساختن بالا ببرید

همان طور که می‌دانید کلید زنده ماندن شما در جزیره، ساختن دیوارهای دفاعی است. برای دفاع از خودتان سعی کنید به سرعت دور کاراکتر دیوار و رمپ بسازید و این کار را مدام تمرین کنید تا با سرعت عمل بیشتری قادر به ساخت دیوار‌های دفاعی باشید.

5. شناخت نقشه و استفاده صحیح از آن

  • شناختن نقشه به عملکرد بهتر شما و در نهایت پیروزی شما کمک می‌کند. نکات زیر را در ارتباط با نقشه به خاطر داشته باشید.
  • برای هر بازیکن بر روی نقشه منطقه‌ی دایره شکلی قرار داده شده است که ناحیه امن نام دارد.
  • ناحیه امن شما با گذشت زمان کوچک می‌شود.
  • کوچک شدن منطقه امن همین طور ادامه دارد تا زمانی که بازیکنان به هم می‌رسند و به ناچار باهم به مبارزه می‌پردازند.

6. انتخاب مسیر درست

در هنگام حرکت، سعی کنید وارد فضا‌های باز نشوید و در مسیر‌هایی که شرایط پناه گرفتن مهیا است، حرکت کنید. حرکت در فضای باز با ریسک زیادی همراه است چون هر لحظه ممکن است کسی سلاح خود را به سمت شما نشانه‌گیری کند. حرکت در میان درختان و بوته‌ها یا دیوار‌های مخروبه منطقی و عاقلانه است.

7. بازی حرفه‌ای‌ها را بررسی کنید.

بازی استیمر‌هایی مانند Ninja و DrL Upo را در یوتیوب تماشا کنید که در هنگام شلیک گلوله چطور واکنش نشان می‌دهند و رقبای خود را شکست می‌دهند. توجه داشته باشید که تمامی سلاح‌ها در چندین رنگ مختلف تقسیم شده‌اند که هر رنگ معنای خاص خود را دارد.

رنگ سلاح های فورتنایت:

  • خاکستری: معمولی
  • سبز: غیرمعمولی
  • آبی: نادر
  • بنفش: رزمی
  • نارنجی: افسانه‌ای

 

آموزش ترفندهای پابجی در مطلب زیر:
تنظیمات پابجی موبایل

 

چگونه در فورتنایت تیمی بازی کنیم ؟

در اینجا به دو راهکار در ارتباط با ( چگونه در فورتنایت تیمی بازی کنیم ) در اختیار شما عزیزان گذاشته‌ایم. یکی از راهکار‌ها برای انجام بازی فورتنایت به صورت تیمی این است که به منوی اصلی بروید و گزینه‌ی Party finderرا انتخاب کنید. از این طریق می‌توانید برای دوستانتان دعوت‌نامه بفرستید یا خودتان دعوت‌نامه دریافت کنید و بازیکن را حذف یا اضافه کنید.


راهکار دیگر این است که اکانت خود را به اکانت اپیک گیمز متصل کنید، فارغ از اینکه بر روی چه پلتفرمی بازی می‌کنید برای انجام بازی تیمی داشتن یک اکانت اپیک گیمز الزامی است. برای ساخت این اکانت می‌توانید به سایت رسمی توسعه‌دهنده مراجعه کرده و حساب کاربری ایجاد کنید. سپس می‌توانید از طریق سایت بازی، فورتنایت را به حساب‌های کاربری که روی پلتفرم‌های مختلف دارید، لینک کنید. برای این کار فقط باید روی آیکون آدمک در بالای صفحه کلیک کرده و پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنید را انتخاب کنید.

 

انواع دسته بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت دسته بازی

بازی فورتنایت چگونه است ؟

بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷ در فهرست ۵۰ بازی برتر جهان قرار گرفت و در مدت ۸ ماه به محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین بازی جهان تبدیل شد و طبق آمار روزانه حدود ۴تا ۵ میلیون نفر به صورت آنلاین به انجام این بازی می‌پردازند. داستان بازی فورتنایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در این بازی صد بازیکن در داخل اتوبوسی آبی رنگ که توسط بالن حمل می‌شود، قرار دارند. اتوبوس بالای یک جزیره فرود می‌آید و هر کدام از بازیکنان در دایره امن جزیره قرار می‌گیرند و این دایره امن در هنگام بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود. وسایلی که بازیکنان در اختیار دارند نقشه و کلنگ است که با استفاده از آن‌ها باید برای خود سر پناه بسازند، سلاح پیدا کنند و در ناحیه امن باقی بمانند. در این روند درگیری‌هایی شکل می‌گیرد و اگر بازیکن حرفه‌ای نباشید خیلی سریع کشته می‌شوید. در نهایت یک نفر زنده باقی می‌ماند و برنده می‌شود.

بهترین تنظیمات نور فورتنایت

 

گرافیک گوشی را با این بازی ها تست کنید:
دانلود بازی گرافیکی اندروید افلاین

 

چگونه در فورتنایت بتل رویال بازی کنیم ؟

فورتنایت بتل رویال (به انگلیسی: Fortnite Battle Royale) (به فارسی: قلعه پلیدی نبرد سلطنتی) یک بازی ویدئویی رایگان در سبک تیراندازی سوم شخص و بتل رویال آنلاین است که توسط شرکت اپیک گیمز توسعه یافته است. مفهوم این نوع از انواع بازی فورتنایت مشابه دیگر عناوین این ژانر است؛ ۱۰۰ بازیکن داخل اتوبوسی در بالن قرار دارند که وقتی به جزیره می‌رسند در گروه‌های تک نفره، دو نفره و چهار نفره قرار می‌گیرند و به دفاع از خود می‌پردازند. به مرور زمان منطقه امن جزیره کاهش پیدا می‌کند، در نتیجه بازیکنان فضای کمتری برای دفاع از خود در اختیار دارند. این کاهش فضا و مدت زمان بازی تا پیروزی آخرین بازیکن یا تیم زنده حاضر در زمین ادامه دارد. تفاوت سبک بتل با سایر ژانر یا انواع بازی فورتنایت در اینجاست که سبک بتل می‌تواند مزایایی بر اساس سطح مهارت و بهره‌وری برای هر بازیکن داشته باشد برای مثال امکان ایجاد شخصیت‌های جدید، طرح بعضی رویداد‌ها با محدودیت زمانی و تغییر در نقشه بازی در این سبک وجود دارد.

آموزش بازی فورتنایت در pc

قدم اول برای دانلود و نصب بازی فورتنایت بر روی کامپیوتر این است که از مناسب بودن سیستم خود برای انجام بازی مطمئن شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای فورتنایت (ویندوز و مک)

  • Operating System: Windows 7/8/10 64-bit or Poppy OSX Sierra
  • processor: Core i3 2.4 Ghz
  • Memory RAM: 4 GB
  • Video Card: Intel HD 4000
  • Free disk space: 15 GB

سیستم پیشنهادی برای فورتنایت (ویندوز و مک)

  • Operating System: Windows 7 64-bit, macOS Sierra;
  • processor: Core i5 2.8 Ghz;
  • RAM: 16 GB;
  • Video Card: Nvidia GT 650, AMD Radeon HD 7870;
  • Free disk space: 20 GB

برای آموزش بازی فورتنایت در pc و دانلود آن روی کامپیوتر، ابتدا باید به وب سایت رسمی آن متصل شده و سپس اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کنید. برای اینکار می‌توانید از مرورگر کروم، فایر فاکس و… استفاده کنید و به صفحه اصلی فورتنایت مراجع کنید. در این بخش گزینه‌ی Play for free now را انتخاب کنید تا به مراحل ایجاد حساب کاربری اپیک گیمز منتقل شوید. اگر قبلاً یکی از بازی‌های اپیک گیمز را انجام داده‌اید، بنابراین از قبل یک حساب کاربری برای این سرویس دارید و می‌توانید to access را برای دسترسی به این حساب کاربری فشار دهید. اگر از قبل حساب کاربری نداشته‌اید، برای ایجاد حساب کاربری فیلد‌های موجود را پر کرده و سپس بر روی قسمت Registration کلیک کنید. در این لحظه نام و نام خانوادگی خود را به همراه‌ایمیل و رمزتان وراد کرده و با قرار دادن تیک، شرایط و ضوابط خدمات را بپذیرید. قبل از فشار دادن دکمه‌ی Create Account، اگر می‌خواهید که آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازی را دریافت کنید، با علامت زدن باکس مربوط به I want to receive the latest news and information about this product که احتمالاً در کادر بالای صفحه‌تان نماید می‌شود، می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. هنگامی که دکمه‌ی Create Account را فشار دادید، در صورت عدم وجود مشکل در پر کردن اطلاعات، به صفحه‌ی جدیدی منتقل خواهید شد و امکان دانلود و نصب این برنامه به شما داده خواهد شد. همچنین به خاطر داشته باشید که به آدرس‌ایمیل خود مراجعه کرده و حساب اپیک گیمز خود را با کلید روی لینک تأییدی که از طریق اپیک گیمز به شما ارسال شده است، تأیید کنید. پس از دانلود برنامه برای نصب آن به مراحل زیر توجه کنید.

چگونه در فورتنایت بهتر بازی کنیم

برای نصب فایل‌های موردنیاز برای دانلود، باید منتظر بمانید تا دانلود فایل نصبی و همچنین تأیید به‌روزرسانی سرور کلاینت نیز با موفقیت انجام شود. اگر از کامپیوتر مجهز به سیستم‌عامل مک استفاده می‌کنید، باید منتظر بمانید تا دانلود بسته بتواند به‌صورت کامل فایل dmg را تکمیل کند. پس از آن شما باید آیکون اپیک گیمز را از طریق macOS به پوشه‌ی برنامه‌ها درگ کنید. در این مرحله، از شما خواسته می‌شود که قرارداد تدوین شده توسط اپیک گیمز را مشاهده کرده و شرایط آن را بپذیرید. در این مرحله، پوشه‌ی مخصوص برنامه‌ها را باز کنید و سپس روی آیکون Epic Games Launcer راست کلیک کرده و سپس Open را فشار دهید تا بلافاصله دانلود فایل نصبی کلاینت انجام شود. هنگامی که دانلود فایل نصبی همه‌ی فایل‌های مورد نیاز برای اجرای Epic Games انجام شد، از شما خواسته می‌شود که با جزئیات حساب کاربری که قبلاً ثبت نام کرده‌اید، وارد سیستم شوید. در قسمت‌های مشخص شده، ‌ایمیل و رمز عبوری را که قبلاً وارد کردید را مجدداً وارد کنید و سپس وارد سیستم شوید. پس از ورود به سیستم بر روی گزینه install کلیک کنید تا بازی نصب شود. شما می‌توانید با علامت‌گذاری کادر مربوطه در کنار همین شرایط، مجوز نهایی کاربر EULA را پذیرفته و بر روی دکمه‌ی سبز رنگ که accept روی آن نوشته شده، کلیک کنید. از آنجایی که حجم بازی حدوداً ۱۵ گیگابایت است پس کمی صبر کنید تا فرایند نصب بازی با موفقیت سپری شود. پس از دانلود کامل بازی فورتنایت در کامپیوتر، می‌توانید با فشار دادن دکمه‌ی star، شروع به تجربه‌ی بازی کرده و لذت ببرید.

 

بهترین انیمیشن های ترسناک جهان را در مطلبی معرفی کردیم:
انیمیشن ترسناک

 

نکات فورتنایت موبایل

بازی فورتنایت بر روی پلتفرم‌های مختلف به صورت‌های متفاوتی اجرا می‌شود که بررسی برخی ازاین تفاوت‌ها بر روی سیستم عامل اندروید و آی او اس می‌پردازیم:

  • اگر برای تنظیم حالت تیر‌اندازی مشکل داشتید می‌توانید گزینه‌های شلیک خودکار، ضربه در قسمت‌های مختلف صفحه و دکمه اختصاصی را فعال کنید، برای انجام این کار باید از گزینه زیر استفاده کنید.
    Change fire mode
  • اگراز حالت تیراندازی خود راضی نیستید می‌توانید بر روی آیکون سمت راست بالای صفحه اول بازی ضربه بزنید و روی گزینه زیر کلیک کنید.
    HUD Layout Tool
  • در نسخه موبایل بازی فورتنایت طراحی بازی به شکلی انجام شده است که کاراکتر(شخصیت بازی) از هر آیتمی عبور کند آن را به صورت خودکار بر می‌دارد، اگر این آیتم برای شما آزار دهنده هست می‌توانید آن را غیر فعال کنید.
    برای اینکار بر روی آیکون سمت راست بالا صفحه کلیک کنید و آیکون چرخنده را انتخاب کنید و آن را خاموش کنید.
  • صدا‌های موجود در بازی فورتنایت عامل کمک‌کننده برای رسیدن به پیروزی هستند و چون کاربران موبایل نمی‌توانند به صورت مداوم از هدفون استفاده کنند، یک شاخص صدا بر روی صفحه برای تشخیص مسیر کاربران قرار داده شده است، سعی کنید به آن توجه کنید.
  • قبل از شروع بازی کنترل منطقه تمرین را در دست بگیرید.

 

 

برای اجرای این بازی بهتر است از یک گوشی گیمینگ استفاده کنید.

 

بهترین تنظیمات نور فورتنایت

ممکن است باورتان نشود اما تنظیمات نور برای همه بازی‌ها از جمله ضروری است. تنظیمات نور برای هر شخص وابسته به سلیقه‌ی خود متفاوت است اما باید در نظر داشته باشید در انواع بازی‌های بتل رویال از جمله فورتنایت تنظیم نور صحیح و مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا حریفتان را مثل عقاب زیر نظر داشته باشید. پس به ما اعتماد کنید و وارد بخش کالربلایند (Colorblind) شوید و به تنظیم نور خود به شکل زیر بپردازید.

بازی فورتنایت چگونه است

جمع بندی

بازی فورتنایت یکی از بازی‌هایی است که توانسته محبوبیت زیادی بین جوانان و نوجوانان کسب کند، شما می‌توانید این بازی را به صورت تیمی یا تک نفره انجام بدید، توجه داشته باشید که برای حرفه‌ای شدن در این بازی مانند سایر بازی‌ها نیاز به تمرین و ممارست مداوم دارید و سعی کنید صبور باشید تا به مرور زمان قلق بازی را به دست بگیرید. برای انجام راحت‌تر و بهتر بازی به موارد گفته شده توجه کنید و به هیچ عنوان تنظیم نور مناسب را فراموش نکنید به شدت تأثیر‌گذار است.

سوالات متداول

چگونه در فورتنایت بهتر بازی کنیم ؟ 1) قبل از شروع بازی از محوطه تمرین استفاده کنید. 2)ابزار‌ها و سلاح‌ها را بشناسید ۳. محل فرود مناسب را انتخاب کنید. ۴. سرعت عمل خود را در ساختن بالا ببرید. ۵. شناخت نقشه و استفاده صحیح از آن ۶. مسیر درست را انتخاب کنید. ۷. به بازی حرفه‌ای‌ها دقت کنید.

چگونه در فورتنایت تیمی بازی کنیم ؟ برای انجام بازی تیمی در فورتنایت دو راهکار وجود دارد، راهکار اول این است که برای دوستانتان دعوت نامه بفرستید یا خودتان دعوت نامه دریافت کنید و بازیکن را حذف یا اضافه کنید. راهکار دیگر این است که اکانت خود را به اکانت اپیک گیمز متصل کنید.

بازی فورتنایت چگونه است ؟ در این بازی صد بازیکن در داخل اتوبوس آبیی که توسط بالن حمل می‌شود، قرار دارند. اتوبوس بالای یک جزیره فرود می‌آید و هر کدام از بازیکنان در دایره امن جزیره قرار می‌گیرند و این دایره امن در هنگام بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود. وسایلی که بازیکنان در اختیار دارند نقشه و کلنگ است که با استفاده از آن‌ها باید برای خود سر پناه بسازند، سلاح پیدا کنند و در ناحیه امن باقی بمانند. در این روند درگیری‌هایی شکل می‌گیرد و خیلی از بازیکنان کشته می‌شوند. در نهایت یک نفر زنده باقی می‌ماند و برنده می‌شود.

مهم ترین نکات فورتنایت موبایل برای عملکرد بهتر در بازی کدام ها هستند؟

1.اگر از حالت تیراندازی خود راضی نیستید می‌توانید بر روی گزینه زیر کلیک کنید. HUD Layout Tool

2. در نسخه موبایل بازی فورتنایت طراحی بازی به شکلی انجام شده است که کاراکتر از هر آیتمی عبور کند آن را به صورت خودکار بر می‌دارد، اگر این آیتم برای شما آزار دهنده هست می‌توانید آن را غیر فعال کنید.

3. صدا‌های موجود در بازی فورتنایت عامل کمک‌کننده برای رسیدن به پیروزی هستند و چون کاربران موبایل نمی‌توانند به صورت مداوم از هدفون استفاده کنند، یک شاخص صدا بر روی صفحه برای تشخیص مسیر کاربران قرار داده شده است، سعی کنید به آن توجه کنید.

 

دو نفره چی بازی کنیم؟
بازی های آنلاین دو نفره

 

چگونه در فورتنایت بتل رویال بازی کنیم ؟ مفهوم این نوع از انواع بازی فورتنایت مشابه دیگر عناوین این ژانر است؛ ۱۰۰ بازیکن داخل اتوبوسی در بالن قرار دارند که وقتی به جزیره می‌رسند در گروه‌های تک نفره، دو نفره و چهار نفره قرار می‌گیرند و به دفاع از خود می‌پردازند. تفاوت سبک بتل با سایر ژانر یا انواع بازی فورتنایت در اینجاست که سبک بتل می‌تواند مزایایی بر اساس سطح مهارت و بهره‌وری برای هر بازیکن داشته باشد برای مثال امکان ایجاد شخصیت‌های جدید، طرح بعضی رویداد‌ها با محدودیت زمانی و تغییر در نقشه بازی در این سبک وجود دارد.

چه گونه بهترین تنظیمات نور فورتنایت را در بازی اعمال کنیم؟ توجه داشته باشید تنظیم نور سبب افزایش سرعت عملکرد و راحتی شما در بازی میشود، برای این کار وارد بخش کالربلایند (Colorblind) شوید و به تنظیم نور خود به شکل زیر بپردازید.

رنگ های متفاوت سلاح ها چه معنایی دارد ؟ خاکستری: معمول / سبز: غیر معمول/ آبی: نادر/ بنفش: رزمی / نارنجی: افسانه‌ای

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فورتنایت کدام است؟

  • Operating System: Windows 7/8/10 64-bit or Poppy OSX Sierra
  • processor: Core i3 2.4 Ghz
  • Memory RAM: 4 GB;
  • Video Card: Intel HD 4000;
  • Free disk space: 15 GB
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. reza

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads