داغ ترین ها :
بهترین گوشی برای تولید محتوا

بهترین گوشی برای تولید محتوا

در عصر حاضر تولید محتوا ویدئویی و متنی در بین کاربران بسیار رواج پیدا کرده است. تا همین چند سال پیش، تولیدکنندگان محتواهای ویدئویی چاره‌ای جزء خرج میلیون‌ها تومان برای خرید دوربین و تجهیزات آن نداشتند، اما اکنون یک دستگاه جیبی کوچک وجود دارد که می‌تواند به شما در ضبط محتواهای ویدئویی کمک کند. گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته پیشرفت‌های شگفت انگیزی داشته‌اند و دوربین‌های با کیفیتی را ارائه کرده‌اند که حتی می‌توانند با برخی دوربین‌های امروزی رقابت کنند. استفاده از گوشی‌های همراه برای ضبط محتوا ویدئویی سبب شده تا این حوزه بسیار دموکراتیک‌تر شود. ما در این مقاله 3 معیار مهم انتخاب و خرید بهترین گوشی برای تولید محتوا را نام برده و در ادامه لیستی از آن‌ها را تهیه کرده‌ایم تا در صورت نیاز به آن‌ها نگاهی بیندازید. پس با پاسخ به سوال بهترین دوربین گوشی برای تولید محتوا کدامست و موارد بیشتر همراه ما باشید.

 

اگر قصد خرید گوشی در بازه 10 الی 12 میلیون تومان را دارید، حتما مطلب گوشی تا 12 میلیون تومان را مطالعه کنید.

 

3 معیار مهم خرید بهترین گوشی برای تولید محتوا

  1. کیفیت دوربین

بدون شک کیفیت تصاویر و ویدئوهای ضبط شده با دوربین یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید به هنگام خرید گوشی برای تولید محتوا به آن دقت کنید. کیفیت ویدئو و تصاویر ضبط شده با دوربین به عواملی مختلفی بستگی دارد، از این رو به شما توصیه می‌کنیم تا به هنگام خرید گوشی به مواردی نظیر اندازه پیکسل، دیافراگم، اندازه سنسور و فاصله کانونی توجه کنید تا بهترین دوربین گوشی برای تولید محتوا را در اختیار داشته باشید.

  1. تراشه

پردازنده یکی دیگر از عواملی است که در کیفیت عکس‌ها و ویدئوهای ضبط شده با گوشی هوشمند تأثیرگذار است. امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند به یک پردازشگر تصویر مجهز شده‌اند که تأثیر به سزایی در کیفیت تصاویر و ویدئوها ضبط شده با آن دارند. این پردازشگر تصویر معمولاً در تراشه به کار گرفته می‌شود از این رو نقش تراشه و پردازشگر تصویر در انتخاب گوشی مناسب برای تولید محتوا پر رنگ‌تر می‌شود. علاوه بر این، استفاده از یک تراشه قدرتمند در گوشی موبایل سبب می‌شود تا بتوانید علاوه بر ضبط ویدئو در تدوین و خروجی گرفتن محتوا ویدئویی نیز از آن بهره بگیرد و به ابزار دیگری نیاز نداشته باشید. با در نظر گرفتن نقش اساسی پردازنده در گوشی موبایل، ما تصمیم گرفتیم تا پردازنده را نیز به عنوان یک فاکتور مهم در انتخاب گوشی برای تولید محتوا در نظر بگیریم.

  1. حافظه داخلی

از آنجا که ضبط محتوا ویدئویی با کیفیت بالا، فضا ذخیره‌سازی زیادی را مطلبد، لازم است تا به هنگام خرید گوشی، به میزان حافظه داخلی آن برای نگهداری و ضبط ویدئو توجه کنید. از این رو ظرفیت حافظه داخلی نیز می‌تواند یکی دیگر از عواملی باشد که به هنگام خرید بهترین گوشی برای تولید محتوا باید به آن توجه کنید.

معرفی مناسب‌ترین مدل‌های گوشی برای تولید محتوا

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 15 Pro Max

مشخصات گوشی ایفون 15 پرو مکس
یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید در لیست گوشی برای تولید محتوا انتخاب کنید جدیدترین پرچمدار اپل؛ یعنی آیفون 15 پرو مکس است. این گوشی در ایران رجیستری نمی‌شود؛ اما کیفیت بالای دوربین آن را برای تولید محتوا گزینه مناسبی می‌کند. این محصول دوربینی سه گانه دارد که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسل، سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا است. این دوربین می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند. دوربین سلفی آن نیز مجهز به سنسور 12 مگاپیسلی شده است. در کل دوربین آیفون 15 پرومکس در حال حاضر جزو بهترین دوربین‌های گوشی در بازار محسوب می‌شود. تراشه این ل محصول نیز Apple A17 Pro است که جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اپل در حال حاضر به شمار می‌رود و طبق ادعای این برند می‌تواند بازی‌های سنگین و به روز را به راحتی اجرا کند. این گوشی خاص و جذاب را در مطلب بررسی گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس برای شما کامل بررسی کردیم.

تراشه Apple A17 Pro
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای اپل
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 48 مگاپیکسل
۱۲ مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو
12 مگاپیکسل اولترا واید
سیستم‌عامل iOS 17
حافظه داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری 4441 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت آیفون 15 پرو مکس

 

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو مکس

خرید ایفون 13 پرو مکس

در صورتی که به دنبال بهترین گوشی برای تولید محتوا هستید که کیفیت دوربین بالا همراه با سخت افزاری قدرتمند داشته باشد آیفون 13 پرومکس می‌تواند یکی از گزینه‌های در دسترس باشد. این محصول از تراشه قدرتمند Apple A15 Bionic (5 nm) بهره‌مند شده است. این تراشه از پس اجرای انواع برنامه‌های سنگین بر می‌آید و برای ادیت فیلم و ویدئو بسیار مناسب است. پنل پشتی آن میزبان دوربین چهارگانه است که متشکل شده از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی واید، لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز TOF 3D LiDAR. در مجموع دوربین اصلی این گوشی کیفیت بالایی دارد و کاملا مناسب عکاسی و تولید محتوا است؛ همچنین دوربین اصلی آن می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

 

تراشه Apple A15
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای اپل
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 12 مگاپیکسل
12 مگاپیکسل تله‌فوتو
12 مگاپیکسل اولترا واید
سیستم‌عامل iOS 15
حافظه داخلی 128 گیگابایت،256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت
رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری 4352 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت آیفون 13 پرو مکس

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

گلکسی اس 23 اولترا جدیدترین پرچمدار معرفی شده توسط سامسونگ است. این گوشی قدرتمند برای افرادی که طرفدار اندروید هستند بهترین گوشی برای تولید محتوا محسوب می‌شود. تراشه اسنپدارگون 8 نسل 2 باعث می‌شود این گوشی بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند. هر برنامه‌ای که برای تولید محتوا نیاز دارید این محصول با بهترین کیفیت و بدون لگ و کندی آن را اجرا می‌کند. دوربین چهارگانه این گوشی کیفیت بسیار بالایی دارد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. لنز 200 مگاپیکسلی واید، لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو، لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید از دوربین‌های پشتی این گوشی هستند؛ همچنین در پنل جلویی آن نیز دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین اصلی با کیفیت 8K و نرخ 25 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند و دوربین سلفی نیز با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ویدئو ضبط می‌کند. اس 23 اولترا تمامی نیازهایی که برای تولید محتوا با گوشی دارید را تامین می‌کند.

تراشه Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکی Adreno 740
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 200 مگاپیکسل واید
10 مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو
10 مگاپیکسل تله فوتو12 مگاپیکسل اولترا واید
سیستم‌عامل اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت،512 گیگابایت، 1 ترابایت
رم 8 یا 12 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

 

گوشی موبايل شیائومی 13Ultra 5G

مشخصات و قیمت شیائومی 13 اولترا

یکی دیگر از گزینه‌های قرار گرفته در فهرست گوشی مناسب تولید محتوا متعلق به برند نام آشنای شیائومی است. شیائومی 13 اولترا پرچمدار با کیفیت شیائومی به شمار می‌رود. طبق نظرات و مشخصات فنی دوربین این محصول کیفیت بالایی دارد و می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند. دوربین اصلی آن چهارگانه است و متشکل شده از چهار سنسور 50 مگاپیکسلی. در صورتی که از طرفداران شیائومی هستید و به دنبال بهترین گوشی آن برای تولید محتوا می‌گردید در خرید شیائومی 13 اولترا شک نکنید. قدرت مورد نیاز این دستگاه را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می‌کند. این تراشه یکی از بهترین و قدرتمندترین چیپست‌های موجود در بازار است که توان پردازشی بالایی نیز دارد. انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع 90 واتی نیز بهره‌مند شده و در کمترین زمان ممکن شارژ می‌شود.

تراشه Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکی Adreno 740
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 50 مگاپیکسل واید
50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو
50 مگاپیکسل تله فوتو50 مگاپیکسل اولترا واید
سیستم‌عامل اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت
رم 12 یا 16 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت شیائومی 13 اولترا

 

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro 5G

گوشی شیائومی 13 تی پرو

13 تی پرو قاتل پرچمداری تازه نفس از شیائومی است که در مدت زمانی کم سر و صدای زیادی به پا کرده است. شیائومی 13 تی پرو را می‌توان به عنوان بهترین گوشی برای تولید محتوا نام برد. تراشه Mediatek Dimensity 9200+ در دل این محصول قرار گرفته و قدرت آن را تامین می‌کند. طی تست‌های انجام شده این تراشه قدرت بالایی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها دارد و حتی می‌تواند با برخی از پرچمداران رقابت کند. این محصول استاندارد IP68 دارد و در برابر آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه مقاومت کند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید در صورت وجود آب نیز به تولید محتوا با این گوشی بپردازید. دوربین اصلی نیز سه گانه است و سنسورهای 50، 50 و 12 مگاپیکسل مجموع دوربین‌های آن را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی شیائومی 13 تی پرو 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که با کیفیت 1080 می‌تواند فیلمبرداری کند. ناگفته نماند که کیفیت فیلمبرداری دوربین اصلی نیز 8K با نرخ 24 فریم بر ثانیه است.

تراشه Mediatek Dimensity 9200+
پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 MC11
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین 50 مگاپیکسل واید
50 مگاپیکسل تله‌فوتو
12 مگاپیکسل اولترا واید
سیستم‌عامل اندروید 13
حافظه داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت
رم 12 یا 16 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت شیائومی 13 تی پرو

 

 

بررسی این گوشی را از دست ندهید:
بررسی گوشی شیائومی 13T Pro

 

آیفون 12 پرو مکس

مشخصات گوشی ایفون 12 پرو مکس

گوشی آیفون 12 پرو مکس یکی از محصولاتی است که می‌تواند به عنوان در لیست بهترین گوشی برای تولید محتوا قرار بگیرد. کمپانی اپل در ساختار این گوشی هوشمند سه 3 سنسور 12 مگاپیکسلی واید، التراواید و تله‌فوتو استفاده کرده است که در سایت Dexomark امتیاز 130 را کسب کرده و می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. در ساخت این گوشی اپل تراشه A14 بایونیک به کار گرفته شده است که قدرت بالایی در پردازش تصاویر دارد. کمپانی اپل گوشی جدید خود را در 3 نسخه مختلف 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه کرده است که فضا ذخیره‌سازی کافی را برای ذخیره و نگهداری محتواهای شما فراهم می‌آورد. آیفون 12 پرو مکس از یک باتری 3687 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها همراهی کند.

تراشه A14 Bionic
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای اپل
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین ۱۲ مگاپیکسل
۱۲ مگاپیکسل اولتراواید
سیستم‌عامل iOS 14.1
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری ۴۲۴۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت ایفون 12 پرومکس

شیائومی Mi 11 Lite 5G

گوشی Mi 11 lite

گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی مناسب برای تولید محتوا قرار داد. شیائومی Mi 11 لایت 5G از دوربین سه‌گانه با سنسورهای 5+8+64 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در بررسی‌های سایت Dexomark توانسته امتیاز 111 را به دست بیاورد و عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیتی را به ثبت برساند. تراشه اسنپدراگون 780G به عنوان مرکز پردازش‌های گوشی Mi 11 Lite 5G در نظر گرفته شده که سرعت بالایی در پردازش تصاویر دارد. علاوه بر اینها تراشه Snapdragon 780G می‌تواند شما در انجام تدوین محتواها همراهی کند. این گوشی شیائومی در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است که فضا کافی را برای ذخیره کردن محتواهای ضبط شده و تدوین شده فراهم می‌آورد. انرژی موردنیاز گوشی Mi 11 Lite 5G توسط یک باتری با ظرفیت 4250 میلی‌آمپر تأمین می‌شود که شارژدهی مناسبی دارد.

تراشه اسنپ‌دراگون 780G
پردازنده گرافیکی Adreno 642
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید
۸ مگاپیکسل اولتراواید
۵ مگاپیکسل ماکرو
سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و MIUI 12
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Lite 5G

 

گوشی‌های شیائومی حسابی پرطرفدار شده اند. انواع موبایل شیائومی را می توانید از تکنولایف بخرید

آیفون 12

قیمت گوشی ایفون 12

گوشی‌های آیفون برای تولید محتوای ویدئویی محصول بسیار خوبی به‌حساب می‌آیند. آیفون 12 هم دقیقا جا پای مدل‌‌های قبلی خود گذاشته و عملکرد خوبی در حوزه فیلم‌برداری و عکاسی دارد. آیفون 12 به واسطه داشتن بهترین دوربین گوشی برای تولید محتوا که هرکدام از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، یک انتخاب مناسب برای فیلم‌برداری و ساخت محتوای ویدئویی به‌حساب می‌آیند. با آیفون 12 می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت 4K و Full HD با نرخ فریم بالا کار ضبط کنید. از طرف دیگر پردازنده قدرتمندی که روی آیفون 12 قرار گرفته باعث شده که ویدئوها کیفیت بسیار خوبی هم داشته باشند. اگر قصد خرید آیفون 12 آن هم برای تولید محتوای ویدئویی دارید، به حافظه داخلی آن توجه زیادی داشته باشید. از آنجایی که آیفون 12 از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است مدلی خریداری کنید که حافظه داخلی بیشتری داشته باشد. سعی کنید مدلی بخرید که 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

تراشه A14 Bionic
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای اپل
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین ۱۲ مگاپیکسل
۱۲ مگاپیکسل اولتراواید
سیستم‌عامل iOS 14.1
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه خیر
باتری ۲۸۱۵ میلی‌آمپر ساعت

قیمت آیفون 12

سامسونگ گلکسی S21 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس

در بین گوشی‌های اندرویدی هم باید به گلکسی S21 پلاس اشاره کنیم. این گوشی سامسونگ چندین دوربین پشت دارد و دوربین اصلی آن می‌تواند ویدئوهای بسیار باکیفیتی ثبت کند. با گلکسی اس 21 اولترا می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت 8K، 4K و Full HD و با نرخ فریم بالا ضبط کنید. همچنین این گوشی هوشمند امکان فیلم‌برداری به صورت بوکه هم دارد که باعث می‌شود فیلم‌هایی در اختیار داشته باشید که همه را شگفت‌زده می‌کنند. گلکسی اس 21 اولترا سخت افزار قدرتمندی هم دارد و در مدل‌هایی راهی بازار شده که از جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون و اگزینوس استفاده می‌کنند. این تراشه قدرتمند باعث شده که کاربران بتوانند ویدئوهایی هیجان‌انگیز با کلی افکت‌های جذاب در اختیار داشته باشند. خوشبختانه گوشی‌ گلکسی S21 Ultra از کارت حافظه پشتیانی می‌کند و برای ضبط ویدئو می‌توانید یک کارت حافظه با ظرفیت بالا خریداری کنید. حتی می‌توانید مدلی از گلکسی S21 اولترا را خریداری کنید که حافظه داخلی زیادی دارد.

تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۸۸
پردازنده گرافیکی Adreno 660
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل واید

۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو

۱۰ مگاپیکسل واید تله‌فوتو

۱۲ مگاپیکسل اولتراواید

سیستم‌عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی S21 Ultra 5G

شیائومی پوکو X3

گوشی پوکو x3

اگر می‌خواهید برای تهیه محتوای ویدئویی گوشی جدیدی در اختیار داشته باشید که قیمت خیلی زیادی هم نداشته باشد، می‌توانید Poco X3 را انتخاب کنید. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 732 استفاده می‌کند و به همین دلیل توانایی خوبی در زمان فیلم‌برداری دارد. این محصول شرکت پوکو به چهار دوربین پشت مجهز شده که دوربین اصلی آن حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.9 دارد. دوربین دوم به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 مجهز شده و دوربین سوم و چهارم هم از حسگر ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برند. این گوشی پوکو در مدل‌هایی راهی بازار شده که ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و با رم ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به شما پیشنهاد می‌کنیم مدلی را خریداری کنید حافظه داخلی و رم بیشتری دارد.

تراشه اسنپ‌دراگون 732G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
تعداد سیم‌کارت هیبریدی/نانو سیم‌کارت
دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید

۱۳ مگاپیکسل اولتراواید

۲ مگاپیکسل واید

۲ مگاپیکسل تشخیص عمق

سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 12
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی Poco X3 NFC

Mi 10T Pro 5G

شیائومی mi10 t pro

گوشی Mi 10T Pro نسخه 5G هم از جمله گوشی‌های نسبتا خوش قیمت و بسیار خوش ساخت شیائومی به حساب می آید که کلی ویژگی خوب را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این گوشی شیائومی از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد که باعث شده کار کردن با آن بسیار راحت و سریع باشد. این گوشی با استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 865 قدرت پردازشی، فیلم‌برداری و عکاسی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی شیائومی سه  دوربین پشت دارد. دوربین اصلی Mi 10T Pro از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 استفاده می‌کند. دوربین دوم به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.4 مجهز شده و دوربین سوم هم از حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 برخوردار است. ویژگی اصلی گوشی می ۱۰ تی پرو نسخه 5G این است که می‌تواند ویدئوهای 8K ضبط کند. حتی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه هم دارد. این گوشی شیائومی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و در مدل‌هایی در اختیار کاربران قرار گرفته که ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. هر دو مدل هم از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. به همین دلیل گوشی Mi 10T Pro نسخه 5G گزینه بسیار خوبی برای تولید محتوای ویدئویی به‌حساب می‌آید. قیمت خوب و سخت‌افزار قدرتمند دلیل این انتخاب ما بوده است.

تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵
پردازنده گرافیکی Adreno 650
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت/نانو سیم‌کارت/ هم‌زمان فعال
دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل واید

۱۳ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با امکان ارتقا به اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T Pro 5G

 

سوالات متداول

بهترین گوشی برای تولید محتوا کدام‌ها هستند؟

در حال حاضر 3 گوشی آیفون 15 پرو مکس، شیائومی 13 Ultra ، سامسونگ گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی برای تولید محتوا هستند.

برای انتخاب گوشی مناسب تولید محتوا به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است به هنگام انتخاب گوشی مناسب تولید محتوا به مواردی نظیر کیفیت دوربین، تراشه و حافظه داخلی توجه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. Ehsan

    سلام. یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه: هرکسی را بهر کاری ساخته اند…
    میتونیم بگیم هر چیزی را بهر کار ساخته اند.

    گوشی های موبایل اسمشون با خودشونه، تلفن همراه هستند. درسته الان امکانات زیادی بهسون اضافه شده اما این تلفن ها برای زمانی خوبه که مثلا شما دسترسی به کامپیوتر و لپ تاپت نداری و مجبوری کاری رو انجام بدی، میری سراغ گوشیت.

    یا مثلا دوربینت همراهت نیست اما باید عکسی یا ویدیویی بگیری میری سراغ گوشیت.

    وگرنه گوشی موبایل دستگاه بازی نیست.
    دوربین عکاسی و فیلمبرداری نیست.
    میکروفون و رکوردر نیست.
    تلوزیون خانگی نیست.
    کامپیوتر نیست.

    یه وسیله ست که همراهته همین. برای مواقع ضروری ازش استفاده کنی.

    برای تولید محتوای خوب، یه دوربین و یک میکروفون نیازه. یک کامپیوتر یا لپ تاپ که باهاش ویدیو رو ادیت کنی… تمام ‌

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Ehsan

      سلام وقت بخیر بله حرف شما کاملا صحیح هست ولی همه نمیتونن لپ تاپ تهیه کنن در ابتدا و بد نیست که بشه با یک دستگاه کارهای مختلف رو انجام داد و به مرور تجهیزات رو بهتر کرد پاینده باشید
  2. صابر احمدی

    چقدر بدبخت شدیم که با گوشی میخوان محتوا بنویسن واسمون

    1. مجتبی

      پاسخ به صابر احمدی

      چرا بدبخت بشیم؟! وقتی گوشی هم میتونه خیلی از امکانات دسکتاپ رو برای تولیدکنندگان محتوا فراهم کنه، اتفاقا خوشبخت شدیم که دسترسی به محتوا برامون ساده تر میشه. (:
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/
ads
ads