داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی S21 Ultra بروزرسانی امنیتی ماه آینده را زودتر دریافت کرد

سامسونگ گلکسی S21 Ultra بروزرسانی امنیتی ماه آینده را زودتر دریافت کرد

سامسونگ در دنیای تکنولوژی گوشی‌های موبایل همچنان پیشرو است. هر روز بر تعداد مخاطبان گوشی‌‌های هوشمند این کمپانی افزوده می‌شود. در این میان چیزی که بیشتر از همه سامسونگ به آن افتخار می‌کند، بروزرسانی‌های امنیتی مداوم‌ برای گوشی‌هایش است. به همین خاطر تقریبا در پایان هر ماه سامسونگ پچ امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های خود ارائه می‌دهد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

با نزدیک شدن به پایان یک ماه میلادی، سامسونگ بار دیگر، پچ امنیتی بعدی خود را کمی زودتر منتشر کرد. این شرکت انتشار پچ‌های ماه نوامبر (از ۱۰ آبان) را با سری گوشی S21 آغاز کرد. این بروزرسانی از آلمان آغاز شد.

One UI 4 نیز بر همین اساس چند روز پیش بروزرسانی جدیدی را البته کمی زودتر از موعد تعیین شده، دریافت کرد. پچ امنیتی نوامبر اولین بار توسط کاربری در فضای مجازی مشاهده شد و او بلافاصله اخبار مربوط به این بروزرسانی را در فضای مجازی منتشر کرد. براساس اطلاعات به دست آمده، به نظر نمی‌رسد این بروزرسانی شامل مواردی غیر از امنیت معمول و رفع اشکال باشد. سامسونگ مدتی است که به‌روزرسانی‌های امنیتی را زودتر از قبل راهی بازار می‌کند.

این شرکت در تاریخ ۲۵ اکتبر به‌روزرسانی امنیتی ماه نوامبر را برای گوشی S21 Ultra در کشور آلمان منتشر کرد که در نوع خود یک رکورد جدید به‌حساب می‌آید. در واقع سامسونگ به‌روزرسانی جدید گلکسی S21 Ultra را شش روز زودتر در اختیار کاربران قرار داد.

همانطور که گفتیم، این پچ امنیتی تاکنون فقط در آلمان عرضه شده، اما انتظار می‌رود که در چند روز آینده به سرعت به کشورها و مناطق بیشتری گسترش یابد. تغییرات ثبت شده بسیار مبهم است و فقط به بهبودهای امنیتی کلی و رفع اشکال اشاره می‌کند.

این بروزرسانی با دانلودی به حجم ۲۲۲ مگابایت در دسترس خواهد بود و پس از نصب نسخه نرم افزاری به G998BXXS3AUJ7 بروز خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%b1-s21/
ads
ads