داغ ترین ها :
شیائومی میکس فولد 2 با صفحه نمایش سوپر آمولد تولید خواهد شد

شیائومی میکس فولد 2 با صفحه نمایش سوپر آمولد تولید خواهد شد

گوشی‌های انعطاف‌پذیر توانسته‌اند سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص دهند. شرکت‌های زیادی وارد این بازار جذاب شده‌اند و توانسته‌اند موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورند. با این که در حال حاضر می‌توان سامسونگ را به عنوان فرمانروای بازار گوشی‌های انعطاف‌پذیر معرفی کرد، اما هر چه زمان می‌گذرد شاهد برندهای بیشتری هستیم که در حال فعالیت هستند. شرکت چینی شیائومی در تلاش است گوشی میکس فولد 2 را در سال جاری معرفی کند. شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون Mix Fold 2 منتشر شده است. به تازگی اطلاعات جدیدی از سوی یکی از اعضای ارشد XDA منتشر شده و به خوبی تصاویری از جانشین می میکس فولد را نشان می‌دهد.

 

لیست امروز قیمت گوشی شیائومی با آفرهای ویژه تکنولایف: گوشی های شیائومی

 

تصویر افشا شده از شیائومی میکس فولد 2

شیائومی میکس فولد 2

صفحه نمایش جذاب که فاقد طراحی ناچ است؛ همچنین شاهد یک حفره روی نمایشگر به منظور قرارگیری سنسور سلفی خواهید بود. یکی دیگر از اطلاعات منتشرشده پیرامون گوشی انعطاف‌پذیر شیائومی را باید اسم رمز Zizhan دانست؛ کد MIUI نشان می‌دهد Zizhan همان صفحه نمایش UMI بوده و بدین معنا است که می میکس فولد 2 مجهز به نمایشگر سوپر آمولد با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و HDR10+ خواهد بود. اطلاعات منتشرشده جدید پیرامون گوشی منعطف جدید شیائومی نشان می‌دهد که این دستگاه در مقایسه با نسخه قبل، پیشرفت‌های چشمگیری را به خود دیده و مجهز به پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود که هنوز معرفی نشده است، اما در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی مشاهده خواهد شد.

 

 

همچنین می‌توان گفت گوشی تاشوی جدید شیائومی دارای صفحه نمایش داخلی 8 اینچ بوده و هنگامی که آن را ببندید، یک نمایشگر 6.5 اینچ مشاهده خواهید کرد. همانطور که مشخص است، بازار گوشی‌های تاشو با ورود برندهای قدرتمند همانند شیائومی جذاب‌تر از گذشته خواهد شد و می‌توان گفت شگفتی‌های قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. شیائومی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت که از مشخصات سخت افزاری پیشرفته استفاده می‌کنند، توانایی زیادی از خود نشان داده و به نظر می‌رسد با ورود به تولید گوشی‌های تاشو می‌تواند هیجان رقابت را تا حد زیادی افزایش دهد.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:
بهترین ساعت هوشمند شیائومی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b3-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-2-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d9%be/
ads
ads