داغ ترین ها :
شیائومی میکس فولد ۳ معرفی شد

شیائومی میکس فولد ۳ معرفی شد

شیائومی از گوشی تاشدنی جدیدی به نام شیائومی فولد ۳ رونمایی کرد.

 

خرید گوشی شیائومی در تکنولایف: قیمت روز گوشی شیائومی

مشخصات شیائومی فولد ۳

گوشی شیائومی فولد ۳ از گوشی شیائومی میکس فولد ۲ باریک‌تر است و بهتر در دست قرار می‌گیرد. این گوشی از لولاهای جدیدی استفاده می‌کند که از سه قسمت تشکیل شده‌اند که روی هم از ۱۴ میکرو لولا استفاده می‌کنند. این موضوع باعث شده که دوام گوشی در زمان باز و بسته شدن افزایش پیدا کند.

گوشی میکس فولد ۳ از دو صفحه نمایش E6 OLED استفاده می‌کند. صفحه نمایش اصلی ۸٫۰۳ اینچی از نوع LTPO است که وضوح تصویر آن ۱۹۶۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و از HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش بیرونی این گوشی ۶٫۵۶ اینچی از نوع LTPO OLED است که با یک لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی در حالت خودکار به ۲۵۶۰ نیت می‌رسد.

 

در قسمت دوربین گوشی میکس فولد ۳ از چهار دوبین پشت استفاده می‌کند. دوربین‌هایی که لایکا آن‌ها را ساخته است. یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 که از OIS پشتیبانی می‌کند. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی و در آخر یک دوربین پریسکوپ با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۵ برابری برای این گوشی در نظر گرفته شده است. هر دو ماژول تله‌فوتو نیز از OIS پشتیبانی می‌کنند.

دوربین گوشی میکس فولد ۳

در این گوشی، تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ به کار رفته که دارای رم ۱۶ گیگابایت و ظرفیت داخلی ۱ ترابایت است. میکس فولد ۳ نسبت به نسل قبلی خود از یک باتری قوی‌تر استفاده می‌کند که دارای ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت است. شارژر گوشی مشابه میکس فولد ۲ ظرفیت ۶۷ وات دارد اما برخلاف آن، قابلیت شارژ وایرلس ۶۰ وات نیز به قابلیت‌های آن افزوده شده. سیستم عامل گوشی اندروید ۱۳ بوده و رابط کاربری آن MIUI 14 است.

شیائومی برای پنل گوشی نیز، از ترکیب شیشه و کامپوزیت استفاده کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi-mix-3-fold-announced/
ads
ads