داغ ترین ها :
دوربین ریلمی 9 پرو پلاس، پرچم‌داران را به چالش می‌کشد

دوربین ریلمی 9 پرو پلاس، پرچم‌داران را به چالش می‌کشد

امروز اطلاعات جدیدی از دوربین ریلمی 9 پرو پلاس منتشر شده است. انتظار می‌رود ریلمی 9 پرو پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

 

برای خرید گوشی های Realme به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی ریلمی

 

ریلمی برای معرفی سری ریلمی 9 آماده می‌شود؛ محصولاتی که در چهار مدل به بازار عرضه خواهند شد و از اسامی ریلمی 9i، ریلمی ۹، ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس برخوردار هستند. حال، اطلاعاتی از دو مدل سری یعنی ریلمی 9i و مدل پرو پلاس منتشر شده که ما را کمی با مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها آشناتر می‌سازد.

در گزارش‌های جدید به مشخصات دوربین این دو گوشی هوشمند اشاره شده که اطلاعات هر یک از منبعی متفاوت به دست آمده است. در حالی که مدل ریلمی 9i توانسته گواهی NTBC را به دست آورد، اطلاعات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس را Camera FV-5 در اختیارمان قرار می‌دهد.

Camera FV-5 اپلیکیشنی اندرویدی است که مشخصات دوربین گوشی‌های هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهد. پس از اینکه این اپلیکیشن را روی گوشی هوشمندتان نصب کنید، Camera FV-5 داده‌های مرتبط با سخت‌افزار دوربین محصول را استخراج کرده و در آرشیو اطلاعات خود ذخیره می‌کند.

در مورد ریلمی ۹ پرو پلاس باید گفت که گویا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد؛ دوربینی که از حسگر ۱/‍‍۱.۵۶ اینچی با پیکسل‌های ۱ میکرومتری استفاده می‌کند و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم آن نیز به f/1.8 می‌رسد. تصاویر ثبت شده با این دوربین به لطف فناوری ادغام پیکسل‌ها از وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسلی به ۱۲.۶ مگاپیکسل می‌رسند تا حجم تصویر نهایی کاهش یابد. البته چنین اقدامی باعث خواهد شد تا سایز پیکسل‌ها به ۲ میکرومتر برسد.

در پنل جلو، دوربین سلفی قرار گرفته که وضوح تصویر آن به ۱۶ مگاپیکسل و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم نیز به f/2.5 می‌رسد. این دوربین نیز از فناوری ادغام پیکسل‌ها به‌صورت ۴ به ۱ استفاده می‌کند که در نتیجه تصاویر ثبت شده پس از پردازش به‌وضوح تصویر ۴ مگاپیکسل برسند.

متاسفانه در اطلاعات منتشر شده به جزئیات بیشتری اشاره نمی‌شود و نمی‌دانیم که روی ماژول دوربین پنل پشتی، چه دوربین‌های دیگری حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را همراهی می‌کنند. البته با توجه به علاقه‌ی شرکت‌های چینی به استفاده از دوربین‌های متعدد در پنل پشتی ماژول دوربین اصلی می‌توان انتظار داشت که ریلمی ۹ پرو پلاس نیز از دوربین‌های متعدد برخوردار باشد.

در این بین گفته شده که ریلمی 9i توانسته گواهی NBTC را به دست آورد. با این حال اطلاعاتی از مشخصات دوربین آن منتشر نشده و تنها تایید شده که چنین محصولی به مرحله‌ی نهایی برای عرضه به بازار نزدیک می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/
ads
ads