داغ ترین ها :
شیائومی 11i هایپرشارژ به بازار عرضه شد

شیائومی 11i هایپرشارژ به بازار عرضه شد

شیائومی درنهایت دو گوشی هوشمند شیائومی 11i و 11i هایپرشارژ را به بازار هند عرضه کرده که مهم‌ترین ویژگی‌شان برخورداری از شارژ سریع است.

 

جدیدترین گوشی های هوشمند برند شیائومی را با قیمت مناسب از تکنولایف تهیه کنید: گوشی شیائومی

 

عرضه شیائومی 11i و نسخه HyperCharge آن

چندی پیش خبری منتشر شد که شیائومی برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدی تحت سری شیائومی 11i به بازار آماده می‌شود؛ محصولاتی که برای بازار هند در نظر گرفته شده‌اند و امکانات جالبی نیز به همراه دارند. حال، خبری منتشر شده که شرکت چینی درنهایت محصولات جدید خود را طی رویدادی در هند معرفی کرده است.

این دو گوشی هوشمند که شیائومی 11i و 11i هایپرشارژ از مشخصات سخت‌افزاری تقریبا مشابهی برخوردار هستند و تفاوت اصلی میانشان به ظرفیت باتری و سرعت شارژ خلاصه می‌شود. در حالی که 11i از باتری با ظرفیت بالاتر برخوردار شده، 11i هایپرشارژ به عنوان پرسرعت‌ترین گوشی هوشمند هند از نظر سرعت شارژ لقب گرفته و سرعت شارژ ۱۲۰ وات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

چنین موضوعی در حالی رقم می‌خورد که مدل استاندارد سری از سرعت شارژ ۶۷ وات برخوردار است. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر اشاره کنیم، شیائومی 11i و 11i هایپرشارژ درواقع مدل‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس هستند که اندکی تغییر یافته و با نامی دیگر در بازار هند معرفی شده‌اند. این دو گوشی هوشمند در اکتبر ۲۰۲۱ معرفی و سپس راهی بازار چین شدند و حال به نظر می‌رسد به بازار هند البته با نامی دیگر راه خواهند یافت.

شیائومی 11i هایپر شارژر

شیائومی 11i که نباید آن را با شیائومی می 11i اشتباه گرفت از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ برخوردار شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته شما می‌توانید این میزان از حافظه‌ی داخلی را با کارت حافظه‌ی میکرو SD افزایش دهید. همچنین می‌توانید محصول جدید شیائومی را در یکی از دو ظرفیت حافظه‌ی ۶ یا ۸ گیگابایتی خریداری کنید.

هر دو گوشی هوشمند جدید شیائومی از صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی با پنل Super AMOLED برخوردار هستند که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر FHD را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. روی صفحه‌نمایش نیز محافظ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته تا محصولات جدید شیائومی را از خط و خراش یا ضربه محافظت کند. در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

صفحه نمایش شیائومی 11i

در پنل پشتی، محصولات جدید شرکت چینی مجهز شده‌اند به ماژول سه‌گانه‌ای که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسل دیگری که از لنز تله‌فوتو ماکرو استفاده می‌کند.

همانطور که ذکر شد تفاوت اصلی دو گوشی هوشمند در ظرفیت باتری و سرعت شارژ خلاصه می‌شود؛ به این صورت که مدل استاندارد از ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت و مدل هایپرشارژ نیز از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار شده است. البته مدل استاندارد از سرعت شارژ ۶۷ وات و مدل هایپرشارژ نیز از سرعت شارژ ۱۲۰ وات استفاده می‌کند.

باید گفت هر دو گوشی هوشمند از سرعت شارژ بسیار خوبی برخوردار هستند؛ اما شیائومی این انتخاب را در اختیار کاربران قرار داده تا مدل دلخواه را با توجه به نوع مصرفشان انتخاب کنند. از ویژگی‌های دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد برخورداری هر دو گوشی هوشمند از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است که رابط کاربری MIUI 12.5 روی آن سوار می‌شود.

در لبه‌ی سمت راست هر دو گوشی هوشمند، حسگر اسکنر اثر انگشت قرار گرفته و با اینکه از پنل OLED استفاده می‌کنند، خبری از ادغام حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش نیست. نکته‌ی جالبی که شنیدن آن حتما برای طرفداران محصولات جدید شیائومی خوشایند خواهد بود، عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید سری شیائومی 11i با شارژر است؛ به این صورت مدل استاندارد از شارژ ۶۷ وات و مدل هایپرشارژ نیز از شارژر ۱۲۰ وات استفاده می‌کند.

قیمت مدل‌های شیائومی 11i

  • مدل ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۳۵ دلار
  • مدل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۶۰ دلار

قیمت مدل‌های شیائومی 11i هایپرشارژ

  • مدل ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۶۰ دلار
  • مدل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۹۵ دلار

گفته شده که فروش محصولات جدید شیائومی از ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) شروع خواهد شد. سری شیائومی 11i در چهار تنوع رنگ‌بندی به بازار عرضه می‌شوند که شامل رنگ‌های بنفش، مشکی، سفید و سبز می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11i-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%d8%af/
ads
ads