داغ ترین ها :
همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، Xiaomi Mi 11 Ultra معرفی شد. این گوشی فوق‌العاده احتمالاً به‌عنوان رقیبی برای Galaxy S21 Ultra سامسونگ یا iPhone 12 Pro Max اپل در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای یک صفحه کوچک در پشت، سریع‌ترین شارژ بی‌سیم که در تلفن مشاهده کرده‌ایم و یک زوم دوربین محشر 120 برابری است. ما مطمئناً Mi 11 Ultra را به‌زودی از نزدیک بررسی خواهیم کرد؛ اما تا آن زمان، همراه مجله تکنولایف باشید تا تمام مشخصات و ویژگی‌های این پرچمدار گوشی شیائومی را بررسی اجمالی می‌کنیم تا بتوانید در مورد این‌که آیا برای شما مناسب است یا نه، قضاوت کنید.

طراحی و ساختار Mi 11 Ultra

گوشی شیائومی mi 11 Ultra دارای یک توازن بسیار خاص و شیک است که چشمان شما را به خود خیره می‌کند. اطراف و حاشیه‌های گوشی به‌قدری نرم و خمیده طراحی شده‌اند، تا بهترین تجربه کاربری را برای شما به ارمغان بیاورد.
بخش پشتی موبایل Xiaomi Mi 11 Ultra از سرامیک تشکیل شده که علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را بیشتر کرده است. همچنین قاب این گوشی را یک آلیاژ آلومینیومی تشکیل داده است. می 11 اولترا از یک محافظ شیشه‌ای بسیار قدرتمند (Gorilla Glass Victus) بهره‌مند شده است که جدیدترین تکنولوژی موجود در بازار به شمار می‌رود. این گوشی شیائومی یک قابلیت هیجان‌انگیز دارد که از استاندارد IP68 برخوردار شده و تا نیم ساعت و در عمق یک ونیم متر، در زیر آب دوام می‌آورد. این اولین گوشی شیائومی است که از این قابلیت ارزنده استفاده می‌کند.

طراحی mi 11 ultra
اگر بخواهیم به بخش پشتی موبایل می 11 اولترا شیائومی نگاهی داشته باشیم، یک کادر افقی مستطیل شکل وجود دارد که درون آن دوربین‌ها، فلش و نمایشگر منحصربه‌فرد این گوشی جذاب شگفت‌انگیز، قرار گرفته است. همین‌طور اگر از بغل به گوشی نگاه کنیم، شاهد برجستگی زیاد لنز‌ها خواهیم بود که این مشکل یا بهتر است بگوییم این مسئله، در حال حاضر در اکثر موبایل‌های هوشمند وجود دارد، اما خب با توجه به این موضوع نباید کیفیت دوربین‌ها را نادیده گرفت.

نمایشگر می 11 اولترا

موبایل جدید شیائومی Mi 11 Ultra از یک نمایشگر 6.81 اینچی بهره می‌برد که فناوری به‌کاررفته در نمایشگر نیز از نوع AMOLED می‌باشد. البته که نمایشگر با کیفیت این گوشی، از اولین ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود. ناگفته نماند که می 11 اولترا شیائومی دارای نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و ویژگی +HDR10 بوده که نباید کیفیت بالای نمایشگر آن را دست‌کم گرفت.

نمایشگر می 11 اولترا

همچنین توجه داشته باشید که این گوشی نیز در دسته‌بندی موبایل‌های بدون حاشیه قرار می‌گیرد؛ نسبت نمایشگر به بدنه 91.4 درصد می‌باشد. اگر بخواهیم بازهم در مورد ویژگی‌های نمایشگر با کیفیت این محصول دوست‌داشتنی صبحت کنیم، باید به رزولوشن 1440 در 3200 با تراکم پیکسلی 515 پیکسل در هر اینچ آن اشاره کنیم. خلاصه صفحه‌نمایش می 11 اولترا برای فیلم دیدن و بازی‌کردن، آن هم با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است.

 

راهنمای خرید گوشی های شیائومی:

بهترین گوشی شیائومی

 

سخت افزار قدرتمند شیائومی می 11 اولترا

موبایل شیائومی می 11 الترا، از چیپ 5 نانومتری Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 بهره‌مند گشته. همچنین این گوشی 8 هسته‌ای، دارای پردازشگر گرافیکی Adreno 660 نیز می‌باشد. سخت‌افزار با کیفت می 11 اولترا شیائومی، به‌قدری قدرتمند هست که بازی‌ها را با بالاترین گرافیک و بهترین کیفیت اجرا کند، اجرا کردن اپلیکیشن‌های پرحجم و سنگین که دیگر جای خود دارد. هر زمان که این گوشی به دستمان برسد، بدون شک کال‌آف‌دیوتی موبایل، جز اولین بازی‌هایی است که در این گوشی تست خواهیم کرد، شما اجرای چه بازی‌ای را با این گوشی پیشنهاد می‌دهید؟

گوشی می 11 اولترا
این گوشی قدرتمند در چندین مدل با حافظه‌های مختلف معرفی و عرضه شده است که به‌صورت 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم به همراه 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد و تنها مشکلش این است که مانند آیفون و خانواده S21 سامسونگ، از حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

رابط کاربری و سیستم عامل شیائومی می 11 اولترا

گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 اولترا به جدیدترین اندروید شرکت گوگل مجهز شده، این موبایل جدید علاوه بر اندروید 11، رابط کاربری شگفت‌انگیز MIUI 12.5 را به همراه خودش دارد. از خصوصیات این رابط کاربری قطعاً باید به تکامل طراحی و ساختار نسبت به دسترسی سریع‌تر اشاره کرد.

دوربین فوق العاده می 11 اولترا

در شیائومی MI 11 Ultra، تنها به 3 دوربین با کیفیت اکتفا شده، اما قرار بر این است که با همین دوربین‌ها، شگفتی بیافریند. بیایید از دوربین 50 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند شروع کنیم. این لنز به‌صورت عریض (Wide)عکس‌برداری می‌کند. دوربین بعدی هم به لنز 48 مگاپیکسلی periscope telephoto اختصاص دارد که تا 5 برابر، بزرگ‌نمایی با کیفیت خواهد داشت. همچنین برای عکاسی فوق عریض (Ultra Wide)، می‌توان به لنز 48 مگاپیکسلی دیگر اشاره کرد.

دوربین می 11 اولترا

از مهم‌ترین خصوصیات دوربین‌ها باید روی فلش LED دوگانه، ویژگی HDR، Panorama و از همه مهم‌تر، اضافه‌شدن نمایشگر دوم (AMOLED selfie display) حساب باز کرد که در نوع خود منحصر به فرد است.
کیفیت دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را نباید دست‌کم گرفت، چراکه بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. این لنز نیز با کیفیت 1080 فیلم‌برداری می‌کند.

نمایشگر دوم پشت گوشی می 11 اولترا برای چیست؟

شیائومی در گوشی جدید خود، از یک نمایشگر دوم در پشت گوشی استفاده کرده که به صورت دائمی (Always On Display) روشن است. این نمایشگر در حالت عادی، زمان، تاریخ و موارد ضروری مثل میزان باتری را نشان می‌دهد. همین‌طور زمانی که می‌خواهید از خودتان عکس بگیرید، می‌توانید تصویر خود را روی نمایشگر دوم هم ملاحظه کنید.

نمایشگر دوم می 11 اولترا (نمایشگر پشتی)

این نمایشگر از فناوری AMOLED بهره می‌برد که اندازه آن 1.1 اینچ بوده و تراکم پیکسلی آن 294 پیکسل در هر اینچ در نظر گرفته شده است که کیفیت جالب توجهی خواهد داشت.

باتری با قابلیت های هیجان انگیز در می 11 اولترا

اول از همه باید به باتری شگفت‌انگیز 5000 میلی‌آمپری می 11 اولترا اشاره کرد. این موبایل هوشمند از فناوری شارژ سریع 67 وات بهره‌مند شده است. به گفته کمپانی شیائومی، تنها 36 دقیقه زمان نیاز است تا Mi 11 Ultra شارژ شود. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بی‌سیم 67 وات هم برخوردار هست که طبق صحبت‌های شیائومی، در مدت‌زمان 39 دقیقه، 100 درصد شارژ خواهد شد. آخرین مورد هم به قابلیت شارژ معکوس این گوشی اختصاص دارد که شارژ سریع 10 واتی را پشتیبانی می‌کند.

 

پایان انتظار برای پیدا کردن بهترین باتری های گوشی؛ مقاله زیر را بخوانید:

بهترین گوشی از نظر باتری

 

دیگر مشخصات و ویژگی های Mi 11 Ultra

شیائومی Mi 11 Ultra، از آخرین ورژن نسخه بلوتوث یعنی 5.2 برخوردار شده است. شیائومی Mi11 اولترا، از درگاه اینفرارد و چیپ NFC هم بهره‌مند شده و در آخر هم درگاه ارتباطی USB Type-C 2.0 برای این موبایل جدید در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند می 11 اولترا
همچنین این گوشی به یک سنسور اثر انگشت با کیفیت در زیر نمایشگر مجهز شده و دارای سنسور تشخیص چهره نیز می‌باشد. از دیگر سنسورها هم باید به حسگر قطب‌نما، ژیروسکوپ، مجاورت و شتاب‌سنج اشاره کرد. این گوشی جذاب از کمپانی شیائومی برعکس نسخه پایه خود یعنی می 11، فقط دارای دو رنگ مشکی و سفید می‌باشد.

 

قیمت mi 11 ultra

 

در نهایت

ممنون که تا پایان این بررسی با مجله تکنولایف همراه بودید؛ اگر بخواهیم یک نتیجه‌گیری کلی راجع به شیائومی Mi 11 Ultra داشته باشیم، باید به نمایشگر با کیفیت که کلی حرف برای گفتن دارد، اشاره کنیم. این گوشی جدید از یک نمایشگر دوم در کنار دوربین‌های اصلی برخوردار شده که زمان، تاریخ و اعلان‌ها را نشان خواهد داد. هم چنین دوربین‌های شگفتی‌ساز می 11 اولترا را نباید دست‌کم گرفت. برای بازی‌کردن و پردازش‌های گرافیکی سنگین هم که دیگر حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. همچنین ویژگی شارژ سریع 67 وات بی‌سیم که بسیار ارزنده و کارآمد است.
به نظر شما کدام گوشی از سری Mi 11 جالب‌تر و ارزنده‌تر است؟ آیا شما این گوشی را به سامسونگ S21 Ultra و آیفون 12 Pro Max ترجیح می‌دهید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-mi-11-ultra/
ads
ads