داغ ترین ها :
ریلمی Q3 با صفحه نمایش 144 هرتز و گوشی GT Neo2T با شارژر 65 وات عرضه می‌شود

ریلمی Q3 با صفحه نمایش 144 هرتز و گوشی GT Neo2T با شارژر 65 وات عرضه می‌شود

ریلمی در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) گوشی Realme Q3s و GT Neo2T معرفی می‌کند. این شرکت در حال حاضر نگاهی اجمالی به گوشی Realme Q3s و GT Neo2T داشته تا طرفداران را با این دو محصول جدید بیشتر آشنا کند. با هم خلاصه‌ای از ویژگی‌های تایید شده را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

بدنیست ابتدا در مورد گوشی Realme Q3s صحبت کنیم. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز است. بله درست متوجه شدید، بالاترین میزان در گوشی‌های هوشمند ریلمی تا به حال. این پنل دارای هفت درجه نرخ تازه‌سازی تصویر از ۳۰ هرتز تا ۱۴۴ هرتز است که بسته به موقعیت به‌طور خودکار تغییر می‌کند. صفحه‌نمایش همچنین دارای گواهینامه HDR10 است و از پوشش رنگ‌های DCI-P3 بهره می‌برد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های realme روی لینک روبرو کلیک کنید: گوشی ریلمی

 

از آنجا که گوشی Q3s دارای پنل ال سی دی است، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش وجود نخواهد داشت. در حالی که ریلمی به صراحت وجود این ویژگی را تایید نکرده، تصاویری که در Weibo (شبکه اجتماعی محبوب چینی) به اشتراک گذاشته شده، گوشی جدیدی را نشان می‌دهند که حسگر تشخیص اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

صفحه نمایش Realme Q3s

ویژگی‌های صفحه نمایش گوشی Realme Q3s

در مورد گوشی دوم یعنی GT Neo2T نیز قبلا اطلاعاتی منتشر شده بود. اطلاعات جدید تایید می‌کند که این گوشی هوشمند مجهز به تراشه Dimensity 1200 است. اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این گوشی از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. ریلمی اندازه باتری GT Neo2T را فاش نکرده اما می‌گوید آداپتور ۶۵ واتی، آن را در مدت ۳۵ دقیقه از حالت صفر به صد می‌رساند. تصویر منتشر شده در حساب رسمی Weibo نیز وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون را که روی لبه پایینی گوشی قرار گرفته را نشان می‌دهد.

شارژر ۶۵ وات گوشی GT Neo 2T

شارژر ۶۵ وات گوشی GT Neo 2T شرکت ریلمی

در حالی که برای شروع این رویداد هنوز چهار روز دیگر باقی مانده است، انتظار داریم ریلمی اطلاعات بیشتری در مورد GT Neo2T و Q3s فاش کند تا طرفداران منتظر را مشتاق‌تر کند.

 

بیشتر بخوانید:

15 اپلیکیشن که یک راننده باید داشته باشد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-realme-q3s-%d9%88-gt-neo2t/
ads
ads