داغ ترین ها :
آموزش دانلود از یوتیوب به کمک بات تلگرام

آموزش دانلود از یوتیوب به کمک بات تلگرام

یوتیوب یکی از بهترین فضاهایی است که می‌توانید در آن به دنبال محتوای مورد نظر خود باشید، به موزیک ویدئو مورد علاقه خود گوش دهید، یک بررسی تخصصی را مشاهده کنید و یا حتی کلاس‌های آموزشی در یک زمینه را دنبال کنید. اما مسئله‌ای که همیشه وجود دارد این است که نمی‌توان به راحتی از یوتیوب محتوا را دانلود کرد و قطعا مثلا شما ترجیح می‌دهید محتوای درسی مورد نظر را ابتدا دانلود کرده و سپس مشاهده کنید تا در طول مشاهده محتوا به دلیل سرعت پایین اینترنت با قطع شدن ویدئو مواجه نشوید.

به همین دلیل در این مطلب به سراغ بات‌هایی در تلگرام می‌رویم که به سادگی به شما اجازه می‌دهند که ویدئوهای مورد نظر را از یوتیوب دانلود کرده و به روی گوشی خود ذخیره کنید. همچنین در آخر به یک بات دیگر در زمینه دانلود موزیک می‌پردازیم. پس ادامه این مقاله جذاب را در تکنولایف از دست ندهید.

 

تکنولایف مرجع خرید گوشی موبایل با تنوع برند بسیار بالا است.

 

بهترین ربات دانلود یوتیوب در تلگرام

در این بخش به شما بهترین و جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام را معرفی می‌کنم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از این بات‌ها استفاده کنید.

ربات downloader تلگرام

دانلود از یوتیوب با اندروید

ربات VideoDownloadBot

قبل از این که نحوه کار با ربات و نحوه استفاده از آن را توضیح بدهیم باید بدانید که چگونه لینک ویدئو مورد نظر را از یوتیوب کپی کرده و سپس در بات جایگذاری کنید. اگر از طریق گوشی از برنامه یوتیوب استفاده می‌کنید باید به روی گزینه Share زیر ویدئو کلیک کنید و سپس گزینه Copy link یا هر عبارت مشابهی را انتخاب کنید تا لینک ویدئو کپی شود.

اگر هم از مرورگر برای مشاهده ویدئو در یوتیوب استفاده می‌کنید مجدد باید گزینه Share زیر ویدئو را بزنید و حالا در این مرحله به روی گزینه Copy کلیک کنید. بعد از انجام این کار لینک اختصاصی ویدئو در گوشی یا لپ تاپ شما کپی می‌شود و آماده جایگذاری در بات‌ها است.

حال به تلگرام خود وارد شوید و @VideoDownloadBot این عبارت را در Saved Messages برای خود ارسال کرده و سپس آن را باز کنید. با این کار وارد صفحه بات می‌شوید و حالا باید Start را انتخاب کنید تا ربات شروع به کار کند.

حال لینک کپی شده را در صفحه بات جایگذاری یا همان Paste کرده و آن را برای بات ارسال کنید. در این مرحله بات به دنبال ویدئو در یوتیوب می‌گردد و عبارت Downloading… را به شما نمایش می‌دهد.

ربات تلگرام دانلود mp3 از یوتیوب

جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

در ادامه ویدئو مورد نظر به صورت فایل برای شما ارسال می‌شود و شما به راحتی می‌توانید آن را دانلود کرده و مشاهده کنید. نقطه ضعف این بات این است که از شما در مورد رزولوشن ویدئو دانلود شده سوال نمی‌کند و به طور خودکار کیفیت پیش فرض را دانلود و برای شما ارسال می‌کند.

به غیر از این نقطه ضعف اما عملکرد این ربات بسیار سریع و خوب است و بدون مشکل برای شما فایل ویدئوهای یوتیوب را برای دانلود ارسال می‌کند.

 

تمام گزینه های دیگری که برای دانلود از Youtube دارید در مطلب زیر بخوانید:بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

 

ربات vid

این ربات به طور کلی برای دانلود کردن ویدئو از یوتیوب نیست و بیشتر به شما کمک می‌کند که در تلگرام بدون نیاز به وارد شدن به یوتیوب ویدئو مورد نظر خود را پیدا کرده و برای هرکس که دوست دارید بفرستید.

برای استفاده از این ربات این نوشته را @Vid در Saved Messages خود کپی کرده و سپس به آن وارد شوید. پس از وارد شدن Start را بزنید تا برنامه شروع به کار کند. پس از آن در هر چتی که هستید اگر @ را + Vid وارد کنید و سپس با یک اسپیس نام سرچ مورد نظر خود را وارد کنید محتوای مورد نظر به صورت لیست به شما نمایش داده می‌شود.

مثلا تصور کنید می‌خواهید در تلگرام ویدئو بررسی تخصصی ایفون 13 را برای فردی بفرستید. به کمک این ربات کافیست در چت این فرد عبارت @Vid iPhone 13 review را وارد کنید تا تمام بررسی‌های ایفون 13 در یوتیوب به شما نمایش داده شود و شما بتوانید یکی از آن‌ها را به راحتی برای دوست خود ارسال کنید.

ربات utubebot

احتمالا این ربات را بشناسید اما سوال شما این باشد که داستان مسدود شدن ربات utubebot از چه قرار است؟ ربات utubebot را به نوعی می‌توانیم یکی از بهترین ربات‌های موجود برای دانلود از یوتیوب به حساب بیاوریم اما این ربات مدتی قبل دچار مشکل شد و به دلیل نقض قوانین کپی رایت از کار افتاد.

خوشبختانه به هر دلیلی این مشکل حالا دوباره حل شده و ربات utubebot در دسترس قرار  گرفته است. برای دسترسی به این ربات کافیه روی این لینک کلیک کنید یا عبارت @ utubebot را در Saved Messages خود وارد کرده و سپس به روی آن کلیک کنید.

این ربات را می‌توانیم بهترین ربات دانلود از یوتیوب با اندروید و همچنین بهترین ربات دانلود از یوتیوب برای ایفون به حساب بیاوریم. به محض ورود به صفحه ربات باید به روی Start کلیک کنید تا ربات شروع به کار کند.

زمانی که ربات شروع به کار کرد باید لینک کپی شده خود را در صفحه ربات جایگذاری کنید. برای انجام این کار اگر از طریق گوشی از برنامه یوتیوب استفاده می‌کنید باید به روی گزینه Share زیر ویدئو کلیک کنید و سپس گزینه Copy link یا هر عبارت مشابهی را انتخاب کنید تا لینک ویدئو کپی شود.

اگر هم از مرورگر برای مشاهده ویدئو در یوتیوب استفاده می‌کنید مجدد باید گزینه Share زیر ویدئو را بزنید و حالا در این مرحله به روی گزینه Copy کلیک کنید. بعد از انجام این کار لینک اختصاصی ویدئو در گوشی یا لپ تاپ شما کپی می‌شود و آماده جایگذاری در بات‌ها است.

بهترین ربات دانلود یوتیوب در تلگرام

ربات downloader تلگرام

زمانی که لینک را در صفحه بات جایگذاری کردید ربات ویدئو را سرچ کرده و کیفیت‌ها و فرمت‌های مختلف آن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا امکان داشته باشید دقیقا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. مقابل هر گزینه حجم ویدئو نیز نمایش داده می‌شود تا شما از همه اطلاعات به طور کامل آگاه باشید.

زمانی که فرمت و رزولوشن مورد نظر را انتخاب کرده ویدئو ابتدا دانلود شده و سپس به صورت فایل در صفحه بات آپلود می‌شود. در مرحله آخر شما امکان دارید تا به راحت‌ترین شکل ممکن ویدئو را دانلود کرده و مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که مدت زمانی که طول می‌کشد تا ربات ویدئو را دانلود کرده و در صفحه خود آپلود می‌کند مستقیما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد پس ممکن است این فرآیند کمی طولانی شود.

 

بهترین موزیک پلیر سامسونگ و شیائومی کدام است؟
بهترین موزیک پلیر اندروید

 

ربات تلگرام دانلود mp3 از یوتیوب

فرض کنید یک ویدئو در یوتیوب پیدا کرده‌اید که تنها صدای این ویدئو برای شما اهمیت دارد باید چه کاری انجام دهید؟ در ابتدا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه تنها به فرمت صوتی ویدئوهای یوتیوب دسترسی پیدا کنید و سپس به شما یک ربات معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند آهنگ‌های مورد نظر خود را به سادگی دانلود کنید.

ربات utubebot را که در بالا به شما معرفی کردیم. زمانی که یک لینک یوتیوب را در صفحه این ربات جایگذاری کنید علاوه بر فرمت‌های تصویری ارائه شده در پایین به شما فرمت‌های صوتی نیز ارائه می‌شود. در کنار این فرمت‌های صوتی علامت مخصوص قرار دارد تا شما متوجه این موضوع بشوید.

پس اگر تنها صدای یک ویدئو یوتیوب را می‌خواهید به راحتی از طریق ربات utubebot می‌توانید این کار را انجام دهید. در بخش بعدی اما یک ربات بسیار خوب و قوی در زمینه دانلود آهنگ را به شما معرفی می‌کنیم که قطعا به کارتان خواهد آمد.

دانلود آهنگ از طریق ربات VK Music Bot

برای دسترسی به این ربات کافیست به روی این لینک کلیک کرده و یا عبارت @vkmusic_bot را در سیو مسیج خود ارسال کرده و سپس به روی آن کلیک کنید تا صفحه بات به شما نمایش داده شود.

حال در صفحه این ربات Start را بزنید تا ربات شروع به کار کند. حال کافیست اسم آهنگ یا اسم آرتیست مورد نظر خود را وارد کنید تا ربات آهنگ مورد نظر شما را در نسخه‌ها و کیفیت‌های مختلف پیدا کرده و به شما نمایش دهد.

توجه داشته باشید که گاهی با تایپ کردن تنها بخشی از نام آهنگ نیز این ربات به خوبی کار می‌کند و می‌تواند آهنگ مورد نظر را به شما نمایش دهد. امکان سرچ کردن به فارسی برای آهنگ‌های فارسی نیز وجود دارد و به خوبی این ربات با نوشته فارسی هم سازگار است.

پس از این که توانستید فرمت، نسخه و کیفیت مورد نظر خود را پیدا کنید تنها کافیست به روی عدد آن در پیام ارسالی کلیک کنید تا آهنگ به صورت فایل صوتی برای شما ارسال شود. اگر فرمت یا آهنگ مورد نظر در لیست پیدا نشد کافیست به روی علامت فلش موجود کلیک کنید تا صفحه‌ای جدید برای شما نمایش داده شود.

کار با این ربات بسیار ساده است و به راحت‌ترین شکل ممکن دنیایی از آهنگ‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی هرچه تمام می‌توانید این آهنگ‌ها را دانلود کرده و به آن‌ها گوش دهید.

 

 

سوالات متداول

بهترین ربات برای دانلود آهنگ کدام است؟ ربات VK Music Bot بهترین گزینه برای دانلود آهنگ از تلگرام است. برای دسترسی به این ربات کافیست به روی این لینک کلیک کرده و یا عبارت @vkmusic_bot را در سیو مسیج خود ارسال کرده و سپس به روی آن کلیک کنید تا صفحه بات به شما نمایش داده شود. حال در صفحه این ربات Start را بزنید تا ربات شروع به کار کند. حال کافیست اسم آهنگ یا اسم آرتیست مورد نظر خود را وارد کنید تا ربات آهنگ مورد نظر شما را در نسخه‌ها و کیفیت‌های مختلف پیدا کرده و به شما نمایش دهد.

چگونه لینک ویدئو یوتیوب را کپی کنیم؟ اگر از طریق گوشی از برنامه یوتیوب استفاده می‌کنید باید به روی گزینه Share زیر ویدئو کلیک کنید و سپس گزینه Copy link یا هر عبارت مشابهی را انتخاب کنید تا لینک ویدئو کپی شود. اگر هم از مرورگر برای مشاهده ویدئو در یوتیوب استفاده می‌کنید مجدد باید گزینه Share زیر ویدئو را بزنید و حالا در این مرحله به روی گزینه Copy کلیک کنید. بعد از انجام این کار لینک اختصاصی ویدئو در گوشی یا لپ تاپ شما کپی می‌شود و آماده جایگذاری در بات‌ها است.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب کدام است؟ ربات utubebot را می‌توانیم کامل‌ترین ربات دانلود از یوتیوب به حساب بیاوریم. برای دسترسی به این ربات کافیه روی این لینک کلیک کنید یا عبارت @ utubebot را در Saved Messages خود وارد کرده و سپس به روی آن کلیک کنید. این ربات را می‌توانیم بهترین ربات دانلود از یوتیوب با اندروید و همچنین بهترین ربات دانلود از یوتیوب برای ایفون به حساب بیاوریم. به محض ورود به صفحه ربات باید به روی Start کلیک کنید تا ربات شروع به کار کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. علی اصغر عقلمند

    عالییی بود

  2. حسین

    مقاله بسیار مفیدی بود، سپاس

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام وقت بخیر ممنون از همراهی شما
  3. احسان نیک پی

    سلام
    وقت بخیر
    خوشحالیم که مطلب براتون کاربرد داشته
    و مرسی بابت به اشتراک گذاشتن نظرتون
    پاینده باشید

  4. masoud

    سلام خیلی ممنونم از آموزش خوبی که قرار دادین
    من خودم 1 سالی هست برای دانلود از یوتیوب از سایت nitrodownloader.com استفاده می کنم
    هم فیلتر نیست هم سرعتش خیلی بالاست
    حتی علاوه بر فیلم می تونید فایل صوتی همون فیلم رو دانلود کنید
    دانلود از اینستاگرام و توییتر هم داره که من فقط از اینستاگرام استفاده کردم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7/
ads
ads