داغ ترین ها :
آنر 60 و آنر 60 پرو معرفی شدند

آنر 60 و آنر 60 پرو معرفی شدند

در ماه ژانویه بود که آنر اولین گوشی هوشمند خود را پس از مستقل شدن از هواوی معرفی کرد. پس از آن در ماه ژوئن بود که سری آنر 50 رونمایی شد. آنر با جدا شدن از هواوی توانست بار دیگر محصولاتی به بازار عرضه کند که از سرویس موبایل گوگل برخوردار باشند و حال به نظر می‌رسد که نوبت به سری آنر 60 رسیده تا معرفی وسپس به بازار عرضه شوند.

علاوه بر گوگل، امکان همکاری با شرکت کوالکام نیز فراهم شد تا سری آنر ۵۰ اولین محصولاتی باشند که همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G به بازار عرضه می‌شوند. چنین اتفاقی بار دیگر در سری آنر ۶۰ تکرار شده است. درواقع آنر 60 پرو اولین تلفن هوشمندی محسوب می‌شود که همراه با اسنپدراگون 778G پلاس روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

آخرین گوشی های بازار جهانی را می توانید با قیمت مناسب از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی

 

اسنپدراگون 778G

اسنپدراگون 778G پلاس نیز مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری خواهد بود که البته هسته‌های آن با فرکانس بالاتری کار خواهند کرد. درواقع هسته‌های کریو ۶۷۰ به جای فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز روی فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز کار خواهند کرد و آدرنو 642L نیز با ۲۰ درصد فرکانس بالاتر کار خواهد کرد.

در این بین مدل استاندارد سری آنر ۶۰ همچنان از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد. آنچه از مشخصات سخت‌افزاری منتشر شده می‌توان متوجه شد از نظر ظاهری، شباهت بسیاری میان دو نسخه وجود دارد. البته مدل پرو با بهبودهای سخت‌افزاری همراه شده تا نسبت به مدل استاندارد امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

هر دو گوشی هوشمند آنر 60 و آنر 60 پرو دارای صفحه‌نمایشی با پنل OLED (با فناوری ۱۰ بیتی) هستند که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و می‌تواند رنگ‌های DCI-P3 را به صورت صد درصد پوشش دهد. البته تفاوتی نیز وجود دارد به این صورت که مدل استاندارد از محتوای HDR10 و مدل پرو نیز از +DHR10 پلاس پشتیبانی می‌کند.

 

 

مدل استاندارد از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی برخوردار شده که لبه‌های سمت راست و چپ صفحه‌نمایش از انحنای ۵۸ درجه برخوردار هستند. البته مدل پرو مجهز شده به صفحه‌نمایشی ۶.۷۸ اینچی که لبه‌های چهار طرف آن از خمیدگی برخوردار هستند.

مشخصات گوشی آنر 60

در پنل پشتی گوشی‌های هوشمند جدید آنر ماژولی به چشم می‌خورد که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سایز حسگر ۱/۱.۵۲ اینچی دارد. تصاویر ثبت شده با این دوربین از طریق فناوری ادغام پیکسل‌ها به صورت ۹ به ۱ به وضوح تصویر ۱۲.۵ مگاپیکسل می‌رسند تا سایز پیکسلی ۲.۱ میکرومتری داشته باشند.

تفاوتی که ماژول دوربین پرچم‌داران جدید آنر دارد در دوربین اولتراواید خلاصه می‌شود. مدل پرو از دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که میدان دید ۱۲۲ درجه‌ای دارد و از فوکوس خودکار نیز برخوردار است تا بتواند روی سوژه‌ای با فاصله ۲.۵ سانتی‌متری فوکوس کند.

در مدل استاندارد از دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین سومی که روی ماژول هر دو گوشی هوشمند قرار گرفته، دوربین ۲ مگاپیکسلی با ویژگی سنجش عمق است. ترکیب دوربین سلفی نیز در پرچم‌داران جدید آنر نسبت به مدل‌های پیشین تغییر یافته و به این صورت خواهد بود که مدل استاندارد از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و مدل پرو نیز دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید و میدان دید ۱۰۰ درجه‌ای است.

سلفی با گوشی honor 60

سری آنر ۶۰ از ویژگی‌های جالبی نیز برای فیلم‌برداری برخوردار هستند که بسیار مناسب برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی خواهد بود. درواقع کاربران می‌توانند با حرکات دست و ژست‌های حرکتی، دوربین را کنترل کنند. در مقایسه با مدل‌های پیشین، سری جدید آنر از باتری با ظرفیت بالاتر نیز برخوردار شده‌اند. درواقع به جای باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی در آنر ۵۰ و ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در آنر ۵۰ پرو، هر دو مدل سری آنر ۶۰ دارای باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی شده‌اند. سرعت شارژ نیز به 66 وات می‌رسد تا کاربر بتواند در اسرع وقت، دستگاه را شارژ مجدد کند.

شارژر گوشی آنر 60 پرو

سری آنر ۶۰ همراه با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 5.0 عرضه می‌شود که نسبت به نسخه‌ی پیشین رابط کاربری از امنیت بالاتری برخوردار خواهد بود و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انتظار می‌رود مدل استاندارد سری در دو گزینه‌ی حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو گزینه‌ی حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار شود. مدل پایه‌ی آنر ۶۰ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۴۲۵ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

قاب گوشی honor 60

مدل پروی سری نیز در دو ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و همچنین دارای یک ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود. گفته شده که مدل پایه‌ی آنر 60 پرو با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با قیمتی معادل ۵۸۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. در حال حاضر گفته نشده که محصولات جدید برند آنر در چه زمانی راهی بازار خواهند شد.

عکس قاب گوشی Honor 60

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-60-%d9%88-%d8%a2%d9%86%d8%b1-60-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af/
ads
ads