داغ ترین ها :
ارسال عکس از آیفون به اندروید

ارسال عکس از آیفون به اندروید

از زمانی‌که سازندگان گوشی‌های هوشمند شروع به قراردادن دوربین‌های باکیفیت روی محصولات خود کردند، ما شروع به ثبت لحظات ارزشمند زندگی با کمک آن‌ها کردیم. اگر دارای دو گوشی باسیستم عامل‌های اندروید و iOS هستید و یا قصد تعویض گوشی آیفون خود با یک گوشی اندرویدی را دارید، اما نمی‌خواهید عکس‌ها و فیلم‌های خود را از دست بدهید، با ما همراه باشید تا نحوه انتقال عکس‌ها و فیلم‌ها را برای شما همراهان تکنوبلاگ بیان کنیم.

 

تمام گوشی های اپل موجود در بازار را از تکنولایف تهیه کنید: گوشی ایفون

 

روش‌های ارسال عکس و فیلم از آیفون و اندروید

  1. از طریق کامپیوتر با استفاده از کابل های USB 
  2. پیام رسان (Messenger) مانند: تلگرام، واتساپ و…
  3. همگام سازی(Sync) عکس ها و فیلم ها در iCloud
  4. نرم افزار‌های Google Drive و Google Photos
  5. نصب نرم افزارهای مخصوص به اشتراک گذاری اطلاعات میان دستگاه های مختلف مانند: Send Anywhere – AirMore – Snapdrop – SHAREit

ارسال عکس و فیلم از آیفون و اندرویدارسال عکس و فیلم از آیفون و اندروید

 

آشنایی با برنامه‌های iCloud,Google Drive,Google Photos

از طریق Google Drive با ایجاد یک حساب کاربری Google می‌توانید تا حدود 15 گیگابایت به ذخیره عکس، فیلم و سایر اطلاعات گوشی آیفون خود بپردازید؛ سپس با گوشی اندرویدی خود وارد حساب کاربریتان شوید و فایل‌های موجود را دانلود کنید.

اگر عکس‌ها و فیلم‌های خود را در iCloud آیفون ذخیره می‌کنید(از روشن بودن گزینه Sync مطمئن شوید)، می‌توانید با گوشی اندرویدی خود برای دانلود آن‌ها به سایت iCloud.com مراجعه کنید.

نرم افزار Google Photos مانند نرم افزار Google Drive عمل می‌کند با این تفاوت که فقط عکس‌ها و فیلم‌ها قابل اشتراک گذاری هستند.

 

نکاتی که باید برای استفاده بهینه از display ایفون بدانید:

تنظیمات صفحه نمایش ایفون

 

معرفی SHAREit Group و روش انتقال عکس و فیلم از آیفون به اندروید با کمک SHAREit

گروه SHAREit یک شرکت جهانی است که به توسعه برنامه‌های کاربردی اینترنت، تلفن همراه و خدمات دیجیتال اختصاص دارد. این گروه با ایجاد محتوای دیجیتالی و در دسترس قراردادن برای همه بر سه اصل متمرکز است؛ برابری، کارآمدی و اشتراک گذاری.

پلتفرم تبلیغاتی SHAREit به صورت مستقل توسعه می‌یابد، طراحی راه حل‌های فنی و استفاده از قدرت تیم‌های محلی سبب می‌شود به شرکای جهانی خود خدمات سفارشی، بومی‌سازی شده و باکیفیت بالا ارائه دهد. پلتفرم‌های تبلیغاتی دارای نفوذ بالا در بازار و پتانسیل درآمدزایی قوی هستند.

محصول اصلی این‌گروه، برنامه SHAREit است که یک پلتفرم به اشتراک گذاری فایل با سرعت بالا و فعال در سرگرمی دیجیتال است.

در نرم افزار SHAREit برای انتقال فایل از گوشی آیفون به اندروید ابتدا اجازه دسترسی‌های لازم را به نرم‌ افزار بدهید سپس در گوشی آیفون گزینه Send و در گوشی اندروید گزینه Receive را انتخاب کنید. بعد از آن صفحه‌ای باز می‌شود که شما باید تنظیمات آن را به حالت دلخواه نرم افزار خاموش یا روشن کنید. برای مثال در گوشی اندروید برای دریافت فایل لازم است hotspot خاموش، GPS روشن و WiFi نیز روشن باشد.

همانطور که در تصویر مشخص است پس از انجام دادن هر تغییر اگر درست باشد تیک آبی رنگی ظاهر می‌شود. در نهایت یک بارکد روی گوشی اندرویدی ظاهر می‌شود.ارسال عکس از آیفون به اندروید

انتقال عکس و فیلم از آیفون به اندروید

همین مراحل را در گوشی آیفون انجام دهید و گزینه Connect to Android را در پایین صفحه انتخاب کنید سپس اگر نرم افزار اجازه خواست تا به یک WiFi متصل شود گزینه Join را انتخاب کنید. سپس بارکد گوشی اندرویدی خود را اسکن کنید تا انتقال فایل ها آغاز شود.

اتصال به گوشی اندروید با Shareit در آیفون

 

شاید نیاز داشته باشید:

تنظیمات دوربین ایفون ۱۱

 

سؤالات متداول

تفاوت نرم افزار AirMore با نرم افزار SHAREit در چیست؟ در نرم افزار AirMore برای انتقال عکس و فیلم باید هر دو گوشی به یک WiFi متصل باشند اما در SHAREit نگران وجود WiFi نباشید.

تفاوت Google Drive با Google Photos در چیست؟ در Google Drive شما می‌توانید اطلاعات دیگر مثل یک فایل پی دی اف را بارگذاری کنید اما در  Google Photos فقط می‌توانید عکس و فیلم به اشتراک بگذارید.

آیا در هنگام انتقال فایل از طریق SHAREit اینترنت مصرف می‌شود؟ خیر؛ هیچ دیتایی مصرف نمی‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads