داغ ترین ها :
اندروید 12 برای ال جی ولوت منتشر شد

اندروید 12 برای ال جی ولوت منتشر شد

در بهار سال گذشته شرکت ال جی اعلام کرد که از حوزه ساخت گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود و دیگر محصولی تولید نخواهد کرد. با تعطیل شدن کسب و کار موبایل ال جی خیلی‌ها نگران پشتیبانی از گوشی‌های خود بودند. این نگرانی در بین افرادی که گوشی‌های جدید این شرکت را خریداری کرده بودند، بیشتر بود. البته ال جی اعلام کرد که مهندسان این شرکت پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری محصولات ال جی را ادامه خواهند داد و حتی آپدیت‌های جدید را هم برای این گوشی‌ های ال جی منتشر می‌کنند. حالا امروز مشخص شد که اندروید 12 برای ال جی ولوت منتشر شده است.

عرضه اندروید 12 برای ال جی ولوت قطعا برای خریداران این گوشی هوشمند جذاب خواهد بود. در حال حاضر اندروید ۱۲ برای ولوت تنها در کشور کره جنوبی عرضه شده است. البته به نظر می‌رسد که این آپدیت جدید برای نسخه 5G عرضه شده و فعلا نسخه 4G اندروید ۱۲ را دریافت نکرده است.

کاربران کشور کره جنوبی از امروز می‌توانند اندروید ۱۲ را برای گوشی ولوت دریافت کنند و انتظار داریم که این آپدیت به صورت OTA برای گوشی‌های ولوت در سایر کشورها هم منتشر شود. این اتفاق احتمالا در طول ماه‌های آینده رخ خواهد داد.

اینکه مشاهده می‌کنیم شرکت ال جی که دیگر گوشی هوشمند راهی بازار نمی‌کند، از گوشی‌های قبلی خود پشتیبانی می‌کند، جالب است. موضوع جالب‌تر اینجاست که هنوز شرکت‌هایی مانند شیائومی و ردمی گوشی‌های جدیدی با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌کنند. گوشی ال جی ولوت 5G در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود که اکنون اندروید ۱۲ را هم دریافت کرده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این آخرین آپدیت گوشی ولوت خواهد بود و پس از اندروید ۱۲ به‌روزرسانی دیگری دریافت نخواهد کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%88%d9%84%d9%88%d8%aa/
ads
ads