داغ ترین ها :
تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ ۲۱ دی معرفی می‌شود

تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ ۲۱ دی معرفی می‌شود

به‌نظر می‌رسد که تاریخ معرفی تراشه اگزینوس 2200  مشخص شده است. گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که سامسونگ برای معرفی تراشه اگزینوس 2200 در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی ۱۴۰۰) آماده می‌شود.

 

از لیست قیمت و آفرهای تخفیف روزانه موبایل سامسونگ دیدن کنید: گوشی سامسونگ

 

در صورتی که از علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ هستید یا اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال می‌کنید، حتما مطلع هستید که سامسونگ طی همکاری با AMD در حال ساخت تراشه‌ای از سری اگزینوس است که از پردازنده‌ی گرافیکی با برخورداری از معماری RDNA 2 استفاده می‌کند.

معماری RDNA 2 در حال حاضر در کارت‌های گرافیکی سری RX 6000، کنسول‌های خانگی نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس/اس مایکروسافت، پلی استیشن ۵ سونی و همچنین کنسول دستی استیم دک شرکت ولو استفاده می‌شود. البته کنسول دستی استیم تنها تایید شده که چنین مشخصاتی دارد و هنوز روانه‌ی بازار نشده است.

چنین معماری به پردازنده‌ی گرافیکی اجازه می‌دهد که از فناوری‌های مختلفی برخوردار شوند؛ فناوری‌هایی که برای مثال می‌توان به Ray Tracing یا رهگیری پرتو اشاره کرد. حال انتظار می‌رود چنین فناوری به همراه ویژگی‌های دیگر با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ راهی گوشی‌های هوشمند شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد بازی‌های اندرویدی باشیم که چنین امکاناتی را به کاربر ارائه می‌دهند و از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار خواهند بود.

انتظار می‌رود تراشه‌ی جدید سامسونگ در ۲۱ دی معرفی شود؛ درست یک هفته بعد از رویداد CES 2022. گفته شده که شرکت کره‌ای در نمایشگاه CES 2022 می‌خواهد جایگزین گوشی S20 FE یعنی گلکسی S21 FE را معرفی و سپس راهی بازار کند.

در صورتی که اطلاع ندارید، گلکسی S21 FE نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گلکسی اس ۲۱ خواهد بود که همراه تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ روانه‌ی بازار می‌شود. تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ نیز انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۲ قدرت دهد؛ گوشی‌های هوشمندی که البته در برخی از بازارهای دنیا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست علاقه‌مندان خواهند رسید. خرید گلکسی S21 FE را بلافاصله بعد از عرضه جهانی از لینک زیر در سایت تکنولایف دنبال کنید.

 

خرید گوشی S21 Fe سامسونگ

 

در هر صورت عرضه‌ی گوشی هوشمندی برخوردار از ویژگی‌هایی مانند رهگیری پرتو می‌تواند اتفاقات جالبی را در دنیای فناوری رقم بزند و به مرور زمان شاهد تلاش شرکت‌های دیگر نیز باشیم که می‌خواهند معماری RDNA 2 یا فناوری مشابه به آن را به محصولات خود بیاورند. نظر شما کاربران تکنولایف در این رابطه چیست؟ آیا برخورداری از چنین فناوری باعث شده تا به فکر خرید مدلی از سری گلکسی S22 بیفتید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b3-2200/
ads
ads