داغ ترین ها :
موتورولا اج X30 همراه با اسنپدراگون 8 نسل 1 در 18 آذر معرفی خواهد شد

موتورولا اج X30 همراه با اسنپدراگون 8 نسل 1 در 18 آذر معرفی خواهد شد

درنهایت کوالکام جدیدترین تراشه‌ی خود را معرفی کرد؛ تراشه‌ای که مبتنی بر لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده و با نام اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه‌ی بازار می‌رود. حال، شرکت موتورولا اعلام کرده که اولین گوشی هوشمند همراه با تراشه‌ی جدید کوالکام به نام موتورولا اج X30 را روانه‌ی بازار می‌کند. حتی تاریخ معرفی موتورولا اج X30  هم مشخص شد.

 

برای خرید گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

موتوورلا اعلام کرده که گوشی جدید خود را ۹ دسامبر (۱۸ آذر) معرفی می‌کند. این اطلاعات از طریق تیزری به دست آمده که حساب رسمی موتورولا در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است. در تیزر به تراشه‌ی جدید کوالکام و گوشی هوشمندی از سری موتو اج اشاره می‌شود.

تاریخ معرفی موتورولا اج X30

تاریخ معرفی موتورولا اج X30 مشخص شد. این گوشی ۱۸ آذر ماه معرفی می‌شود

برای اولین بار نیست که نام گوشی هوشمند موتورولا اج X30 را می‌شنویم. درواقع پیش‌تر از این، اطلاعاتی منتشر شد که اشاره به مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید موتورولا داشتند. طبق گفته‌ها، گوشی جدید موتورولا با شماره مدل XT2201-2 روانه‌ی بازار می‌شود و از امکاناتی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۶۸.۲ وات وجود دارد.

در پنل جلو می‌توان به صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی برخورد کرد که از پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند و قادر به پشتیبانی از محتوای +HDR10 است. در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای وجود دارد تا دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی قرار گیرد. در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ای قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی با ویژگی سنجش عمق.

گزارش‌هایی وجود دارد که موتورولا روی دو گوشی هوشمند به نام‌های اج 30 اولترا و اج X30 کار می‌کند. گفته شده که هر دو محصول از تراشه‌ی جدید کوالکام استفاده می‌کنند. با این حال امکان دارد هر دو محصول درواقع یک گوشی هوشمند با نام‌های متفاوت باشند. در هر صورت تا انتشار گزارش‌های بیشتر باید صبر کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d8%ac-x30-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads