داغ ترین ها :
تلویزیون گیمینگ هایسنس در اندازه ۶۵ اینچ معرفی شد

تلویزیون گیمینگ هایسنس در اندازه ۶۵ اینچ معرفی شد

شرکت چینی هایسنس از یک تلویزیون جدید مخصوص گیمرها رونمایی کرد. تلویزیون گیمینگ هایسنس که Game TV Ace 2023 65E55H نام دارد، در حال حاضر در کشور چین عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار هیجان انگیز این تلویزیون نرخ نوسازی آن است. نرخ نوسازی تلویزیون گیمینگ هایسنس به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

 

یک تلویزیون با قیمت مناسب نیاز دارید؟ لیست قیمت تلویزیون را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

 

تلویزیون Game TV Ace 2023 در اندازه ۶۵ اینچ و وضوح تصویر 4K راهی بازار می‌شود. همچنین باید بگوییم که زاویه دید این تلویزیون به ۱۷۸ درجه می‌رسد. این تلویزیون گیمینگ هایسنس از ویژگی‌های بسیار هیجان انگیزی بهره می‌برد که باعث شده‌اند نظر گیمرها بیش از پیش به این محصول جلب شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که نرخ نوسازی این تلویزیون قابل تغییر است. گیمرها می‌توانند نرخ نوسازی را روی ۱۲۰ هرتز، ۱۴۴ هرتز و ۲۴۰ هرتز قرار دهند. زمان پاسخگویی تلویزیون هم به ۲.۷ میلی ثانیه می‌رسد.

تلویزیون گیمینگ هایسنس

تلویزیون Game TV Ace 2023 با تکنولوژی هایسنس U+ برای افزایش کیفیت تصاویر استفاده می‌کند. همچنین این تلویزیون از یکسری ویژگی‌های مخصوص که بر پایه هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده‌اند، استفاده می‌کند. این تکنولوژی‌ها شامل AI-SR، AI Color Balance، AI-MEMC، AI Fine Light Control، Darkfield Detail Enhancement و 3D_LUT می‌شوند. این تلویزیون جدید هایسنس از استاندارهای صوتی دالبی ویژن، Dolby Audio-Visual Zone و Dolby Game پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون گیمینگ هایسنس می‌توانیم به پردازنده‌ای اشاره کنیم که از چهار هسته A73 استفاده می‌کند. این تلویزیون ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این محصول از NFC و وای-فای ۶ هم پشتیبانی می‌کند. دو بلندگوی ۱۲ وات را روی این تلویزیون مشاهده خواهید کرد که با تکنولوژی Hi-Sound Engine توسعه پیدا کرده‌اند. این تکنولوژی هم یکسری ویژگی‌های توسعه پیدا کرده با هوش مصنوعی مانند AI Upscaling surround sound، AI Scene Fit Content awareness، AI Vocal clarity و AI Equalizer sound field equalization را به همراه دارد.

تلویزیون 65 اینچی گیمینگ هایسنس

در حالی که با یک تلویزیون گیمینگ رده بالا سروکار داریم، باید بگوییم که Game TV Ace 2023 با قیمت بسیار مناسبی راهی بازار می‌شود. هایسنس اعلام کرده که قیمت این گوشی ۷۸۹ دلار در بازار کشور چین خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی کشورهای دیگر هم می‌شود یا خیر.

 

گیمر هستید؟ مطلب زیر را از دست ندهید:
تلویزیون گیمینگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%86%d8%b3/
ads
ads