داغ ترین ها :
رنگ جدید اوپو کی 9 پرو 28 مهر به بازار عرضه می‌شود

رنگ جدید اوپو کی 9 پرو 28 مهر به بازار عرضه می‌شود

گزارش‌های منتشر شده از چین اشاره دارند که اوپو طی روزهای آینده در کنار معرفی K9s رنگ جدید اوپو کی 9 پرو را معرفی خواهد کرد. ماه گذشته‌ی میلادی، اوپو کی ۹ پرو در چین معرفی شد و هم‌اکنون کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌بندی‌های مشکی و‌آبی خریداری کنند. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که رنگ‌بندی سومی نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. رنگ جدید اوپو کی 9 پرو می‌تواند افراد زیادی را به خرید این گوشی تشویق کند.

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی اوپو به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

آنچه در گزارش‌ها آمده، رنگ جدید اوپو کی 9 پرو نقره‌ای خواهد بود. گویا رنگ‌بندی جدید نیز در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) عرضه خواهد شد؛ درست زمانی که اوپو می‌خواهد گوشی هوشمند دیگری را نیز به نام K9s معرفی کند.

سران اوپو در مورد رنگ‌بندی سوم کی ۹ پرو گفته‌اند که بدنه‌ی آن از پوششی آلیاژی برخوردار است و در تصاویر منتشر شده نیز می‌توان مشاهده کرد که دور ماژول دوربین‌ها، حلقه‌ای با رنگ گرادیانی (ترکیب چند رنگ) قرار دارد.

گوشی K9 Pro شرکت اوپو

مدل نقره‌ای رنگ گوشی K9 Pro

از نظر مشخصات سخت‌افزاری به نظر می‌رسد تفاوتی میان رنگ‌بندی نقره‌ای با رنگ‌بندی‌های دیگر وجود ندارد. درواقع کاربر با خرید اوپو کی 9 پرو به تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰، صفحه‌نمایش ۶/۴۳ اینچی، رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پنل آمولد و حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا سقف ۲۵۶ گیگابایتی را به دست خواهد آورد. برای حافظه‌ی رم نیز چند گزینه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که سقف آن ۱۲ گیگابایت خواهد بود.

اوپو کی 9 پرو مبتنی بر اندروید ۱۱ است که البته رابط کاربری ColorOS 11.3 روی آن قرار دارد. ظرفیت باتری نیز به ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد و امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۶۰ وات در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

باید گفت که اوپو کی 9 پرو از تمامی امکانات محصولات پرچم‌دار برخوردار است که می‌توان به حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش اشاره کرد. در بالای صفحه‌نمایش می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دست یافت و اگر به پنل پشتی نگاهی کنید، ماژول دوربین سه‌گانه را خواهید دید؛ ماژولی که متشکل شده است از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-%da%a9%db%8c-9-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads