داغ ترین ها :
آموزش ساخت استیکر تلگرام در آیفون و اندروید

آموزش ساخت استیکر تلگرام در آیفون و اندروید

تلگرام محبوب ترین پیام رسان مجازی محسوب می شود که با وجود محدودیت هایی که در برخی از کشور ها دارد، هنوز هم کاربران فعال زیادی دارد و بسیاری این پیام رسان را بهترین می دانند. اما فقط جا به جایی پیام نیست که تلگرام را ویژه و محبوب کرده است، تلگرام با هر آپدیت کلی ویژگی جدید اضافه می کند که باعث جذاب تر شدن این پیام رسان می شود.
یکی از قابلیت های محبوب تلگرام که کارایی زیادی دارد، ساخت استیکر در تلگرام است که با کمک این قابلیت دیگر نیازی به نرم افزار ساخت استیکر تلگرام ندارید.
با کمک این ویژگی می توانید هر عکس که می خواهید را تبدیل به استیکر کنید و حتی قابلیت ساخت پک استیکر تلگرام هم فراهم است تا بتوانید چندین استیکر را درون یک فایل قرار دهید و استفاده کنید یا حتی دیگران هم بتوانند از آن استفاده کنند؛ اما توصیه می کنیم ساخت استیکر تلگرام با عکس شخصی را از فکرتان بیرون کنید، زیرا مکن است در گروه ها دست به دست شود و باعث مزاحمت و ناراحتی آن شخص که صاحب عکس است بشود. توجه داشته باشید که ساخت استیکر تلگرام در اندروید با ساخت استيكر تلگرام در ايفون هیچ تفاوتی ندارد، زیرا تلگرام در هر دو سیستم عامل عملکردی مشابه دارد و روش ها یکسان می باشند. اگر قصد ساخت استیکر تلگرام دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

لیست قیمت امروز گوشی موبایل را در کنار آفرهای ویژه تخفیف ببنید: قیمت گوشی

 

آموزش ساخت استیکر تلگرام

ساخت استیکر در تلگرام کار بسیار آسانی است که نیاز به هیچ نرم افزار ساخت استیکر ندارد و می توانید به کمک یک ربات هر عکسی که خواستید را به استیکر و پک استیکر تبدیل کنید. برای ساخت استیکر تلگرام در آیفون و اندروید روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد تلگرام شوید و ربات Stickers@ را جست و جو کنید. اگر نتوانستید می توانید از طریق سایت ساخت استیکر تلگرام وارد شوید.
  • حالا گزینه Start را بزنید تا ربات روی تلگرام شما فعال شود.
  • سپس گزینه newpack/ را انتخاب کنید.

ساخت استیکر تلگرام

  • حالا باید یک اسم برای استیکر یا پک استیکر خود انتخاب کنید و برای ربات ارسال کنید.
  • در این مرحله باید عکسی که می خواهید استیکر شود را برای رات بفرستید، توجه کنید که حتما باید فرمت عکس PNG باشد در سایز 512 در 512. همچنین از قسمت فایل باید عکس ها را به صورت فایل ارسال کنید و تیک گزینه Compress image را بردارید تا کیفیت عکس را کم نکند اما حجم عکس هم نباید بیشتر از 350 کیلوبایت باشد.
  • اگر دقت کرده باشید، زمانی که روی ایموجی ها می زنید یک استیکر مخصوص آن ایموجی باز می شود، در این مرحله باید همین کار را انجام دهید و یک ایموجی مخصوص عکس استیکرتان انتخاب کنید که برای مثال وقتی ایموجی خنده را انتخاب می کنید استیکر شما نشان داده شود.

بات ساخت استیکر تلگرام

  • حالا در این مرحله از شما می پرسد که می خواهید باز هم استیکر به پک استیکرتان اضافه کنید یا قصد استفاده از همان یک استیکر را دارید، اگر می خواهید باز هم استیکر اضافه کنید دو مرحله قبل را هر تعداد استیکر که اضافه می کنید تکرار کنید و اگر قصد استفاده از همان یک استیکر را دارید و یا زمانی که ساختن پک استیکرتان تمام شد، گزینه publish را انتخاب کنید.

ساخت استیکر تلگرام با عکس شخصی

  • در آخر باز هم ساخت استیکر تلگرام با نام خود یا نامی که دوست دارید روی آن بگذارید را را تایید می کنید، سپس به شما لینکی می فرستد که لینک دانلود پک استیکری که ساختید می باشد.

 

چگونه مخاطبین تلگرام را به گوشی انتقال دهیم؟
برنامه انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی

 

برنامه ساخت پک استیکر تلگرام

برنامه ساخت استیکر تلگرام

همانطور که گفتیم، برای ساخت پک استیکر تلگرام نیازی به برنامه ساخت استیکر تلگرام ندارید و می توانید با قابلیت خود تلگرام، یعنی ربات استیکر ساز، این کار را بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان انجام دهید. اما اگر نتوانستید با این ویزگی کار کنید و یا هر مشکل دیگری با ربات استیکر ساز داشتید، می توانید از نرم افزار ساخت استیکر تلگرام استفاده کنید.
بهترین برنامه ساخت استیکر تلگرام پیکستیکر است که قابلیت های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها قابلیت ساخت استیکر متنی تلگرام است؛ این برنامه قابلیت تبدیل عکس با هر فرمتی به استیکر را دارد و به راحتی می توانید ایموجی و متن به عکس خود اضافه کنید. این برنامه ایرانی است و توسط برنامه سازان ایرانی به نام اندرویدی ها ساخته شده که عملکرد بسیار خوبی دارد و هیچ بدافزاری روی گوشی شما ایجاد نمی شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. آرش

    عالی 👏🏿👏🏿

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads