داغ ترین ها :
ساخت استیکر واتساپ با نسخه وب ممکن شد

ساخت استیکر واتساپ با نسخه وب ممکن شد

پیام‌رسان واتساپ در جدیدترین آپدیتی که عرضه خواهد کرد، امکان ساخت استیکر دلخواه را امکان پذیر می‌کند. طبق گفته رسانه‌های معتبر مانند رسانه The Verge پیام‌رسان واتساپ با یک تیم مخصوص ساخت استیکر شخصی همکاری می‌کند که این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد که بتوانند به کمک نسخه دسکتاپ واتساپ، استیکرهای مد نظر خود را خیلی آسان بسازند. این به‌روز رسانی شاید خیلی مهم و کاربردی نباشد، اما می‌تواند کمک کند که تمام استکیرهای مورد علاقه خود را در واتساپ داشته باشید و حتی در آن ها تغییر ایجاد کنید. پس در این صورت مجبور به استفاده از استیکرهای پیش ساخته واتس اپ نیستید.

آپدیت جدید واتس اپ

به کمک این ادیتور استیکر که واتساپ فراهم کرده، می‌توانید تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و هر قسمتی که می خواهید را برش بزنید، روی آن متن یا ایموجی اضافه کنید و حتی از استیکرهای دیگر واتساپ روی استیکر سفارشی خود استفاده کنید. اگر از برنامه‌های دیگر برای چت کردن استفاده می‌کنید و یا از برنامه‌های ساخت استیکر جانبی استفاده می‌کنید، این به‌روز‌رسانی خیلی به دردتان نمی‌خورد، اما اگر در محل کارتان مدام از واتساپ وب استفاده می‌کنید، این به‌روز‌رسانی برای ساخت استیکر می‌تواند کاربردی باشد. همچنین این امکان ساخت استیکر بسیار مناسب برای کسانی است که طراحی دیجیتالی می‌کنند و توانایی ساخت تصاویر دارند، اما انقدر هم امکانات تخصصی و سختی ندارد که نتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads