داغ ترین ها :
گوشی شیائومی 15 پرو، همه چیز روی دایره!

گوشی شیائومی 15 پرو، همه چیز روی دایره!

از آنجایی که همواره طرفداران گوشی‌های پرچمدار در هر برندی، از جمله شیائومی بیشتر از سایر دسته بندی‌هاست؛ در این مقاله قصد داریم تا از اولین عکس‌های لو رفته و آنباکس‌های انجام شده از گوشی شیائومی 15 پرو صحبت کنیم.

 

برای خرید گوشی شیائومی در مدل‌های مختلف روی لینک کلیک نمایید.

اولین عکس‌های شیائومی 15 Pro به ما چه می‌گویند؟

از گوشی جدید پرچمدار برند شیائومی تا به امروز تنها یک عکس بیرون آمده که در آن می‌توان درمورد صفحه نمایش و دوربین‌های پنل پشتی به اطلاعات خوبی دست پیدا کرد. در اولین نگاه خمیده بودن صفحه نمایش (Curve Display) به چشم می‌آید که در خبرهای ریز و درشتی که به گوش می‌رسد، صحبت‌هایی در ارتباط با رزولوشن 2K است. این خبر برای صفحه نمایش یک گوشی می‌تواند از جذاب‌ترین‌ها باشد. البته برای گوشی پرچمدار همیشه انتظار می‌رود که برند سازنده نهایت توان خود را به میدان بیاورد، بنابراین چنین کیفیت صفحه نمایشی کاملا قابل انتظار است.

آیا طراحی شیائومی 15 پرو نسبت به شیائومی 14 پرو تغییر کرده است؟

اینطور که به نظر می‌رسد، این 2 گوشی پرچمدار از لحاظ طراحی تفاوت خاصی با یک دیگر ندارند. عکس کامپیوتری هم که از مقایسه ابعاد و اندازه شیائومی 15 پرو با شیائومی 14 پرو منتشر شده، نشان دهنده شباهت بالا است.

طراحی شیائومی 15 پرو در مقابل شیائومی 14 پرو

دوربین Xiaomi 15 Pro در مقایسه با شیائومی 14 Pro چه تغییراتی کرده است؟

طبق معدود عکس‌های منتشر شده، روی پنل پشتی گوشی Xiaomi 15 Pro هم کاملا شبیه Xiaomi 14 Pro یک ماژول دوربین مستطیلی قرار دارد که لنز 3 دوربین به همراه یک فلش LED مهمان آن هستند. دوربین اصلی شیائومی 15 پرو می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت 50 مگاپیکسل به شما تحویل دهد و این در حالی است که در آن قاب مستطیلی، سنسور تله فوتو پرسکوپی هم قرار دارد که امکان زوم بیشتری را برای شما فراهم می‌کند و در کنار زوم بیشتر، عکس‌های با کیفیت‌تری را هم در نور کم به ثبت خواهد رساند.

دوربین Xiaomi 15 Pro

چه خبر از توان پردازشی شیائومی 15 پرو؟ درون گوشی شیائومی  15 Pro چه تراشه‌ای قرار گرفته است؟

پیش از بررسی توان پردازشی شیائومی 15 پرو و  مقایسه آن با پرچمدارهای نسل قبلی؛ باید به این نکته اشاره کرد که این گوشی با بهترین و جدیدترین تراشه سال 2024 کمپانی بزرگ و با تجربه کوالکام راهی بازار خواهد شد. اگر خبردار باشید، بهترین تراشه کوالکام در سال 2023 اسنپدراگون هشت نسل 3 بود که در سال جدید قرار است با اسنپدراگون 8 نسل 4 روبه‌رو باشیم؛ بنابراین همانطور که انتظار می‌رود؛ گوشی شیائومی 15 پرو هم قرار است با قدرت پردازش تراشه اشنپدراگون 8 نسل 4 به حیات خودش ادامه دهد.

بهبود گوشی شیائومی 15 پرو در چه زمینه‌ای است؟

انتظار داریم که کمپانی شیائومی در قسمت حسگر اثر انگشت از حسگرهایی با دقت بالاتر استفاده کرده باشد و به طور کل خبرهایی که حاکی از استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک هستند، همگی حقیقت داشته باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/specifications-of-xiaomi-15-pro/
ads
ads