داغ ترین ها :
ایسوس ذن فون 9 از صفحه‌نمایش ثانویه برخوردار خواهد بود

ایسوس ذن فون 9 از صفحه‌نمایش ثانویه برخوردار خواهد بود

صفحه نمایش ثانویه ذن فون 9 در تصویر لو رفته از رابط کاربری این گوشی به شدت خودنمایی می‌کند. تصویری از رابط کاربری ایسوس ذن فون 9 منتشر شده که برخورداری این گوشی هوشمند را از صفحه‌نمایش ثانویه، ماژول دوربین دوال رینگ و امکان استفاده از ژست‌های حرکتی جدید تایید می‌کند.

 

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

به نظر می‌رسد ایسوس در کنار گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری راگ فون 6 قصد دارد پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ را نیز به علاقه‌مندان معرفی کند. در کنار اینکه تصویری رندرشده از سری راگ فون 6 منتشر شد، شاهد انتشار تصویر دیگری هستیم که امکانات پرچم‌دار نسل بعدی ایسوس یعنی ذن فون 9 را نشان می‌دهد.

در تصویر منتشر شده که درواقع صفحه‌ای از رابط کاربری ذن فون 9 محسوب می‌شود، اطلاعات جالبی قرار گرفته که برخورداری پرچم‌دار جدید ایسوس از امکاناتی را مانند صفحه‌نمایش ثانویه، ماژول دوربین دوال رینگ و امکان استفاده از ژست‌های حرکتی جدید تایید می‌کند.

صفحه‌نمایش ثانویه در پنل پشتی اجازه می‌دهد که کاربر از اعلان‌های مختلف بدون نیاز به روشن کردن صفحه‌نمایش اصلی برخوردار شود. البته شرکت‌های دیگر به جای استفاده از صفحه‌نمایش ثانویه از فناوری دیگری به نام صفحه‌نمایش همیشه روشن استفاده می‌کنند. از نظر طراحی نیز نباید انتظار صفحه‌نمایش ثانویه‌ای مانند سری راگ فون ۵ را داشت، بلکه با مدلی بسیار کوچک برخورد می‌کنیم که طراحی بسیار ساده‌ای نیز دارد.

صفحه نمایش ثانویه ذن فون 9

صفحه نمایش ثانویه ذن فون 9 در رابط کاربری این گوشی دیده شد

اتفاق جالب دیگری که در ذن فون 9 رخ داده در ماژول دوربین پنل پشتی است که از طراحی دوال رینگ بهره می‌برد. البته در متن گزارش اشاره‌ای نشده که چه حسگرهایی روی ماژول دوربین اصلی وجود خواهد داشت. نکته‌ی دیگری که در تصویر منتشر شده از رابط کاربری ذن فون 9 به چشم می‌خورد امکان استفاده از ژست‌های حرکتی در پنل پشتی برای انجام کارهای مختلف خواهد بود.

درواقع تصویر نشان می‌دهد که انجام ژست‌های حرکتی می‌تواند منجر به صدور فرمان خاصی شود. چنین ویژگی در آیفون‌های اپل نیز وجود دارد. به این صورت که دو بار ضربه زدن به پنل پشتی باعث خواهد شد که اسکرین شات گرفته شود. البته مشخص نیست که ایسوس چه برنامه‌ای در سر دارد و آیا ژست‌های حرکتی تنها به ضربه زدن خلاصه خواهند شد یا امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در هر صورت باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر از محصولات جدید ایسوس صبر کنیم. متاسفانه هنوز مشخص نیست که ایسوس در چه زمانی از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهد کرد. با این حال، انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از دستاوردهای جدید ایسوس منتشر شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ab%d8%a7%d9%86%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b0%d9%86-%d9%81%d9%88%d9%86-9/
ads
ads