داغ ترین ها :
ظاهرا اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی فالو کردن هشتگ ها می باشد

ظاهرا اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی فالو کردن هشتگ ها می باشد

به نظر می رسد که اینستاگرام در حال آزمایش کردن ویژگی جدیدی است که برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا هشتگ ها را هم دنبال کنند. طبق اسکرین شاتی که یکی از کاربران اینستاگرام به نام Pippa Akram در توییتر منتشر کرده است، یک ویژگی را به نمایش می گذارد که با آن کاربران می توانند جدید ترین و داغ ترین پست هایی که با یک هشتگ دنبال می شوند، را فالو کنند و همچنین می تواند نشان دهد که چه کسی آن عکس یا محتوا را پست کرده است. این اسکرین شات یک هشتگ فالو شده را نشان می دهد که حاوی پست هایی در مورد جانوران است و فرمت پست ها در طرف راست صفحه قرار دارند. اکرم می توانست با این ویژگی جدید هر چیزی که بخواهد را به راحتی پیدا کند. کاربران زیادی مانند اکرم پس از مدتی گفتند که این ویژگی بدون هیچ اطلاعی ناپدید شده است. تاکنون اینستاگرام و فیسبوک هیچ خبری در مورد آن منتشر نکرده اند.

در این همین مدت زمان کوتاهی که کاربران متوجه این قابلیت جدید اینستاگرام شده بودند، در واقع این ویژگی فقط در حال آزمایش بوده است؛ این قابلیت که بتوان هشتگ ها را نیز فالو کرد، برای ذخیره و در دسترس داشتن عناوین و موضوعاتی که برای کاربران جالب هستند می تواند بسیار مفید می باشد.

مقالات مرتبط: دیلیت اکانت اینستاگرام

با این ویژگی احتمالا پست های جدید و جذابی که دارای هشتگ و یا تگ هستند، برای کاربران نمایش داده می شود. این مسئله می تواند دو آپشن را برای کاربران ایجاد کند که هم می توانند محتوای هشتگ هایی که فالو کرده اند را به صورت مجزا ببینند ، و هم پست های مورد علاقه ی خود را از میان آن ها انتخاب کنند. این قابلیت تنها در مدت زمان کوتاهی که بطور آزمایشی مورد استفاده ی کاربران قرار گرفته بود، به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیار از کاربران برای استفاده از آن مشتاق بودند. فرمتی که از این ویژگی ارائه شد قطعا طبق آخرین تغییرات نمی باشد، و حتما در آینده با آپشن های بهتری وارد اینستاگرام می شود. اما از آن جایی که برای اولین بار این قابلیت را در ساعات اوج مصرف در اینستاگرام فعال کرده اند، حتی اگر مدت زمان کوتاهی هم باشد باز هم باید بگوییم که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اینستاگرام یکی از هزاران برنامه ی موجود در اکوسیستم اندروید است که انسان ها را به هم متصل می کند. اخیرا اینستاگرام در آپدیت جدیدش این امکان را فراهم کرده که کاربران می توانند عکس هایی که بیش از 24 ساعت از زمان ثبت آن ها می گذرد را هم در Story شان قرار دهند؛ این کار استفاده از Story را راحت تر ساخته تا به راحتی اوضاع و احوال خود را با دیگران به صورت یک سیر خطی و یا چند عکس پشت سر هم به اشتراک بگذاریم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%81/
ads
ads