داغ ترین ها :
علت قطع شدن و نیامدن صدای گوشی و بررسی راه حل های این مشکل

علت قطع شدن و نیامدن صدای گوشی و بررسی راه حل های این مشکل

یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی‌های هوشمند را می‌توان اسپیکر و میکروفن عنوان کرد. حتی برخی از کاربران در زمان خرید گوشی به اسپیکر گوشی هم توجه زیادی می‌کنند. در حقیقت این بخش‌ها به عنوان بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه شناخته می‌شوند که عوامل متعددی ممکن است روی آن‌ها تاثیرگذار باشند. در این مقاله قصد داریم به شکایات و پرسش هایی مثل “صدای گوشیم کم شده”، “صدای گوشیم ضعیف شده” پاسخ داده و دلایل قطع شدن و نیامدن صدای گوشی که احتمالا به دلیل خرابی اسپیکر است، مورد بررسی قرار دهیم.

قطع شدن صدای اسپیکر گوشی

در ابتدا سراغ دلایل قطع شدن صدای اسپیکر دستگاه خواهیم رفت تا شما بتوانید این مشکل را بدون نیاز به مراجعه نزد مراکز خدماتی حل کنید. مراحل زیر می‌توانند مشکل قطعی اسپیکر را در کوتاه‌ترین زمان و بدون هزینه، رفع کنند.

قطع شدن صدای اسپیکر گوشی

خطاهای نرم افزاری را بررسی کنید

قبل از این که بخواهید وارد بررسی و عیب‌یابی‌های سخت افزاری شوید، بهتر است مشکلات احتمالی نرم افزاری را مورد بررسی قرار دهید. در حقیقت شما با انجام این کار، مطمئن خواهید شد که با کدام یک از خطاهای سخت افزاری یا نرم افزاری مواجه هستید و بدین ترتیب، امکان تصمیم‌گیری صحیح برای شما فراهم می‌شود.

نخستین گام این است که راه‌اندازی مجدد سیستم را مدنظر قرار دهید. توجه داشته باشید که راه‌اندازی مجدد دستگاه می‌تواند کلیه تنظیمات را بروزرسانی کرده و در صورت بروز مشکل، خطا را رفع کند. در صورتی که بلندگوی گوشی شما هنگام مکالمه عمل نمی‌کند، باید وضعیت تنظیمات گوشی را بررسی کنید تا مشاهده کنید که آیا خروجی صدای دستگاه روی بلندگوی داخلی تنظیم شده است. اگر گوشی خود را به صورت مرتب به هدفون یا بلندگو بی سیم متصل می‌کنید، امکان دارد همچنان به دستگاه دیگری متصل بوده باشد.

خرید مک بوک

وارد تنظیمات (Settings) شده و در ادامه بخش مربوط به دستگاه‌های متصل (Connected Devices را انتخاب کنید؛ با انجام این کار می‌توانید متصل بودن گوشی به سایر دستگاه‌های بلوتوثی را مشاهده کنید. در ادامه باید وارد بخش صدا در تنظیمات شوید و تایید کنید که به صورت تصادفی، حالت‌های Do Not Disturb یا Silent را روشن نکرده‌اید.

همچنین توصیه می‌کنیم اسپیکر را با کاهش صدا و سپس افزایش آن مورد آزمایش قرار دهید. شما باید سعی کنید موسیقی را در هر دو سطح پخش کنید تا مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد. توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل احتمالی برای میزان صدا، می‌توانید با نصب برخی برنامه‌های شخص ثالث، خروجی صدا را تغییر داده و تقویت کنید.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به عنوان علت اصلی قطعی صدای اسپیکر شناخته شود، برنامه موسیقی است. شما می‌توانید با ورود به تنظیمات، سپس بخش صداها (Sound) و در ادامه انتخاب Ringtone، مشکل را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

خروجی هدفون را غیرفعال کنید

گاهی وقت‌ها امکان دارد اسپیکر گوشی شما کار نکند، اما شاهد فعال بودن حالت هدفون باشید. هنگامی که لوازم جانبی را از جک هدفون خارج می‌کنید، امکان دارد پردازش آن به خوبی از سوی سیستم عامل اندروید انجام نشود و کماکان روی حالت هدفون باقی بماند و بدین ترتیب، اسپیکر عمل نکند؛ این بدان معنا است که اسپیکر شما با وجود جدا کردن هدفون‌ها در حال فعالیت است.

خروجی هدفون را غیرفعال کنید

معمولا امکان حل این مشکل با راه‌اندازی مجدد دستگاه وجود دارد. در صورتی که مشکل با راه‌اندازی مجدد حل نشد، می‌توانید برنامه رایگان Disable Headphone را مورد بررسی قرار دهید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به صورت دستی از حالت هدفون خارج شوید و بدین ترتیب، مشکل قطع شدن صدای اسپیکر هم حل شود.

لینک دانلود: Disable Headphone

 

اگر صدای با کیفیت برایتان اهمیت بالایی دارد، حتما از اسپیکر های هوشمند موجود در فروشگاه اینترنتی تکنولایف دیدن کنید.

 

استفاده از حالت ایمن (Safe Mode)

اندروید به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از طریق حالت ایمن، مشکل دستگاه را بدون دخالت برنامه‌های شخص ثالث حل کنید. توجه داشته باشید که حالت ایمن در کلیه دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد و مربوط به برند خاصی نمی‌شود. به منظور ورود به حالت ایمن باید دکمه پاور را فشار دهید و در همان حالت نگه دارید. در بخش اعلان‌ها، دکمه پاور را لمس کرده و نگه دارید، سپس با یک درخواست مواجه خواهید شد که لازم است تایید (Ok) را فشار دهید. گوشی شما به زودی در حالت ایمن راه‌اندازی خواهد شد. با تکرار همین فرایند و انتخاب گزینه راه‌اندازی مجدد، امکان خروج از حالت ایمن فراهم می‌شود.

استفاده از حالت ایمن

توجه داشته باشید که مراحل حالت ایمن با توجه به دستگاه اندروید، متفاوت است. در صورتی که برای ورود به حالت ایمن در گوشی هوشمند خود مشکل داشتید، می‌توانید مدل موردنظرتان را در گوگل یا تالارهای گفتگو جستجو کنید.

پاکسازی گریل‌های اسپیکر

یکی از معضل‌های کاربران در رابطه با صدای گوشی این است که وقتی صدای گوشی قطع میشود چکار کنیم؟ در صورتی که با قطع شدن یا کاهش شدید صدای اسپیکر مواجه شدید، ممکن است بلندگوها به وسیله گرد و غبار پوشیده شده باشند. شما باید به منظور رفع مشکل، گریل‌های اسپیکر را تمیز کرده تا بتوانید بخش‌های مسدود شده را پاکسازی کنید. شما می‌توانید کار خود را با دمیدن در بخش مربوط به بلندگو، انجام دهید. توجه داشته باشید که هیچوقت از جاروبرقی یا سایر ابزارها به منظور پاکسازی اسپیکر دستگاه استفاده نکنید.

یکی دیگر از روش‌های تمیز کردن گریل‌های اسپیکر را می‌توان به وسیله مسواک عنوان کرد؛ البته فراموش نکنید که این کار را باید با تمرکز و احتیاط انجام دهید. فراموش نکنید که این مورد را می‌توان به عنوان یکی از رایج‌ترین دلایل کم شدن صدای مکالمه و قطع شدن صدای گوشی سامسونگ و سایر برندها عنوان کرد.

لپ تاپ گیمینگ بنر
برخی از کاربران برایشان سوال است که علت قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی یا مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه در سامسونگ چیست و چرا ناگهان صدای اسپیکر کوچک بالای صفحه قطع یا ضعیف می شود؟ دلیل بروز این مشکل هم می تواند به خاطر مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. ابتدا مشکل نرم افزاری را با هارد ریست یا سیف مد بررسی کنید و اگر برنامه ای برای تقویت صدای اسپیکر روی گوشی نصب کردید آن ها را پاک کنید.

پاکسازی گریل‌های اسپیکر

سپس به سراغ مشکل سخت افزاری بروید، اگر صدا ضعیف است می توانید با استفاده از یک مسواک نرم آن را تمیز کنید یا توری روی اسپیکر را تعویض کنید که هزینه بر هم نیست، اما اگر صدا کلا قطع شده، به احتمال زیاد مشکل از ic صدا گوشی است و باید آن را نزد یک تعمیر کار تخصصی ببرید تا تعمیر شود. پس در کل اگر می‌خواهید دلیل نیامدن صدا از گوشی هنگام مکالمه را بدانید ابتدا به سراغ تمیز کردن اسپیکر مکالمه بروید و سپس مشخصات نرم افزار و در نهایت خرابی سخت افزاری را تست و بررسی کنید.

هارد ریست را انجام دهید

هنگامی که گوشی را در حالت ایمن قرار دهید، کلیه برنامه‌های شخص ثالث غیرفعال خواهند شد و احتمال بروز علائم به دلیل وجود ایراد در یک برنامه از بین خواهد رفت. در صورتی که اسپیکرهای گوشی هوشمند در حالت ایمن به خوبی عمل کنند، مشخص است که یکی از برنامه‌های نصب شده روی گوشی موبایل موجب بروز خطا می‌شود. اگر توانایی پیدا کردن برنامه مخرب را دارید، بهتر است آن را حذف کنید و در غیر این صورت، تنها گزینه شما هارد ریست خواهد بود.

شما می‌توانید تنظیم مجدد را در بخش تنظیمات، سپس سیستم (System) و در ادامه گزینه‌های بازنشانی (Reset) پیدا و انتخاب کنید.

 

گوشی های مناسب گیمرها معمولا از اسپیکرهای قوی تری برخوردار هستند.

 

آیا گوشی درون آب سقوط کرده است؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند را می‌توان به دلیل سقوط درون آب عنوان کرد. توجه داشته باشید که آب می‌تواند به سرعت وارد بخش‌های داخلی دستگاه شود و مشکلات متفاوتی را به وجود آورد.

روش‌های گوناگونی برای خشک کردن گوشی همراه وجود دارد. شما می‌توانید دستگاه را در هوای گرم قرار دهید یا حتی به آرامی از سشوار استفاده کنید. همچنین قرار دادن گوشی هوشمند درون ظرف برنج هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. لازم به ذکر است که پس از سقوط دستگاه درون آب، باید در سریع‌ترین زمان ممکن گوشی را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن، پرهیز کنید.

آیا گوشی درون آب سقوط کرده است؟

یکی دیگر از روش‌های رفع مشکل را می‌توان نصب برنامه‌هایی همانند Speaker Cleaner عنوان کرد که با پخش صداهایی خاص، موجب پمپاژ آب از درون اسپیکرها خواهد شد. تاثیر مثبت این برنامه به اثبات رسیده و هزینه‌ای هم ندارد.

لینک دانلود: Speaker Cleaner

مراجعه به مراکز خدماتی

در صورتی که روش‌های ذکرشده را به صورت دقیق دنبال کردید و نتیجه‌ای به دست نیامد، بهتر است دستگاه را به مراکز تعمیرات مجاز منتقل کنید. البته فراموش نکنید که علت قطع شدن صدای گوشی نوکیا ساده و سایر مدل‌های مشابه هم می‌تواند دلایل خاص خود را داشته باشد، اما معمولا بروز چنین مشکلی در مدل ذکرشده می‌تواند به علت قرار گرفتن ناخودآگاه روی حالت سکوت یا خرابی قطعات داخلی به دلایل گوناگون باشد.

قطع شدن میکروفن گوشی

برخی از کاربران می پرسند که چرا گوشیم صدا نداره؟ همانطور که ذکر شد، اسپیکر و میکروفن گوشی موبایل را می‌توان به عنوان مهم‌ترین بخش‌های دستگاه معرفی کرد. در ابتدا به روش‌های رفع مشکل اسپیکر اشاره شد، اما هم اکنون قصد داریم دلایل و روش‌های حل قطع شدن میکروفن گوشی‌های هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.

علت بروز مشکلات میکروفن چیست؟

یکی از مهم‌ترین دلایل خرابی میکروفن گوشی موبایل و حتی اسپیکر را می‌توان آلودگی عنوان کرد. اگر در گروه کاربرانی قرار دارید که برای مدت‌ها اقدام به پاکسازی گوشی هوشمند خود نکرده‌اید، قطعا از مشاهده میزان آلودگی متعجب خواهید شد. سایر موارد و مشکلات احتمالی مرتبط با بروزرسانی نرم افزار و نصب برنامه‌های شخص ثالث است. همچنین این احتمال وجود دارد که میکروفن یا اسپیکر دستگاه به دلیل سوء عملکردها دچار مشکل شده باشد.

در صورتی که نسبت به خرابی میکروفن دستگاه خود اطمینان ندارید، می‌توانید با یک آزمایش ساده پاسخ خود را دریافت کنید. شما باید وارد برنامه ضبط صدا (Voice Recorder) شوید و صدای خود را ضبط کنید. در ادامه و با پخش صدای ضبط شده، می‌توانید خرابی یا سلامت میکروفن را تشخیص دهید.

در صورتی که نسبت به انجام این کار برای تشخیص سلامت میکروفن دستگاه اطمینان ندارید، بهتر است برنامه Phone Doctor Plus را دانلود و بررسی کنید. این برنامه می‌تواند آزمایش‌های مختلف را روی دستگاه انجام دهد و در نهایت سلامت یا خرابی میکروفن را اعلام خواهد کرد. با این روش ها می توانید به راحتی علت نرفتن صدا در گوشی سامسونگ و دیگر گوشی ها را متوجه شوید و به سرعت مشکل گوشی خود را حل کنید؛ سعی کنید در صورت رفع نشدن مشکل صدای میکروفون گوشی به سرعت آن را به تعمیرکار بسپرید تا اگر مشکل از IC های گوشی بود به دیگر قطعات روی مادربرد صدمه وارد نکند.

 

 

مطالب کاربردی بیشتر: چرا گوشی زود شارژ خالی می کند.

چرا صدای گوشی فقط با هندزفری میاد؟

اگر هیچ صدایی هنگام پخش مدیا از اسپیکر گوشی تان بیرون نمی آید اما وقتی هندزفری یا جک 3.5 میلی متری به آن متصل می کنید، صدا از طریق آن ها پخش می شود، صد در صد مشکل از اسپیکر گوشی است. این مشکل ممکن است از ic صوت گوشی باشد که تنها راه آن تعمیر گوشی است؛ اما اگر مشکل از خود اسپیکر باشد و در اثر آب خوردگی زیاد یا پارگی توری به آن صدمه رسیده باشد باید اسپیکر و توری روی آن تعویض شود. اما قبل از تعمیر کردن، حتما با چند برنامه پخش موسیقی گوشی را تست کنید، یک بار هارد ریست کنید و همچنین می توانید با استفاده از ریکاوری مود گوشی آن را wipe cache data کنید.

چرا صدای گوشی فقط با هندزفری میاد؟

گزینه آخر هم ریست فکتوری است کل اطلاعات گوشی است، زیرا ممکن است یک برنامه مخرب یا ویروس باعث جلوگیری از عمل کردن اسپیکر گوشی شده باشد. اما حتما قبل از ریست فکتوری تمام اطلاعات گوشی را به کامپیوتر یا هارد و فلش انتقال بدهید و از اطلاعات تنظیمات و رمز ها، بکاپ در گوگل درایو یا آیکلود بگیرید.

روش‌های حل قطع شدن میکروفن گوشی

در صورتی که نسبت به خرابی میکروفن یا عملکرد ناصحیح آن، اطمینان حاصل کردید، باید روش‌های زیر را دنبال کنید تا بتوانید خطاهای احتمالی را رفع کنید.

راه‌اندازی مجدد دستگاه و بررسی بروزرسانی‌ها

گاهی وقت‌ها می‌توان ساده‌ترین راه‌حل‌ها را به عنوان بهترین راه‌حل‌ها به حساب آورد. راه‌اندازی مجدد گوشی هوشمند با پاکسازی کلیه فرایندها، سیستم شما را بروزرسانی خواهد کرد؛ انجام این کار می‌تواند یک راه‌حل صحیح و سریع به منظور رفع مشکلات به حساب آید. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا منوی مربوطه ظاهر شود؛ در ادامه گزینه Power Off را انتخاب کنید. قبل از این که بخواهید گوشی را مجددا روشن کنید، بهتر است آن را به مدت 30 الی 60 ثانیه خاموش بگذارید تا بتوانید مجددا بررسی کنید.

در صورتی که راه‌اندازی مجدد دستگاه باعث رفع مشکل نشد، بهتر است بروزرسانی گوشی هوشمند خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می‌توانید با ورود به تنظیمات، سپس انتخاب بخش سیستم (System) و در ادامه ضربه زدن روی پیشرفته (Advanced)، گزینه بروزرسانی سیستم (System Update) را انتخاب کنید. انجام بروزرسانی می‌تواند مشکلات احتمالی نرم افزاری را حل کند و یکی از آن‌ها ممکن است اختلال مربوط به بخش میکروفن یا اسپیکر باشد.

پاکسازی میکروفن گوشی

در صورتی که گوشی هوشمند خود را پس از گذشت مدت زمان معین، تمیز نکنید، امکان آلودگی و جمع شدن گرد و غبار روی آن وجود خواهد داشت. شما می‌توانید از ابزارهای مختلف همانند یک سنجاق کوچک و سوزن برای تمیز کردن میکروفن استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که باید مدنظر قرار دهید، نصب گلس روی نمایشگر گوشی موبایل است؛ گاهی وقت‌ها نصب گلس موجب می‌شود بخش مربوط به میکروفن و اسپیکر هم پوشانده شود و در نتیجه شاهد اختلال در عملکرد آن‌ها باشید. در حالت کلی می‌تاون جمع شدن گرد و غبار در میکروفن گوشی را به عنوان یکی از رایج‌ترین قطع شدن صدای گوشی سامسونگ و سایر برندها عنوان کرد.

پاکسازی میکروفن گوشی

 

بیشتر بخوانید: مشکلات آیفون و راه حل آنها (متداول‌ترین ها)

 

تداخل در برنامه‌های شخص ثالث

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در بروز تداخل‌ها را می‌توان برنامه‌های شخص ثالث دانست؛ گاهی وقت‌ها ممکن است نصب برخی از برنامه‌های شخص ثالث موجب بروز اختلال‌های متفاوت در اسمارتفون شود. احتمالا برنامه‌هایی که به میکروفن دسترسی دارند، موجب بروز مشکل خواهند شد. شما برای این که بتوانید منبع خطا را مورد بررسی قرار دهید، باید حالت ایمن را فعال کنید تا با غیرفعال شدن کلیه برنامه‌های شخص ثالث، شرایط گوشی موبایل را بررسی کنید.

به منظور ورود به حالت ایمن گوشی‌های اندروید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه پاور را فشار داده و در همان حالت نگه دارید.
  • در نمایشگر، گزینه Power Off را لمس کرده و نگه دارید.
  • در ادامه یک پیغام نمایش داده می‌شود و شما باید آن را مورد تایید قرار دهید تا دستگاه وارد حالت ایمن شود.

در صورتی که گوشی هوشمند شما خاموش است، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه پاور را فشار داده و در همان حالت نگه دارید.
  • در ادامه و به محض نمایش انیمیشن‌ها، دکمه کاهش حجم صدا را فشار داده و در همان حالت حفظ کنید؛ شرایط را حفظ نمایید تا انیمیشن و لوگوهای مربوطه از حالت نمایش خارج شوند و وارد حالت ایمن شوید.
  • در ادامه کار، گزینه مربوط به حالت ایمن را که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود را مشاهده خواهید کرد.
خرید لوازم گیمینگ و کنسول

هم اکنون یک تماس را به صورت آزمایشی برقرار کنید یا از برنامه ضبط صدا به منظور آزمایش سلامت میکروفن، استفاده کنید. در صورتی که عملکرد میکروفن مورد تایید باشد، خطا و مشکل از سوی یک برنامه خواهد بود. در ادامه وارد تنظیمات شده و از بخش برنامه‌ها و نوتیفیکیشن‌ها (Apps & Notifications)، گزینه پیشرفته (Advanced) را انتخاب کرده تا بتوانید وارد مجوزها (Premission Manager) شوید و مجوزهای مربوطه به میکروفن را مشاهده کنید.

در صورتی که اقدام به نصب برنامه‌های افزایش کیفیت صدا کرده باشید، بهتر است بدانید نخستین مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار دهید و در غیر این صورت، سایر برنامه‌های موردنظرتان را بررسی کنید.

مراجعه به مراکز خدمات مجاز

در صورتی که هیچکدام از روش‌های ذکرشده نتوانند موجب حل مشکل شوند، بهتر است دستگاه را به کارشناسان مراکز مجاز تحویل دهید. زیرا گوشی ها دارای برد های بسیار حساس و همچنین روی این بردها قطعات بسیار ظریفی وجود دارند که در صورت بروز یک نوسان و یا ضرب دیدگی، ممکن است موجب علت قطع شدن صدای گوشی سامسونگ یا علت قطع شدن صدای گوشی نوکیا و دیگر گوشی ها شود. اما بیشتر در مورد این گوشی گزارش شده که در بخش صدا مشکل دارند و در برخی مدل ها رایج است.

در صورت خراب شدن ic تغذیه یا ic صوت امکان دارد هم میکروفون و هم اسپیکر گوشی از کار بیوفتد، زیرا ic تغذیه باعث نیرو رسانی به ic صوت می شود و اگر هرکدام از این دو صدمه دیده باشند، باعث از کار افتادن یا اختلال در عملکرد اسپیکر و میکروفون می شود.

جمع‌بندی

در این مطلب به دلیل مشکل نرفتن صدا هنگام مکالمه سامسونگ و همچنین راه‌حل‌های موجود برای آن پرداختیم. همچنین به این سوال که چگونه صدای گوشی را درست کنیم هم پاسخ دادیم و به روش‌های موجود پرداختیم. در کل اگر بخواهیم علت قطع شدن صدای رسانه گوشی سامسونگ یا شیائومی و یا هر برند دیگری را خلاصه کنیم باید بگوییم کثیفی اسپیکر و همچنین مشکلات نرم افزاری اصلی‌ترین دلایل موجود هستند.

برای اطلاع از قیمت روز گوشی مورد نظر خود می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

سوالات متداول

چرا صدای گوشیم قطع شده است؟ این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال ممکن است گوشی به یک اسپیکر یا هدفون بلوتوثی متصل باشد یا حتی یک نرم افزار مخرب باعث قطع شدن صدا شود.

علت پخش نشدن صدای ضبط شده در گوشی چیست؟ مشکل به اسپیکرهای گوشی برمی‌گردد. حتما این مشکل را با پخش یک موزیک مورد بررسی قرار دهید و در صورت حل نشدن مشکل و همچنین اطمینان از متصل نبودن گوشی به اسپیکر و هدفون بلوتوثی به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

139 نظر

  1. علیرضا

    سلام من گوشیم سامسونگ A12 هست موقع حرف زدن وقتی روی بلندگو میذارم صدای من سمت مقابل میشنوه اما روی گوشی که میذارم فقط صدا از اون شخص میاد صدای من قطع میشه!!! ممنون میشم کمکم کنید🙏🏻

    1. مهدی

      پاسخ به علیرضا

      سلام برای منم a12هستش دقیقا همین مشکل رو دارم .توروخدا اگر درست کردید به منم بگید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا

      سلام احتمالا باگ باشه چون اگه میکروفون خراب بود در هیچ حالتی صداتون نمی‌رفت
  2. سما

    سلام
    گوشی من جی پلاس t10 هستش وقتی استعلام حجم بسته اسنترنت یا شارژ میگیرم چکارکنم صداش قطع بشه ممنون

  3. ناشناس

    سلام وقت بخیر . گوشی من از ۳ طبقه افتاد پایین و از اون وقت به بعد هنگام تماس صدای طرف مقابل رو ندارم ولی وقتی روی اسپیکر قرارش میدم صدای طرف رو دارم . گوشی رو روی حالت safe mod گذاشتم ولی بازم همچنین این مشکل رو داره . به نظر شما مشکلش چیه ؟

    1. هادی

      پاسخ به ناشناس

      سلام من گوشیم A03 core هست صدا گوشیم قطع شده و فقط صدا از اسپیکر مکالمه میاد یه بار اینجوری شده بود خودش درست شد ولی الان نمیشه چی کار کنم
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ناشناس

      سلام اسپیکر مکالمه آسیب دیده
  4. م

    سلام ، من یه گوشی سامسونگ دارم ، موقع حرف زدن ، وقتی روی بلندگو میذارم صدا میره و میاد ، اما روی گوشی که میذارم فقط صدا از اون طرف میاد ، صدای من نمیره!!! ممنون میشم کمکم کنید🙏🏻

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به م

      سلام مدل گوشیتون چیه؟ احتمالا باگ باشه
  5. محمدحسن

    سلام . من ۱۵ روزه شیائمی نوت۱۲ ۴جی خریدم وقتی کاملا صدای رسانه یا صداهای دیگرو قطع میکنم ، گوشیم هنوزز در حال خواندن آهنگ و بلنگوش کار می‌کنه قطع نمیشه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمدحسن

      سلام باگ نرم‌افزاری هست صدای برنامه اینستاگرام مثلا؟
  6. الی

    سلام.وقتی صدای میزان صدا رو زیاد میکنم علامتش نارنجی میاد در حالتی که به هیچ هنذفری یا هدفونی وصل نیست ممنون میشم کمکم کنید واقعا داره گریم میاد 😭😂

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به الی

      سلام بلوتوث رو خاموش کنید گوشی رو هم یه بار ری استارت کنید باگ داده
  7. Hh

    سلام من گوشیم وقتی زنگ میزنم نه صدا میاد نه صدام میره بوق هم نمیخوره
    ولی با ایرپاد که وصل باشه مشکلی نداره
    چک کردم بلوتوثم خاموشه ولی باز همونطوریه مشکلش چیه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Hh

      سلام احتمال داره میکروفون و اسپیکر گوشی خراب شده باشه از طریق برنامه ضبط صدا این موضوع رو امتحان کنید
      1. محسن

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام کسی با من تماس میگیره موقع اتصال .گوشی رو رو حالت بلندگوی صفحه میزارم .صداش میاد ولی صدای منو نداره ممنون میشم جواب بدین
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به محسن

          سلام فقط در این حالت صداتون نمیره یا کلا؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d8%b7%d8%b9-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%b5%d8%af%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads