داغ ترین ها :
قوی‌ترین گوشی‌های موجود در دنیا

قوی‌ترین گوشی‌های موجود در دنیا

شرکت کوالکام تا همین چند وقت پیش بهترین تراشه‌ها را برای گوشی‌های اندرویدی تولید می‌کرد که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند؛ اما بر اساس نتایج ثبت شده توسط بنچمارک AnTuTu به نظر می‌رسد که مدیاتک واقعا به رقیب جدی کوالکام تبدیل شده است. می‌دانیم که AnTuTu گوشی‌هایی که در کشور چین عرضه می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد و به همین دلیل خبری از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ با تراشه اگزینوس در لیست AnTuTu نیست. پس اینجاست که شرکت مدیاتک با تراشه جدید خودش به رقیب مهمی برای کوالکام تبدیل می‌شود. اتفاقی که حداقل در بنچمارک AnTuTu رخ داده است. این موضوع نشان می‌دهد که تا مدتی دیگر قوی‌ترین گوشی‌های موجود در دنیا را با تراشه‌های مدیاتک هم مشاهده می‌کنیم.

 

لیست قیمت گوشی و تخفیف های ویژه امروز را در تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

در جدیدترین رده بندی AnTuTu سه گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند. این گوشی‌ها ردم مجیک ۷ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، iQOO 9 با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و iQoo 9 Pro با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نام دارند؛ اما به نظر می‌رسد که صدای تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ به گوش می‌رسد. در مکان چهارم گوشی ردمی K50 Pro با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دیده می‌شود. گوشی Oppo X5 Pro که با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده هم در مکان ششم قرار گرفته است. سایر گوشی‌های موجود در این لیست به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده‌اند که می‌توانید لیست آنها به همراه امتیازی که کسب کرده‌اند را در ادامه مشاهده کنید:

NUBIA RED MAGIC 7 PRO با ۱۰۳۷۳۱۵ امتیاز

IQOO 9 با ۱۰۱۲۹۳۴ امتیاز

IQOO 9 PRO با ۱۰۱۱۴۸۹ امتیاز

REDMI K50 PRO با ۹۹۴۷۳۰ امتیاز

NUBIA Z40 PRO با ۹۹۴۴۶۱ امتیاز

OPPO FIND X5 PRO با ۹۸۸۹۳۷ امتیاز

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تیم AnTuTu اعلام کرده که گوشی رد مجیک از آنجایی که یک گوشی گیمینگ عالی است که از سیستم خنک کننده ویژه با فن داخلی استفاده می‌کند، چنین امتیازی کسب کرده است. گوشی‌های iQOO هم جزو گوشی‌های گیمینگ به حساب می‌آیند، اما فن داخلی ندارند؛ با این حال سیستم خنک کننده این گوشی بهتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار است.

 

بیشتر بخوانید:
کنسول بازی ابری چیست

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/
ads
ads