داغ ترین ها :
مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 11 و نوت 11 پرو فاش شد

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 11 و نوت 11 پرو فاش شد

گزارش‌هایی وجود دارد که شیائومی سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 11 را همراه با تراشه‌های ساخت شرکت مدیاتک به بازار عرضه می‌کند. امروز مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 11 و Redmi note 11 Pro فاش شد.

 

جدیدترین گوشی های شیائومی را از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 11 و نوت 11 پرو

لیو وی‌بینگ، مدیرعامل شیائومی، هفته‌ گذشته با مطرح ساختن عرضه‌ گوشی‌های هوشمند جدید شرکت چینی، کاربران و طرفداران محصولات شیائومی را به وجد آورد. گویا برند مطرح چینی قرار است مدل‌های جدیدی از تلفن‌های هوشمند خود را برای علاقه‌مندان معرفی کند؛ مدل‌هایی که گفته می‌شود از سری ردمی نوت 11 خواهند بود.

گویا محصولات جدید سری ردمی نوت پیش از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) معرفی خواهند شد؛ بازه‌ی زمانی که شرکت چینی اصولا جدیدترین مدل‌های سری ردمی نوت را طی آن به علاقه‌مندان معرفی می‌کند.

حال، سایت خبری GizChina به آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد محصولات جدید شیائومی پرداخته و اطلاعات جالبی را از مشخصات سخت‌افزاری مدل‌های سری ردمی نوت ۱۱ ارائه می‌دهد. آنچه در متن آمده به عرضه‌ی سری ردمی نوت ۱۱ در دو مدل استاندارد و پرو اشاره دارد.

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۱

مدل استاندارد سری دارای صفحه‌ی نمایشی با پنل LCD است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در دل دستگاه نیز تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ قرار گرفته که از نظر پردازشی قابل رقابت با تراشه‌های میان‌رده‌ی موجود در بازار است.

ردمی نوت ۱۱ در پنل جلو میزبان دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل است و در پنل پشتی نیز دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از نظر انرژی، مدل پایه‌ی سری ردمی نوت ۱۱ دارای باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که امکان شارژ ۳۳ وات آن وجود دارد.

شیائومی در نظر دارد محصول جدید خود را همراه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه کند؛ اما کاربران می‌توانند ردمی نوت ۱۱ را در یکی از دو ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایتی خریداری کنند. مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم ردمی نوت ۱۱ از برچسب قیمت ۱۸۶ دلاری و مدل ۸ گیگابایتی نیز از برچسب قیمت ۲۴۸ دلاری برخوردار خواهد بود.

 

 

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۱ پرو

در این بین، مدل پروی سری ردمی نوت ۱۱ نسبت به مدل پایه از مشخصات سخت‌افزاری به مراتب بهتری برخوردار خواهد بود. ردمی نوت ۱۱ پرو از پنل OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می کند. برای تراشه نیز شیائومی به سراغ مدل بالارده‌تری از محصولات مدیاتک رفته و برای ردمی نوت ۱۱ پرو، تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ را انتخاب کرده است.

در بالای صفحه‌نمایش ردمی نوت ۱۱ پرو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربینی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. ردمی نوت ۱۱ پرو که مجهز به مودم 5G شده از باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌امپرساعت استفاده می‌کند که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۶۷ وات وجود دارد.

ردمی نوت ۱۱ پرو دارای چیپ NFC خواهد بود و بلندگوهای استریویی دارد که توسط شرکت JBL بهینه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند ردمی نوت ۱۱ پرو را در یکی از سه مدل زیر خریداری کنند:

  • مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی – ۲۴۸ دلار
  • مدل دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی – ۲۷۹ دلار
  • مدل دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی – ۳۱۱ دلار

در این بین شایعاتی وجود دارد که ردمی نوت ۱۱ پرو احتمالا از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. با این حال، هنوز چنین موضوعی توسط سران شرکت چینی تایید یا تکذیب نشده است. نظر شما کاربران تکنولایف در مورد جدیدترین دستاورد سخت‌افزاری شرکت شیائومی چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید ردمی نوت 11 یا مدل پروی آن شده‌اید؟

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:

گوشی شیائومی Black Shark 4s Pro معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa%e2%80%8c%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11/
ads
ads