داغ ترین ها :
گوشی بلک شارک 4s پرو با اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شد

گوشی بلک شارک 4s پرو با اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شد

امروز یکی از بهترین گوشی‌ های گیمینگ بازار با نام بلک شارک 4s پرو معرفی شد. این گوشی مخصوص بازی از نظر ظاهر با گوشی‌های قبلی این شرکت متفاوت است. این تفاوت را بیشتر در پشت گوشی مشاهده می‌کنید.  گوشی بلک شارک 4s پرو به تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس مجهز شده که باعث شده این گوشی قدرت فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌ها داشته باشد. در کنار گوشی بلک شارک 4s پرو،  مدل Gundam Edition گوشی بلک شارک 4s هم معرفی شد. گوشی های شیائومی جدید و مخصوص بازی را می‌توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید.

هر دو گوشی به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده‌اند که وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. براساس اطلاعات منتشر شده نرخ نمونه برداری صفحه نمایش هم به ۷۲۰ هرتز می‌رسد.  ایم موضوع باعث می‌شود که میزان تاخیر صفحه نمایش تنها به ۸.۳ میلی‌‌ثانیه باشد. هر دو گوشی 4s و 4s پرو از حافظه UFS 3.1 و SSD پشتیبانی می‌کنند. این موضوع باعث شده که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بالاتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار باشد.

 دو گوشی بلک شارک 4s پرو و بلگ شارک 4s به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برند. هر دو گوشی از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق دارند. دوربین سلفی هر دو گوشی هم ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

دو گوشی بلک شارک 4s و Black Shark 4S Pro

دو گوشی بلک شارک 4s و Black Shark 4S Pro

گوشی بلک شارک 4s پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و گوشی 4s هم دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد. گوشی بلک شارک مدل Gundam به شکل خاص برای طرفداران به انیمه Gundam شخصی‌سازی شده و ظاهری بسیار جذاب و هیجان‌انگیز دارد. هر دو گوشی به رابط کاربری JoyUI 12.9 راهی بازار می‌شود که از روی رابط کاربری MIUI 12.5 الگوبرداری شده است. این رابط کاربری روی اندروید ۱۱ کار می‌کند و ویژگی‌های مخصوص بازی دارد.

گوشی بلک شارک 4s سفید

مدل Gundum گوشی بلک شارک 4S

مدل پایه ‌Black Shark 4s Pro به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده و مدل دیگری از این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. مدل Gundam گوشی بلک شارک 4s هم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9-4s-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads