داغ ترین ها :
مشخصات سخت افزاری موتو جی استایلوس مدل 2022 فاش شد

مشخصات سخت افزاری موتو جی استایلوس مدل 2022 فاش شد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که موتو جی استایلوس مدل 2022 دارای صفحه‌نمایشی ۶.۷۸ اینچی و برخوردار از تراشه‌ی هلیو G85 است.

 

برای مشاهده لیست گوشی های Motorola به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی موتورولا

 

برای مدتی می‌شود که موتورولا در حال کار روی محصولات جدیدی است؛ محصولاتی که شامل گوشی‌های هوشمند میان‌رده، بالارده و گیمینگ می‌شوند. یکی از این تلفن‌های هوشمند نیز موتو جی استایلوس مدل 2022 نام دارد که چندی پیش نیز تصاویری رندر شده از آن در فضای مجازی منتشر شد.

حال، گزارشی از موتو جی استایلوس مدل 2022 منتشر شده که مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین محصول موتورولا را در اختیارمان قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد که میان‌رد‌ه‌ی جدید زیرمجموعه‌ی لنوو از صفحه‌نمایشی ۶.۷۸ اینچی با پنل IPS LCD برخوردار است که از وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند.

در دل گوشی هوشمند موتو جی استایلوس مدل 2022 تراشه‌ی هلیو G85 قرار گرفته است و برای حفاظه‌ی رم نیز دو گزینه‌ی ۴ یا ۶ گیگابایتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. البته میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای هر دو مدل تنها ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

Moto G stylus

در پنل پشتی موتو جی استایلوس مدل 2022 ماژول دوربینی سه‌گانه به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ایزول JN1 سامسونگ، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری که قادر به سنجش میزان عمق در تصویر است. در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که از حسگری ساخته شده توسط شرکت امنی‌ویژن استفاده می‌کند.

محصول جدید موتورولا دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که امکان شارژ آن با سرعت ۱۰ وات وجود دارد. از آنجایی که محصول مدنظر تحت سری استایلوس قرار دارد از قلم مخصوص نیز برخوردار خواهد بود تا بتوانید از آن برای کار با گوشی هوشمند استفاده کنید.

حسگر اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی سمت راست با دکمه‌ی پاور ادغام شده است. موتو جی استایلوس مدل 2022 دارای تنها یک بلندگو خواهد بود و از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده خواهد کرد؛ اما خبری از چیپ NFC یا امکان اتصال همزمان دو سیم کارت وجود نخواهد داشت.

گفته شده که محصول جدید شرکت موتورولا همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود. با این حال ممکن است موتورولا تجدید نظر کرده و آن را به همراه اندروید ۱۲ به دست مشتریان برساند. هنوز مشخص نیست که موتو جی استایلوس مدل 2022 در چه زمانی معرفی خواهد شد و همچنین مدل‌های آن از چه برچسب قیمتی برخوردار خواهند بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%ac%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88%d8%b3/
ads
ads