داغ ترین ها :
نسخه های جدید سیستم های عامل اپل در چه زمانی منتشر می‌شوند؟

نسخه های جدید سیستم های عامل اپل در چه زمانی منتشر می‌شوند؟

اپل شب گذشته علاوه بر معرفی نسخه‌های جدیدی از سیستم‌عامل‌های خود مانند iOS و iPadOS به زمان انتشار آن‌ها اشاره کرد. نسخه های جدید سیستم های عامل اپل برای طرفداران محصولات این شرکت بسیار مهم هستند.

سران اپل در کنار معرفی جدیدترین محصولاتشان ازجمله تراشه‌های M1 Pro و M1 Max و همچنین مدل‌های جدید مک بوک پرو اعلام کرد که آپدیت جدید برای سیستم‌عامل‌های مختلف این شرکت در چه زمانی منتشر خواهد شد.

درواقع کوپرتینویی‌ها اعلام کردند که آپدیت‌های جدید به‌صورت همزمان در ۲۵ اکتبر (۳ آبان) در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار می‌گیرند. با این حساب، طی روزهای آینده کاربران می‌توانند آپدیت‌های iOS 15.1، iPadOS 15.1، watchOS 8.1، tvOS 15.1 و macOS مانتری را دریافت و روی دستگاهشان نصب کنند.

سیستم عامل جدید اپل

در صورتی که بخواهید آیپد جدید اپل را نیز خریداری کنید نیاز به نصب آپدیت نرم‌افزاری خواهید داشت. البته آیپادهای جدید در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به بازار عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند پس از خرید نسبت به آپدیت دستگاه اقدام کنند.

macOS مانتری نیز سیستم‌عاملی خواهد بود که مدل‌های جدید مک بوک پرو اپل همراه با آن روانه‌ی بازار می‌شوند؛ البته کاربران مدل‌های قدیمی‌تر مک بوک پرو می‌توانند در ۴ آبان، آپدیت جدید را دریافت و سپس آن را نصب کنند.

سیستم عامل جدید اپل

یکی از آپدیت‌هایی که کاربران بسیاری منتظر انتشار آن هستند، iOS 15.1 نام دارد. اپل تایید کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی شیرپلی (SharePlay) که همراه با آپدیت جدید iOS همراه خواهد بود محتواهای ویدئویی را به‌صورت اشتراک‌گذاری شده تماشا کنند.

 

شگفتی های اپل همچنان ادامه دارد:

دستمال اپل با قیمتی حدود 500 هزارتومان معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a7%d9%be%d9%84/
ads
ads