داغ ترین ها :
پوکو اف ۵ و پوکو اف ۵ پرو در دبی عرضه شدند

پوکو اف ۵ و پوکو اف ۵ پرو در دبی عرضه شدند

دو گوشی پوکو F5 و پوکو F5 پرو به صورت جهانی یا گلوبال منتشر شدند. عرضه اولیه این گوشی‌ها در کشور امارات خواهد بود. دو گوشی Poco F5 و Poco F5 Pro با مشخصات زیر به صورت جهانی راهی بازار می‌شوند.

عرضه پوکو اف ۵ پرو در دبی

گوشی پوکو اف ۵ پرو

گوشی پوکو اف ۵ پرو به تراشه اسنپ دراگون ۵ پلاس نسل ۱ مجهز شده و در سه مدل راهی بازار می شود. این گوشی قبلا در کشور چین با نام ردمی کی ۶۰ راهی بازار شده بود.

گوشی پوکو اف ۵ پرو به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن WQHD+ است. در واقع وضوح تصویر صفحه نمایش این محصول ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. تراکم پیکسلی صفحه نمایش هم به ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و نرخ نمونه برداری لمسی آن ۴۸۰ هرتز خواهد بود. حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته و صفحه نمایش هم با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گوشی پوکو اف ۵ پرو مشکی و سفید

در پشت این گوشی دوربین اصلی با حسگر ۶۵ مگاپیکسلی Omnivision OV64B دیده می‌شود که لنر 6P دارد. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که با زاویه دید ۱۲۰ درجه عکاسی می‌کند. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو هم روی این گوشی دیده می‌شود. این دوربین‌ها از OIS و EIS پشتیبانی می‌کنند. دوربین سلفی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند ویدیوهای Full HD ضبط کند.

این گوشی برای اینکه در پردازش‌های سنگین گرم نشود از سیستم خنک کننده LiquidCool VC استفاده می‌کند که ترکسی از دریچه‌های عبور گرما مسی و لایه‌های گرافین می‌شود. این سیستم در مقایسه با سایر سیستم‌های خنک کننده پوکو ۱۵ درصد عملکرد بهتری دارد.

رنگ‌های مختلف پوکو اف ۵ پرو

گوشی Poco F5 Pro به باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که البته کمتر از ظرفیت باتری گوشی ردمی K60 است. همچنین پوکو F5 پرو به جای استفاده از شارژ سریع ۶۷ که روی گوشی ردمی کی ۶۰ قرار گرفته بود از شارژ سریع ۳۰ وات استفاده می‌کند. گوشی پوکو اف ۵ پرو با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 راهی بازار می‌شود.

گوشی پوکو اف ۵ پرو در رنگ‌های سفید و مشکی راهی بازار می‌شود. این گوشی در سه مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک مدل ۱۲ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر هم با ۱۲ گیگابایت رم ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

پوکو اف ۵ در دبی

گوشی پوکو اف ۵ هم در دبی عرضه خواهد شد. این گوشی به تراشه میان‌رده اسنپ دراگون ۷ پلاس نسل ۲ مجهز شده که پردازنده‌ای با فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتز دارد. این گوشی در مدل‌هایی با ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود که هر کدام آن‌ها ۸ گیگابایت رم دارند.

گوشی پوکو اف ۵

گوشی پوکو اف ۵ از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد.

در پشت این گوشی هوشمند دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی هم ماکرو هم دارد. روی این دوربین‌ها OIS و EIS هم دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

صفحه نمایش پوکو اف ۵

گوشی پوکو اف ۵ تنها ۱۸۱ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۷٫۹ میلی‌متر است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژ سریع ۶۷ وات بهره‌مند شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 اشاره کنیم. این گوشی از NFC و فرستنده IR و بلوتوث ۵٫۳ بهره می‌برد.

گوشی پوکو اف ۵ در کشور امارات در رنگ‌های سفید و آبی و مشکی راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d8%a7%d9%81-%db%b5-%d9%88-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d8%a7%d9%81-%db%b5-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a8%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af/
ads
ads