داغ ترین ها :
گوگل از پیکسل 7a رونمایی کرد

گوگل از پیکسل 7a رونمایی کرد

آیا گوشی جدید پیکسل طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد؟ گوشی پیکسل 7a از نظر مشخصات فنی شباهت‌های زیادی پیکسل ۷ که یکی از پرچمداران گوگل محسوب می‌شود دارد؛ اما از قیمت کمتری برخوردار شده است. قیمت این گوشی با گوگل پیکسل 6a که سال گذشته معرفی شد یکسان است.

 

انواع گوشی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی

مشخصات پیکسل 7a

گوشی پیکسل 7a قابلیت‌های جدید زیادی را ارائه می‌کند که اولین بار است در سری a گوگل آن‌ها را خواهید دید. صفحه‌نمایش اولد 6.1 اینچی آن نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی دارد که قبل‌تر در پیکسل ۷ از این فناوری استفاده شده بود؛ البته ناگفته نماند که صفحه نمایش پرچمدار گوگل 6.3 اینچ بود. صفحه نمایش این گوشی رزولوشن Full HD+ دارد و برای محافظت از آن گوریلا گلس 3 در نظر گرفته شده است. این محصول موفق به دریافت استاندارد IP67 شده که از آن در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند.

قاب گوشی پیکسل از جنس فلز و پنل پشتی آن جنس پلاستیکی دارد. طبق ادعای گوگل برای ساخت این گوشی از آلومینیوم بازیافتی، شیشه و پلاستیک استفاده شده است. برای مثال قاب مستطیل شکل که دور دوربین اکثرگوشی‌های گوگل دیده می‌شود از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی تهیه شده است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی (Charcoal) ، آبی (Snow) و سفید (Snow) برای خریداران در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از بزرگترین تغییرات اعمال شده برای این گوشی استفاده از چیپست Tensor G2 محسوب می‌شود که اکنون با 8 گیگابایت رم LPDDR و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت شده است. این سخت افزار دقیقا مشابه سخت افزار گوگل پیکسل 7 است؛ بنابراین در عملکرد و سرعت مشابه همان گوشی خواهد بود.

همچنین توجه داشته باشید که گوگل وعده داده که تا 5 سال به روز رسانی امنیتی برای این گوشی منتشر خواهد شد.

 

خرید تمام مدل های گوگل Pixel را از فروشگاه تکنولایف دنبال کنید: خرید گوشی Google

 

دوربین پیکسل 7a

برای دوربین پشتی گوشی از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که استفاده است. دوربین اصلی با کیفیت بالا اولین بار است که در گوشی‌های سری a گوگل دیده می‌شود. دوربین اصلی می‌تواند تا 8 برابر زوم کند و برای آن لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) در نظر گرفته شده است؛ همچنین دوربین پشتی می‌تواند ویدیوها را با کیفیت 5K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

رنگ‌های پسکل 7a
گوگل همچنین دوربین جلو را به 13 مگاپیکسل ارتقا داده و از بازکردن قفل صفحه با استفاده از چهره برای دسترسی سریعتر به گوشی هوشمند شما نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی گوشی جدید این کمپانی می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.
پیکسل 7a از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از دو سیمکارت را دارد. می‌توانید برای این گوشی از یک سیمکارت فیزیکی و یک eSIM استفاده کنید. این گوشی از باتری با ظرفیت 4385 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که به فناوری شارژ سریع 18 وات نیز مجهز شده است. برای اولین بار شاهد استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم 18 وات در سری a گوگل هستیم. درگاه قرار گرفته روی لبه پایینی گوشی USB Type-C 3.2 نسل 2 است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-7a-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads