داغ ترین ها :
گوشی تکنو ساخت کجاست؟

گوشی تکنو ساخت کجاست؟

این روزها احتمالا گوشی های تکنو مانند تکنو اسپارک ۱۰ یا تکنو کامون را در بازار زیاد دیده‌اید و نظر شما به آن‌ها جلب شده است. بنابراین لابد این سوال برایتان پیش آمده که گوشی تکنو ساخت کجاست؟ آیا این برند یک برند جدید است؟ اصلا آیا گوشی های تکنو خوب هستند؟ و می‌توانید به عنوان گوشی بعدی خود سراغ این برند بروید؟

 

انواع گوشی تکنو را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی تکنو

گوشی تکنو ساخت کجاست؟

برند تکنو برخلاف تصور خیلی از افراد یک برند نوپا و جدید نیست. این برند در سال ۲۰۰۶ پایه‌گذاری شد و یک برند چینی است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنک قرار گرفته. بازار هدف گوشی های Tecno کشورهای خاورمیانه، آفریقا و همینطور چین و دیگر کشورهای آسیایی هستند. به همین علت این گوشی‌ها را در اروپا و کشورهای غربی پیدا نخواهید کرد.

گوشی تکنو ارزش خرید دارد؟

طراحان و سازندگان گوشی‌ های تکنو، الهاماتی از گوشی‌هایی نظیر آیفون و برخی مدل‌های سامسونگ مانند زد فلیپ گرفته‌اند. بنابراین با دیدن گوشی‌های Phantom یا Spark 10 پرو، آن گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار برای شما تداعی می‌شوند.

tecno mobiles

آیا گوشی های تکنو خوب هستند؟

گوشی‌های تکنو دارای قیمت‌های مناسبی هستند و اکثرا به عنوان گوشی‌های میان رده، انتخاب‌های خوبی هستند. این گوشی‌ها به دوربین‌های خوبی مجهز شده‌اند که نتیجه عکاسی با آن‌ها رضایت بخش است. همچنین برخی از مدل‌های آن‌ها که تراشه‌های قوی‌تری دارند برای کاربری گیمینگ نیز مناسب هستند. بنابراین به طور کلی می‌توان گفت که گوشی تکنو ارزش خرید دارد. البته باید توجه داشته باشید که در حال حاضر، عملکرد این گوشی‌ها را نمی‌توانید با گوشی‌های پرچمدار برندهای شناخته شده‌ای مثل سامسونگ، اپل یا شیائومی مقایسه کنید. ولی این احتمال می‌رود که در آینده برند تکنو بتواند وارد بازار رقابت جهانی بشود.

جمع بندی نهایی

گوشی‌های تکنو، علی رغم این که سال‌هاست وارد بازار شده‌اند، چندان شناخته شده نیستند و خیلی از افراد با این برند هیچ آشنایی ندارند. این برند چینی تنوع خوبی از گوشی‌ها راهی بازار کرده و همگی از قیمت خوبی برخوردار هستند. بنابراین می‌توانید به عنوان یک گوشی دوم یا گوشی اصلی خود، به سراغ محصولات فروشگاه تکنولایف بروید. با مراجعه به وبسایت تکنولایف نیز شما می‌توانید تنوعی از گوشی‌های تکنو را مشاهده کرده و اقدام به خرید گوشی تکنو مورد نظر خود کنید.

سوالات متداول

گوشی تکنو ساخت کجاست؟

موبایل تکنو ساخت چین است و دفتر مرکزی آن نیز در هنگ کنگ است.

آیا گوشی تکنو ارزش خرید دارد؟

تکنو تنوع خوبی از گوشی‌های هوشمند دارد و می‌توان گفت که به عنوان گوشی‌های میان رده واقعا گوشی‌های خوبی هستند و ارزش خرید خوبی دارند.

بهترین مدل گوشی تکنو کدام است؟

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند، Spark 10 Pro و Camon 20 است. هر دو گوشی از پردازنده‌های قوی، دوربین با کیفیت و طراحی جذاب بهره‌مند هستند و معروف‌ترین گوشی‌های این برند به شمار می‌روند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
ads
ads