داغ ترین ها :
گوشی موتو جی استایلوس 5G و گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ معرفی شدند

گوشی موتو جی استایلوس 5G و گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ معرفی شدند

شرکت موتورولا در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ از گوشی موتو جی استایلوس سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد و حالا این شرکت پس از چند ماه گوشی موتو جی استایلوس 5G و گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد. گوشی موتو جی استایلوس 5G و گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ جایگزین گوشی‌های موتو جی 5G سال ۲۰۲۱ و موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۱ می‌شوند.

 

لیست قیمت گوشی های جدید موتورولا را ببنید: خرید گوشی موتورولا

 

گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲

در ابتدا گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با وضوح تصویر Full HD + و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده که این گوشی جدید موتورولا با تراشه اسنپ دراگون 695 راهی بازار می‌شود و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین مشخص شده که می‌توان میزان حافظه داخلی این گوشی را با استفاده از کارت حافظه تا یک ترابایت افزایش داد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری My UX راهی بازار می‌شود.

گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲

برای عکاسی هم یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را روی این گوشی مشاهده می‌کنید که از OIS هم پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌توانی برای تماس‌های تصویری از آن استفاده کنید.

گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲ از قلم داخلی استفاده می‌کند که به وسیله آن می‌توانید خیلی سریع یادداشت کنید یا طراحی کنید یا عکس‌های را ویرایش کنید. این گوشی از اپلیکیشن موتو نوت هم برخوردار است که استفاده از قلم را برای کاربران بسیار راحت‌تر می‌کند و باعث می‌شود که خیلی سریع شروع به نوشتن کنند بدون اینکه قفل گوشی را باز کنند.

گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کنیم که روی لبه گوشی قرار گرفته است. جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا و پورت USB C و NFC هم روی این گوشی دیده می‌شوند. این گوشی هوشمند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از تکنولوژی TurboPower 10 و Quick Charge 3 پشتیبانی می‌کند.

گوشی موتو جی استایلوس 5G سال ۲۰۲۲ تنها ۹.۳ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن هم ۲۱۵ گرم است. این گوشی در دو رنگ آبی و سبز راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی هم ۵۰۰ دلار اعلام شده و مشخص شده که از چند روز دیگر هم راهی بازار می‌شود.

 

انتقال عکس و ویدئو از آیفون به گوشی های اندرویدی:
ارسال عکس از آیفون به اندروید

 

گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲

گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است. این گوشی صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح تصویر HD + و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. این گوشی جدید موتورولا با اندروید ۱۲ و رابط کاربری My UX راهی بازار می‌شود. مدل پایه گوشی موتو جی 5G به شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و مشخص شده که این گوشی یک مدل هم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

moto g 5g 2022

گوشی موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت این گوشی هم سه دوربین دیده می‌شوند. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته‌اند.

این گوشی موتورولا که به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژ سریع ۱۰ وات هم پشتیبانی می‌کند.

حسگر تشخیص اثر انگشت موتو جی 5G سال ۲۰۲۲ روی لبه گوشی قرار گرفته و پورت USB C هم روی لبه پایین آن دیده می‌شود. این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد. فروش این گوشی از اواخر اردیبهشت ماه با قیمت ۴۰۰ دلار شروع می‌شود.

 

آخرین اخبار از گوشی های Motorola:
اندروید ۱۲ برای موتورولا موتو G50 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%ac%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88%d8%b3-5g-%d9%88-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%ac%db%8c-5g/
ads
ads