داغ ترین ها :
موتو E30 موتورولا رونمایی شد؛ شبیه به موتو E40 البته با اندروید 11 گو

موتو E30 موتورولا رونمایی شد؛ شبیه به موتو E40 البته با اندروید 11 گو

موتورولا گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی را معرفی کرده که موتو E30 نام دارد و از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجهی استفاده می‌کند.

 

برای مشاهده قیمت گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در حال حاضر موتورولا دو گوشی هوشمند به نام‌های موتو E20 و موتو E40 را روانه‌ی بازار کرده است؛ محصولاتی که درواقع برای بازار تلفن‌های هوشمند اقتصادی عرضه شده‌اند و امکانات جالبی نیز به همراه دارند.

با این حال، فضای خالی میان دو گوشی هوشمند وجود داشت که گویا موتورولا با معرفی موتو E30 تلاش کرده تا این فضای خالی را پر کند. تلفن هوشمند مدنظر درواقع شباهت بسیاری به موتو E40 دارد، البته با این تفاوت که از نسخه‌ی تضعیف شده‌ی اندروید ۱۱ استفاده می‌کند؛ نسخه‌ای که با نام اندروید ۱۱ گو شناخته می‌شود.

سیستم‌عامل مدنظر شباهت‌های بسیاری به نسخه‌ی کامل اندروید ۱۱ دارد، البته با این تفاوت که برای گوشی‌های هوشمندی با سخت‌افزار محدود توسعه یافته است و برخی از امکانات نسخه‌ی اصلی را به همراه ندارد.

صفحه نمایش موتورولا موتو E30

موتو E30 نیز گویا از آخرین محصولاتی است که همراه با نسخه‌ی اندروید ۱۱ گو روانه‌ی بازار می‌شود. تلفن هوشمند جدید موتورولا تنها ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز استفاده می‌کند. مانند مدل E40 در موتو E30 نیز از تراشه‌ای به نام Unisoc T700 به کار گرفته شده که قادر به اجرای نسخه‌ی کامل اندروید ۱۱ هست؛ اما برای اجرای بدون نقص آن، نیاز به حافظه‌ی رم بیشتری (حداقل ۴ گیگابایت) دارد.

در گوشی اقتصادی جدید موتورولا نیز شاهد هستیم که صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی با پنل IPS LCD، وضوح تصویر 720p+، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. در پنل پشتی، ماژول دوربینی قرار گرفته که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نمای کلی موتورولا موتو E30

دوربین مدنظر دارای سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتری (۱.۶ میکرومتر در حالت ادغام پیکسل ۴ به ۱) و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 است. شاید مشخصات ذکر شده چندان جالب توجه به نظر نرسد، اما باید گفت که در مقایسه با سایر محصولاتی که از نسخه‌ی اندروید گو استفاده می‌کنند، موتو E30 دارای مشخصات سخت‌افزاری به مراتب بهتری است. از ویژگی‌های دیگر دوربین می‌توان به امکان ضبط فیلم در حالت FHD در ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

در کنار دوربین اصلی، دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز روی ماژول دوربین قرار گرفته‌اند که برای ثبت تصاویر ماکرو و سنجش میزان عمق در تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در پنل جلو نیز دوربین سلفی با وضوح تصویر ۸ مگاپیکسل قرار دارد.

دوربین موتورولا موتو E30

در دل دستگاه جدید موتورولا، باتری قرار گرفته که از ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. برای شارژ باتری می‌توان از فناوری شارژ ۱۰ وات استفاده کرد. از ویژگی‌های دیگر موتو E30 می‌توان به برخورداری از حسگر اسکنر اثر انگشت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب (گواهی IP52) اشاره کرد.

محصول جدید موتورولا از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کند و وزن آن نیز به ۱۹۸ گرم می‌رسد. امکان اتصال کارت حافظه‌ی microSD نیز وجود دارد. از نظر ارتباطات با گوشی هوشمندی طرف هستیم که از مودم 4G برخوردار است و ارتباطاتی مانند Wi-Fi b/g و بلوتوث ۵.۰ را پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت موتو E30 مشخص نشده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-e30-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads