داغ ترین ها :
گوشی A03 معرفی شد؛ دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

گوشی A03 معرفی شد؛ دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

سامسونگ که در طول چند ماه گذشته دو گوشی A03s و A03 Core را معرفی کرده بود، خیلی بی سر و صدا گوشی A03 را هم معرفی کرد. این گوشی جایگزین گوشی A02 خواهد بود که دی ماه سال گذشته معرفی شده بود.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

گوشی A03 به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر HD+ مجهز شده است. صفحه نمایش این گوشی یک ناچ وی شکل دارد که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در پشت گوشی دو دوربین را مشاهده می‌کنید. دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن یک دوربین عمق سنج با حسگر ۲ مگاپیکسل هم دیده می‌شود. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی گلکسی A02 از دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسل استفاده می‌کرد و در کنار آن هم یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل قرار گرفته بود.

سامسونگ برای A03 از یک تراشه هشت هسته‌ای استفاده کرده که حداکثر فرکانس آن به ۱.۶ گیگاهرتز می‌رسد. سامسونگ نام این تراشه را اعلام نکرده است.

حتی به نسخه سیستم عامل اندروید قرار گرفته روی این گوشی هم اشاره نشده؛ اما مشخص شده که این گوشی در مدل‌هایی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گوشی A03 می‌توان به پشتیبانی از دالبی اتموس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین مشخص شده که این گوشی در رنگ‌های قرمز، آبی و مشکی راهی بازار می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

مشخصات گوشی A03 سامسونگ

ویژگی‌های گوشی A03 سامسونگ

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a03/
ads
ads