داغ ترین ها :
گوشی A53 سامسونگ در دو مدل عرضه می‌شود

گوشی A53 سامسونگ در دو مدل عرضه می‌شود

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که سامسونگ می‌خواهد گوشی A53 را در دو مدل به بازار عرضه کند که هر یک از تراشه‌ای متفاوت استفاده می‌کند.

 

قیمت روز گوشی های سامسونگ را در سایت تکنولایف بررسی کنید: گوشی سامسونگ

 

اگر نگاهی به تاریخ محصولات پرچم‌دار سامسونگ طی سال‌های اخیر داشته باشیم، موضوع جالبی نظرمان را به خود جلب خواهد کرد. شرکت کره‌ای پرچم‌داران خود را با توجه به بازار مدنظر همراه با تراشه‌ی اگزینوس یا اسنپدراگون راهی بازار می‌کند.

در مثالی ساده می‌توان به محصولات اخیر سامسونگ اشاره کرد. سری گلکسی اس ۲۱ همراه با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار شدند؛ به این صورت که پرچم‌داران شرکت کره‌ای در بازار ایالات متحده و چین از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و در بازار سایر کشورهای دنیا نیز از تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ برخوردار بودند.

حال، گزارش‌هایی وجود دارد که سامسونگ چنین سیاستی را به محصولات میان‌رده خواهد آورد. درواقع شرکت کره‌ای می‌خواهد گوشی A53 را در دو مدل به بازار عرضه کند که با توجه به بازار مدنظر از تراشه‌ای متفاوت برخوردار خواهند بود.

گوشی A53 سامسونگ

در میان محصولات سامسونگ باید گفت که سری A فروش قابل توجهی را برای شرکت کره‌ای رقم می‌زنند و البته از پرفروش‌ترین‌ها نیز می‌توان به گوشی A51 و جانشینان آن یعنی گوشی‌های هوشمند گلکسی A52 و A52s اشاره کرد. شاید موفقیت این محصولات باعث شده تا سامسونگ به فکر عرضه‌ی گلکسی A53 در دو مدل بیفتد.

منبع خبر می‌گوید که منظور از دو مدل، گزینه‌های 4G و 5G نیستند و درواقع انتظار می‌رود که گلکسی A53 تنها در مدل 5G به بازار عرضه شود. در متن گزارش آمده که احتمال دارد محصول جدید سامسونگ در بازار ایالات متحده و برخی از کشورهای دیگر همراه با تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ به بازار عرضه شود و برای بازار سایر نقاط دنیا نیز از تراشه‌ای از سری اسنپدراگون برخوردار باشد.

 

خرید گوشی A53 با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

نسخه‌ی مدنظر برای بازار ایالات متحده از شماره مدل SM-A536U استفاده می‌کند و نسخه‌ی بازار اروپا نیز از شماره مدل SM-A536B برخوردار خواهد بود. گوشی جدید سامسونگ در بازار خاورمیانه، آفریقای شمالی و برخی از کشورهای آسیایی مانند هند با شماره مدل SM-A536E راهی بازار می‌شود.

عکس گلکسی a53 سامسونگ

به نظر می‌ٰرسد اقدام سامسونگ دلیل منطقی نیز داشته باشد. سامسونگ می‌خواهد با این اقدام جلوی مشکلات پیش آمده‌ی ناشی از کمبود تراشه در دنیا را برطرف سازد و گوشی A53 مشکلی در فروش نداشته باشد. البته مشخص نیست که آیا چنین اتفاقی برای گوشی‌های دیگر سری یعنی گلکسی A33 و A73 نیز رخ خواهد داد یا خیر.

انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ در ماه مارس ۲۰۲۲ (بازه زمانی اسفند ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱) معرفی شود. از مشخصات سخت‌افزاری گوشی A53 می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد. از نظر رنگ‌بندی نیز علاقه‌مندان می‌توانند گلکسی A53 را در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و نارنجی خریداری کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a53-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads