داغ ترین ها :
تاریخ معرفی گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition مشخص شد

تاریخ معرفی گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition مشخص شد

شرکت ریلمی تبلیغات برای معرفی گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition را شروع کرده و امروز هم تصاویری از این محصول منتشر شده که ما را با ظاهر این گوشی هوشمند آشنا می‌کنند. البته که شرکت ریلمی در شبکه‌های اجتماعی به تاریخ معرفی گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition هم اشاره کرد.

به گفته شرکت ریملی گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition در تاریخ ۲۳ فروردین ماه معرفی خواهد شد. با این حال مشخص نشده که این گوشی هوشمند در چه کشورهایی عرضه خواهد شد. شایعات می‌گویند که این گوشی ریلمی در ابتدا در کشور هند عرضه می‌شود که بزرگ‌ترین بازار شرکت ریلمی به شمار می‌رود.

 

جدیدترین اخبار مربوط به برند ریلمی را در مجله تکنولایف بخوانید.
ریلمی GT Neo 3T با پردازنده اسنپدراگون 870 معرفی شد

 

 

ریلمی 9 پرو پلاس

گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition از نظر ظاهر محصولی هیجان انگیز و زیبا به شمار می‌رود و تفاوت زیادی با دیگر گوشی‌های ریلمی دارد. در قاب پشتی لوگو ریلمی مشاهده می‌شود که دقیقا در وسط قرار گرفته و عبارت Free Fire هم نزدیک به لبه پایین گوشی به چشم می‌خورد. همچنین قاب پشتی به صورتی ساخته شده که رنگین کمانی به نظر می‌رسد. اتفاقی که ظاهر این محصول را چند برابر زیباتر کرده است.

با نگاهی دقیق تر به تصاویر منتشر شده از گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition متوجه می‌شوید که عبارت Booyah در کنار ماژول دوربین قرار گرفته است. موضوع جالب توجه اینجاست که ریلمی قصد دارد از هشتگ #DaretoBooyah برای مراسم معرفی این گوشی استفاده کند.

گوشی ریلمی 9 پرو +

اطلاعات بیشتری از گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition نداریم، اما انتظار داریم که مشخصات این گوشی به نسخه استاندارد گوشی ریلمی 9 پرو پلاس شبیه باشد.

گوشی Realme 9 pro +

گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED استفاده می‌کرد که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسید و وضوح تصویر آن هم ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بود. ریلمی از تراشه دایمنسیتی 920 5G برای این گوشی استفاده کرده بود. ریلمی ۹ پرو پلاس در مدل‌هایی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده بود. سه دوربین پشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده بود که دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی داشت و دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. دوربین سوم هم از حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو برخوردار بود. ر آخر باید بگوییم که گوشی وان پلاس ۹ پرو پلاس با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۰ وات راهی بازار شده بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-realme-9-pro-free-fire-limited-edition/
ads
ads