داغ ترین ها :
لپ تاپ های جدید سامسونگ معرفی شدند

لپ تاپ های جدید سامسونگ معرفی شدند

در مراسم MWC سامسونگ طبق انتظار لپ تاپ‌های جدید خود را معرفی کرد. سامسونگ چهار مدل جدید را معرفی کرد که همگی از نمایشگرهای FHD امولد استفاده می‌کنند و به پردازنده‌های اینتل نسل 12 مجهز هستند. سامسونگ تلاش کرده تا وزن و ضخامت این چهار محصول را تا حد امکان پایین نگه دارد و همچنین هر چهار مدل از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی بوک 2 پرو و گلکسی بوک 2 پرو 360 هر دو در دو سایز 13.3 و 15.6 ساخته شده‌اند با این تفاوت که نسخه 360 دارای لولاهای 360 درجه‌ای است و نمایشگر آن می‌تواند به طور کامل پشت لپ تاپ قرار بگیرد و در واقع به تبلت تبدیل شود.

مشخصاتلپ تاپ های جدید سامسونگ

نسبت نمایشگر هر دو لپ تاپ در هر دو نسخه 16 به 9 کلاسیک است و این باعث می‌شود محتوا ویدئویی تناسب بهتری با صفحه نمایش لپ تاپ داشته باشد. گلکسی بوک 2 پرو 360 در نسخه 13.3 اینچی حدود 1 کلیوگرم وزن دارد و وزن مدل 15.6 اینچی به حدود 1.4 کیلوگرم می‌رسد.

این وزن کم به خوبی نشان می‌دهد که این لپ تاپ‌ها تا چه حد مناسب حمل و نقل هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت دائمی در کوله پشتی خود داشته باشید و از حمل آن‌ها خسته نشوید.

هر دو پنل امولد هستند و از رزولوشن 1920×1080 استفاده می‌کنند و به گفته سامسونگ روشنایی آن‌ها به نسبت نسل قبل افزایش پیدا کرده و حالا برای استفاده در محیط‌های باز شرایط بهتر و مناسب‌تری دارند.

یکی از قابلیت‌های جذاب این لپ تاپ‌ها قلم S-Pen است که حالا سامسونگ تأخیر آن را نیز کاهش داده تا نوشتن و نقاشی کردن روی این نمایشگرها حس نزدیک‌تری به کاغذ و واقعیت داشته باشد. البته این قلم از بلوتوث از بلوتوث استفاده نمی‌کند.

برنامه نوت سامسونگ نیز پیشرفت‌های خوبی داشته و حالا بهتر دستخط را تشخیص می‌دهد و به سرعت می‌تواند نوشته‌ها را بین لپ تاپ و گوشی سامسونگ شما همگام سازی کند. گلکسی بوک 2 پرو 360 به شما اجازه انتخاب بین پردازنده اینتل نسل 12 Core i5 و Core i7 را می‌دهد. این پردازنده از گرافیک یکپارچه اینتل Iris X استفاده می‌کند.لپ تاپ جدید سامسونگ

حافظه رم این دستگاه از نوع LPDDR5 است و شما می‌توانید بین 8، 16 و یا 32 گیگابایت رم بسته به استفاده و نیاز خود انتخاب کنید. نسخه 13.3 اینچی گلکسی بوک 2 پرو 360 از یک باتری 63 وات ساعت استفاده می‌کند و ظرفیت این باتری برای نسخه 15.6 برابر با 68 وات ساعت است.

هر دو مدل 1 درگاه تاندربولت 4 و دو پورت Type C دارند و از جک هدفون و درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کنند. فناوری شارژ سریع 65 واتی نیز برای این لپ تاپ‌ها در نظر گرفته شده که از طریق درگاه Type C به لپ تاپ متصل می‌شود. سامسونگ وعده داده که گلکسی بوک 2 پرو 360 بتواند 21 ساعت دوام بیاورد.

البته لازم به ذکر که نسخه 15.6 اینچی علاوه بر درگاه‌های بالا از درگاه HDMI و همچنین یک درگاه سیم کارت در صورت انتخاب مدل 5G هم پشتیبانی می‌کند. گلکسی بوک 2 پرو در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری ساخته شده و با قیمت پایه‌ای 1050 دلار برای نسخه Core i7 و رم 8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

شما در مورد لپ تاپ‌های کهکشانی سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما این لپ تاپ‌ها ارزش خرید دارند یا شما ترجیح می‌دهید به سراغ مک بوک‌های اپل بروید؟ حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
مشخصات احتمالی گوشی های جدید سری A سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/46799-2/
ads
ads