داغ ترین ها :
صفر تا صد اطلاعات شیائومی 14T و 14T Pro

صفر تا صد اطلاعات شیائومی 14T و 14T Pro

اولین اطلاعات گوشی‌های شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو به بیرون درز پیدا کرد!

معمولا هر پاییز شیائومی از گوشی‌های سری T رونمایی می‌کند و هم اکنون هم اطلاعاتی در ارتباط با گوشی‌های سری جدید T یعنی 14T و 14T Pro به گوش رسیده که قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم.

(اگر به خاطر داشته باشید، پاییز قبلی هم 13T و 13T Pro راهی بازار شدند!)

همه چیز درمورد Xiaomi 14T Pro

کمی قبل‌تر خبری مبنی بر این خصوص به گوش دنیای دیجیتال رسید که قرار است به خانواده ردمی K70 عضو جدیدی با عنوان ردمی K70 اولترا اضافه شود. بعضی‌ها اعتقاد دارند که Xiaomi 14T Pro قرار است ری‌برند شده Redmi K70 Pro باشد؛ اما همچنان در حد شایعه است و درستی و نادرستی آن مشخص نیست! اینطور که به نظر می‌آید؛ تراشه به کار رفته در نسخه 14 تی پرو هم Dimensity 9300 از مدیاتک است.

شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو

خوشبختانه این طور که به نظر می‌رسد؛ شیائومی تصمیم گرفته تا برای اولین گوشی Xiaomi 14T Pro را در میان گوشی‌های این سری به قابلیت شارژ بی سیم یا همان وایرلس مجهز کند که خبری بسیار خوشایند برای این گوشی به حساب می‌آید. از دیگر وبژگی‌های اضافه شده به گوشی شیائومی 14 تی پرو می‌توان به دوربین تله فوتو هم در میان دوربین‌های پشتی اشاره کرد. همچنین شاید برای شیائومی 14 تی پرو شارژر 120 وات هم ارائه شود.

مشخصات Xiaomi 14T

کمپانی شیائومی برای گوشی شیائومی 14 تی احتمالا از یکی از تراشه‌های سری 800 مدیاتک استفاده می‌کند چرا که شیائومی 13 تی هم به همین صورت بود. در ارتباط با تفاوتش با مدل پرو خودش احتمالا باید به شارژر 67 وات اشاره کنیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/everything-about-xiaomi-14t-and-xiaomi-14t/
ads
ads