داغ ترین ها :
آموزش بروز رسانی واتساپ

آموزش بروز رسانی واتساپ

واتساپ پیامرسانی محبوب برای ارسال پیام، ویدئو و عکس برای دوستان، خانواده یا حتی همکاران است. این برنامه محبوب برای اندروید و iOS در دسترس است و ویژگی‌های ارتباطی متنوعی از جمله تماس تصویری، ارسال پیام صوتی و غیره را در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی از کارهایی که باید برای امنیت بالای استفاده از این پیامرسان آن را مداوم انجام دهید این است که بروزرسانی واتساپ را همواره روی گوشی نصب کنید. معمولا تمامی گوشی‌های جدید برنامه‌ها را به صورت خودکار آپدیت می‌کنند و نیازی به طی کردن مسیر خاصی نیست؛ اما ممکن است به هر دلیلی این اتفاق نیفتد در ادامه به آموزش بروز رسانی واتساپ می‌پردازیم. همچنین، درباره دانلود به روز رسانی واتساپ توضیحات کاملی خواهیم داد.

 

انواع گوشی هوشمند و غیرهوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی

نصب اپدیت واتس اپ روی آیفون

بروزرسانی yowhatsapp نصب دانلود یو واتساپ

برای به روز رسانی واتس آپ روی آیفون باید از برنامه اپ استور کمک بگیرید. در بین برنامه‌های پیش فرض نصب شده روی گوشی اپلیکیشن App Store را باز کنید.
بعد از باز کردن روی گوشه سمت راستی صفحه عکس آی کلود و اپل ایدیتان مشخص است. با زدن روی پروفایل لیست تمامی برنامه‌هایی که نیاز به آپدیت دارند مشخص می‌شود.
در بین لیست برنامه‌ها واتس آپ را انتخاب کنید و روی Update بزنید. بسته به سرعت اینترنت این به روز رسانی کمی زمانبر خواهد بود.
در صورتی که از نسخه‌های دیگر واتس آپ مانند واتساپ تجاری یا جی بی استفاده می‌کنید لازم به ذکر است که تمامی این مراحل برای بروز رسانی واتساپ جی بی و تجاری نیز یکسان است و از این نظر تفاوتی وجود ندارد.

بروزرسانی واتساپ در گوگل پلی

دانلود بروزرسانی واتساپ جی بی

در صورتی که از گوشی مبتنی بر اندروید استفاده می‌کنید برای بروز رسانی واتساپ بهتر است از Google Play کمک بگیرید.
1) ابتدا روی گوشی اندرویدی خود برنامه Google Play را باز کنید و از سه نقطه قرار گرفته در سمت راست روی گزینه My apps & Games بزنید.
2) بعد از زدن روی این گزینه وارد لیست جامعی از برنامه‌هایی می‌شوید که برای آن‌ها به روز رسانی جدید منتشر شده است.
3) از بین برنامه‌های قرار گرفته در این بخش واتساپ را انتخاب کرده و روی گزینه Update بزنید سپس منتظر بمانید تا نصب برنامه واتساپ به اتمام برسد.
در گوشی‌های اندرویدی دانلود بروزرسانی واتساپ در همین بخش خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق برنامه‌های جانبی مانند بازار نیز اقدام به نصب و به روز رسانی آن کنید.

 

 

بروزرسانی واتساپ کامپیوتر

دانلود بروزرسانی واتساپ تجاری

علاوه بر اینکه واتساپ برای گوشی در دسترس است این برنامه را می‌توانید روی کامپیوتر شخصی نیز نصب کنید. این نسخه از نظر عملکرد تفاوتی با نسخه موبایلی ندارد و تمامی قابلیت‌هایی مانند مکالمه، ارسال پیام، تماس صوتی و تصویری را در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورتی که مدت زمان زیادی را پشت لپ‌تاپ یا کامپیوتر هستید واتساپ ویندوز می‌تواند پیامرسانی کاربردی برایتان باشد. این برنامه را می‌توانید به صورت مستقیم از فروشگاه مایکروسافت قرار گرفته روی ویندوز دریافت کنید.
1) در صورتی که واتساپ را از مایکروسافت دریافت کرده باشید به راحتی با وارد شدن به این برنامه می‌توانید آخرین بروزرسانی واتساپ را دریافت کنید.
2) بعد از باز کردن برنامه مایکروسافت روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید در منویی که باز می‌شود باید گزینه Downloads and updates را بزنید سپس برای بررسی اینکه به روز رسانی واتساپ منتشر شده یا خیر گزینه Get Updates را انتخاب کنید.
3) در صورتی که برنامه شما نیاز به آپدیت داشته باشد در این مرحله گزینه Download را رو به روی آن خواهید دید.

بروزرسانی واتساپ جی بی

دانلود بروزرسانی واتساپ جی بی

واتساپ جی بی یکی از نسخه‌های مود شده این پیامرسان محبوب است. واتساپ GB امکانات متنوع و زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما این برنامه از طریق شرکت اصلی واتساپ اصلی پشتیبانی نمی‌شود. قابلیت‌های قرار گرفته در این نسخه بیشتر از واتس آپ اصلی هستند به همین دلیل افراد زیادی آن را نصب می‌کنند و به عنوان واتساپ اصلی یا واتساپ برای شماره دوم استفاده می‌کنند.
همانطور که گفتیم این برنامه نسخه اصلی نیست؛ بنابراین نمی‌توانید آن را مستقیما از گوگل پلی دانلود کنید. در صورتی که گوشی مبتنی بر iOS دارید باید توجه داشته باشید که واتساپ GB برای شما در دسترس نیست. برای آپدیت واتساپ gb با گوشی اندرویدی باید از سایت اصلی آن به آدرس https://www.gbwhatsapp.download/ کمک بگیرید.

در صورت آپدیت نکردن واتساپ چه مشکلاتی پیش می‌آید؟

برای بهبود عملکرد برنامه و همچنین داشتن امنیت بالاتر باید همواره آن را به روز نگهدارید. در صورتی که مدت زمان زیادی از نصب آخرین بروزرسانی واتساپ شما گذشته باشد نمی‌توانید از این برنامه استفاده کنید. شرکت واتساپ محدودیتی در این زمینه اعمال کرده است و در صورت عدم توجه به به روز رسانی امکان استفاده از برنامه را نخواهید داشت.

 

 

امکانات آخرین به روز رسانی واتساپ

تمامی برنامه‌ها بعد از به روز رسانی دستخوش تغییرات جدید می‌شوند تا تجربه کاربری بهتری را در اختیار افراد قرار دهند. واتساپ نیز همواره در به روز رسانی‌ها سعی در اضافه کردن قابلیت‌های متنوعی به این پیامرسان دارد. از آخرین تغییراتی که برای این برنامه در نظر گرفته شده می‌توان به امکان تماس تصویری تا 8 نفر، ایمن سازی چت‌های دو نفره با End-to-End Encryption و امکان ارسال تصاویر با کیفیت HD اشاره کرد.

جمع‌بندی

در صورتی که از طرفداران برنامه واتساپ هستید و روزانه برای انتقال اطلاعات و برقراری ارتباط با سایر افراد از آن استفاده می‌کنید بهتر است تا همواره بروزرسانی واتساپ whatsapp را انجام دهید. با به روز رسانی می‌توانید امنیت بیشتر و امکانات جدیدتری را تجربه کنید. در این مطلب تمامی روش‌هایی که می‌توانید واتساپ را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید توضیح دادیم در صورت بروز مشکل یا سوال نظراتتان را از بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

بروز رسانی واتساپ جی بی به چه صورت است؟
برای به روز رسانی واتساپ جی بی باید از سایت اصلی آن یعنی https://www.gbwhatsapp.download/ کمک بگیرید.
چطوری می‌توان واتساپ را به روز رسانی کرد؟
برای به روز رسانی واتساپ و همچنین دانلود بروزرسانی واتساپ تجاری می‌توانید از گوگل پلی، اپ استور و برنامه‌هایی مانند بازار کمک بگیرید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. zaki

    عالی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-update-whatsapp/
ads
ads