داغ ترین ها :
خودت مسئول امنیت اینستاگرام باش!

خودت مسئول امنیت اینستاگرام باش!

آیا دوست دارید بدانید که چطور می‌توانید امنیت پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید!!! و یا شاید جزء افرادی هستید که حفظ امنیت اینستاگرامتان همیشه دغدغه‌تان بوده است! تابه‌حال برایتان سؤال نبوده که افرادی که در قبال گرفتن مبالغ زیادی امنیت پیجتان را تضمین می‌کنند از چه شیوه‌هایی استفاده می‌کنند؟ با ما همراه باشید تا به شما به‌طور کامل توضیح دهیم که چه طور می‌توانید مسئول امنیت پیج خود باشید.

خوب به کمی قبل‌تر برمی‌گردیم، حدود ده سال پیش شرکت اینستاگرام مدیرعامل جدیدش یعنی آدام موسری را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. آدام اقدام به تغییرات کاربردی در این برنامه‌ی پرطرفدار که دارای مالک مشترک با ۲ برنامه پرطرفدار فیس‌بوک و واتز‌آپ است، کرد. ازجمله ایده‌های آدام می‌توان به بالا بردن امنیت اینستاگرام اشاره کرد که بسیار موردتوجه مردم واقع شد و تعداد نصب این برنامه را گسترش داد.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را با راهکارهای آدام موسری آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

راهکار اول

امنیت اینستاگرام

شاید به نظرتان ساده بیاید؛ انتخاب پسورد مناسب! پسوردهای آسان خود را تغییر دهید و پسوردهایی که دارای سیمبل، عدد، حروف کوچک و بزرگ باشند را انتخاب کنید؛ پسوردهای سخت امکان دسترسی به اکانت شمارا تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. در ضمن حواستان باشد که ایمیل و شماره تلفنی که روی اکانت خود ست کردید فقط در دسترس خودتان باشد.

راهکار دوم

دقت کنید، چه گوشی‌هایی اکانت شما را دارند!

حتما اولین سؤالی که برای شما پیش می‌آید این است که چگونه متوجه شویم که اکانت ما بر روی چه گوشی‌هایی ست شده است؟

برای این کار اول وارد تنظیمات این برنامه شوید، سپس در قسمت Security یا امنیت گزینه‌ی Login Activity را انتخاب کنید. نام و لوکیشن دستگاه‌هایی که اکانت شما روی آن تنظیم شده است به شما نشان داده می‌شود. همچنین در Information Login Saved متوانید اطلاعات اکانتتان را روی دستگاهتان ثبت کنید تا اگر از اکانت خارج شدید، اطلاعاتتان از دست نرود.

امنیت اینستاگرام

راهکار سوم و مهم‌ترین راهکار؛ قفل دو مرحله‌ای

برای فعال‌سازی قفل دومرحله‌ای در مرحله‌ی اول باید وارد بخش Two- factor Authentication شوید. سپس می‌توانید انتخاب کنید که کد به چه صورت برای شما ارسال شود، اولین گزینه ارسال پیامک به شماره موبایلی است که در اکانت خود ست کرده‌اید. کدی ۶ رقمی برای شما فرستاده می‌شود این کد را در قسمت خواسته شده وارد می‌کنید و رمز دومرحله‌ای برای شما فعال می‌شود.

برای کامل کردن مراحل باید برنامه‌ی GoogleAuthenticator را دانلود کنید که کدهای تائید کننده برای اکانت‌های مختلفی که ست کرده‌اید را می‌سازد. در قسمت قفل مرحله‌ای تیک این قسمت را زده و بعد از انتخاب گزینه‌ی نکست وارد اپ تولیدکننده رمز گوگل می‌شوید، کد ۶ رقمی ساخته‌شده را کپی کنید و به همین صفحه برمی‌گردید و کد را بزنید.

امنیت اینستاگرام

با دانستن تمامی این راهکارها می‌توانید، مطمئن باشید که امنیت پیج شما تضمین‌شده است.

امنیت اینستاگرام

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/instagram-security/
ads
ads