داغ ترین ها :
صفر تا صد اخبار هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ اینجاست!

صفر تا صد اخبار هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ اینجاست!

درست است که تاریخ January 17  تقریبا یک ماهی است که به نام رونمایی سامسونگ از کهکشانی‌های سال 2024 ثبت شده؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، در این تاریخ فقط قرار نیست که از گوشی‌های سری S24 رونمایی شود، بلکه کمپین بزرگ (هوش مصنوعی سامسونگ) هم قرار است به ثمر بنشیند.

 

برای خرید انواع گوشی سامسونگ می توانید به سایت تکنولایف سر بزنید: قیمت گوشی سامسونگ

آپدیت 28 فروردین 1403

به زودی رنگ و بوی گلکسی AI در سری گلکسی S22، تبلت Tab S8 و گوشی‌های تاشو 2022!

در روزهایی که تمام مردم درگیر هوش مصنوعی گوشی‌های پرچمدار سری S24 هستند، کمپانی سامسونگ اخبار مربوط به هوش مصنوعی خودش را دائما آپدیت می‌کند. این کمپانی اعلام کرده که به زودی هوش مصنوعی گلکسی ای آی به گوشی‌های پرچمدار سال 2022 اضافه می‌شود! سامسونگ در این میان اعلام کرده که احتمالا تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو 2022 به بعد هم خالی از لطف باقی نمی‌مانند.

galaxy ai

گلکسی AI چگونه به دستگاه‌های قدیمی اضافه می‌شود؟

هوش مصنوعی گلکسی AI قرار است به صورت بخشی از آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 ارائه می‌شود که به احتمال زیاد این کار در اوایل ماه می شروع خواهد شد و تا پایان سال 2025 به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. چند روز پیش هم یکی از مدیران انجمن سامسونگ در کره جنوبی پستی با این موضوع منتشر کرد که دستگاه‌های 2022 هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که سری Galaxy S21 و Galaxy Z Flip3 و Z Fold3 فقط قابلیت‌های Circle to Search و Magic Rewrite را دریافت خواهند کرد؛ البته داستان اینجاست که کمپانی سامسونگ هنوز بیانه و مقاله‌ای رسمی در سایت خود به انتشار نگذاشته است.

لیست هوش مصنوعی‌های آپدیت One UI 6.1

  1. سرکل تو سرچ (Circle to Search with Google)
  2. دستیار چت (Chat Assist)
  3. مترجم Live گفت‌وگوهای صوتی (Interpreter)
  4. مترجم Live Translate که از 13 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند
  5. دستیار یادداشت Note Assist که تمام متن‌های نوشته شده با قلم S سامسونگ را مرتب کرده و به صورت تکست کنار هم در خط‌ها و فاصله‌های یکسان قرار می‌دهد.
  6. تبدیل فایل صوتی به متن (Transcript Assist)
  7. کاهش زمان مطالعه صفحات مختلف وب و مقاله‌ها با برجسته کردن قسمت‌های مهم (Browsing Assist)
  8. قابلیت ویرایش عکس، حذف سوژه یا جابه‌جا کردن آن در عکس (Generative Edit)
  9. ویرایش و ایجاد Wallpaper

هوش مصنوعی‌های آپدیت One UI 6.1

آپدیت 10 بهمن 1402

هوش مصنوعی Galaxy AI علاوه‌بر S24 به 100 میلیون گوشی دیگر هم اضافه می‌شود

بیشتر از یک هفته است که از رونمایی سری S24 سامسونگ در معرفی رسمی 21:30 تاریخ 27 دی می‌گذرد و در این رونمایی مشخص شد که هوش مصنوعی مخصوص سامسونگ یعنی گلکسی AI در جز به جز گوشی‌های سری S24 قرار گرفته‌اند. جذابیت این خبر زمانی بیشتر می‌شود که در جریان اخبار جدید سامسونگ در ارتباط با هوش مصنوعی قرار بگیرید. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تا در نیمه اول سال 2024 هوش مصنوعی طراحی شده توسط Google Cloud را به گوشی‌های نسل‌های قبلی خودش هم اضافه کند.

هوش مصنوعی Galaxy AI و گوگل کلود

TM Roh، رئیس بخش Samsung Electronics در MX اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد تا هوش مصنوعی را تا سال دیگر (2025) در بیش‌تر از 100 میلیون دستگاه هوشمند قرار دهد. همچنین در ادامه به ET Telecom اعلام کرده که سامسونگ قصدی برای پولی کردن هوش مصنوعی ندارد و علیرغم هزینه‌هایی که هوش مصنوعی دارد؛ می‌خواهد قابلیت‌های ناشی از هوش مصنوعی را کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.

آپدیت 19 دی 1402

17 ژانویه، تاریخ رونمایی سامسونگ از هوش مصنوعی Galaxy AI!

در حقیقت مدتی است که کمپانی سامسونگ کمپین تبلیغاتی بزرگ و خیلی گران قیمتی را شروع کرده که در آن قصد دارد تا حواس همه را به سمت Galaxy AI جلب کند. مطمئنا سامسونگ نمی‌خواهد که توجه‌ها به طور کامل از روی رونمایی گلکسی اس 24 ها برداشته شود و همه چیز معطوف هوش مصنوعی شود؛ اما موضوع اینجاست که به خاطر کمپین باید دائما یادآوری کند که سری گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز شده و قرار است اتفاق‌های خوبی را برای کاربرانش رقم بزند.

هوش مصنوعی سامسونگ 2024

 

 

یکی از اتفاق‌هایی که بد نیست به آن اشاره کنیم، این است که در ویدیوهایی که سامسونگ در شهرهای مختلف جهان از جمله بانکوک، چنگدو، لندن، میلان، مادرید، نیویورک، سئول، استکهلم و ورشو پخش می‌کند، یک مکعب فلزی به آرامی به ستاره‌های متحرک تبدیل می‌شود که نشان‌دهنده Galaxy AI است و به گفته خود سامسونگ، این هوش مصنوعی می‌تواند تجربیات دگرگون کننده و متفاوتی را برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند، رقم بزند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/january-17-is-the-date-of-samsungs-big-campaign-about-galaxy-ai/
ads
ads