داغ ترین ها :
لپ تاپ ال جی گرم فولد معرفی شد

لپ تاپ ال جی گرم فولد معرفی شد

شرکت ال جی از مدل جدید لپ تاپ‌های سری گرم رونمایی کرد. این لپ تاپ که ال جی گرم فولد نام دارد از صفحه نمایش تاشدنی استفاده می‌کند. دقیقا چیزی شبیه به گوشی‌های سری زد فولد سامسونگ اما در اندازه بزرگ‌تر. لپ تاپ ال جی گرم فولد از صفحه نمایش تاشدنی ۱۷ اینچی OLED استفاده می‌کند.

مشخصات ال جی گرم فولد

لپ تاپ گرم فولد ال جی از صفحه نمایش ۱۷ اینچی تاشدنی از نوع OLED استفاده می‌شود. صفحه نمایشی که وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اندازه لپ تاپ در حالت تبلت در اندازه ۳۸۷ در ۲۸۰ میلی‌متر ساخته شده و در حالت فولد در اندازه ۱۹۲ در ۲۸۰ میلی‌متر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. وزن ال جی فولد گرم  ۱۲۵0 گرم بدون کیبرد و با کیبرد به ۱۵۳۰ گرم می‌کرد.

LG Fold Gram

لپ تاپ LG Gram Fold از پردازنده Core i5 نسل ۱۳ مدل 1335U اتفاده می‌کند که پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe هم دارد. این لپ تاپ از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و اسپیکر استریو هم دارد.

لپ تاپ ال جی فولد گرم

از دیگر مشخصات ال جی گرم فولد می‌توانیم به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت SSD اشاره کنیم. این محصول صفحه کلید بلوتوثی خاص خودش را هم دارد.

ال جی فولد گرم

ال جی اعلام کرده که این محصول با ویندوز ۱۱ نسخه Home راهی بازار می‌شود. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده اما در ماه اکتبر ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lg-unveils-gram-fold/
ads
ads