داغ ترین ها :
نسخه بتای One UI 4 برای گلکسی S10 و گلکسی نوت 20 منتشر شد

نسخه بتای One UI 4 برای گلکسی S10 و گلکسی نوت 20 منتشر شد

سامسونگ One UI 4 برای S10 و نوت 20 هم منتشر خواهد کرد. سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که نسخه بتای One UI 4 برای سری گلکسی نوت 10 به زودی منتشر می‌شود؛ رابط کاربری که مبتنی بر اندروید 12 است و انتظار می‌رود بسیاری از محصولات شرکت کره‌ای به‌زودی آن را دریافت کنند.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

حال، شرکت کره‌ای اعلام کرده که سری گلکسی S10 نیز در فهرست محصولاتی قرار می‌گیرند که قادر به کوچ به اندروید 12 خواهند بود. به همین منظور، مرحله‌ی آزمایشی یا بتای One UI 4 شروع شده و گفته می‌شود که به‌زودی محصولاتی ازجمله گلکسی S10، گلکسی S10 5G، گلکسی S10e و گلکسی S10 پلاس قادر به دریافت نسخه بتای One UI 4 خواهند بود.

درواقع شرکت کره‌ای اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند در مرحله‌ی آزمایشی رابط کاربری جدید برای سری گلکسی S10 شرکت کنند. البته تنها کاربران کشور کره جنوبی قادر به شرکت در مرحله‌ی بتا خواهند بود. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که رابط کاربری جدید این شرکت در چه زمانی منتشر می‌شود تا مرحله‌ی بتا در چه زمانی پایان می‌یابد.

One UI 4 برای S10 و نوت 20

One UI 4 برای S10 و نوت 20 منتشر می‌شود

اگر به گزارش‌های پیشین نگاهی داشته باشیم، انتظار می‌رود سامسونگ انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 4 را از ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ شروع کند. البته سری گلکسی نوت 10 و گلکسی S10 تنها محصولاتی نیستند که به زودی نسخه ی بتای رابط کاربری جدید سامسونگ را دریافت می‌کنند.

در این بین گفته شده که گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سومین نسخه‌ی بتای رابط کاربری جدید سامسونگ را دریافت خواهند کرد. این آپدیت، هم‌اکنون در اختیار کاربران ایالات متحده و کره جنوبی قرار گرفته تا ایرادات احتمالی را یافته و همچنین بازخورد خود از تغییرات به وجود آمده را به سامسونگ گزارش دهند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/one-ui-4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-s10-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%aa-20/
ads
ads