داغ ترین ها :
عرضه جهانی سری Redmi note 13 شروع شد

عرضه جهانی سری Redmi note 13 شروع شد

شیائومی سری ردمی نوت ۱۳ را در چین معرفی کرد و سه ماه بعد از آن، سری 5G آن به بازار هند وارد شد. حال، سه گوشی این سری، با رابط کاربری MIUI وارد بازار جهانی می‌شوند.

+Redmi note 13 Pro با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، شارژر سریع ۱۲۰ وات، و گواهی مقاومت IP68 نسبت به آب و گرد و غبار می‌آید. این گوشی با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت در اروپا ۴۵۰ یورو قیمت خواهد داشت؛ اما این رقم در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود.

شیائومی برای Redmi note 13 pro هم یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این گشوی دارای تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و شارژر ۶۷ واتی سریع دارد. قیمت این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی کمتر از ۴۰۰ یورو در نظر گرفته شده است.

گوشی Redmi note 13 با دایمنسیتی ۶۰۸۰ عرضه شده و اقتصادی‌ترین مدل در بین این سه گوشی است. نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن ۲۸۰ یورو، و نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن کمی کمتر از ۳۰۰ یورو است.

این سری، محبوب‌ترین خط گوشی‌های شیائومی در میان گوشی‌های اقتصادی آن است و به زودی در تمامی کشورها موجود خواهد شد.

ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ در حالت 4G

همانطور که گفتیم، سری ردمی نوت ۱۳، از امروز به بازار جهانی ورود کرد و علاوه بر حالت 5G در حالت 4G که مقرون به صرفه‌تر است نیز تولید شده.

ردمی نوت ۱۳ پرو 4G دارای تراشه هلیو جی ۹۹ است و نوت ۱۳ 4G، به اسنپدراگون ۶۸۵ مجهز است. نسخه پرو در نسخه‌های ۱۲ و ۸ گیگابایت رم، و ظرفیت داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار می‌شود. نسخه ساده گوشی نیز با رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت می‌آید.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند. رزولوشن آن‌ها +FHD است و اسکنر اثر انگشت پایین صفحه نمایش تعبیه شده. نسخه پرو دارای محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ است و نسخه ساده، گوریلا گلس ۳ دارد. روشنایی هر دو گوشی به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد.

سراغ دوربین‌ها که برویم، می‌بینیم که شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیسکلی با لنز واید به عنوان دوربین اصلی است.  نسخه  4G نوت ۱۳ از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هر دو موبایل دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی گوشی‌ها نیز ۱۶ مگاپیکسل است. متاسفانه هیچ کدام از گوشی‌ها قابلیت فیلمبرداری 4K ندارند.

ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند؛ اما سرعت شارژ آن‌ها متفاوت است. نسخه پرو دارای شارژر ۶۷ وات و نسخه ساده دارای شارژر ۳۳ وات است. هر دو گوشی با اندروید ۱۳ و MIUI ۱۴ می‌آیند و بدنه‌ آن‌ها، با گواهی IP54 نسبت به آب و گردوغبار مقاوم است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. پرهام

    کی میاد ایران؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پرهام

      سلام دقیق معلوم نیست ولی زود میاد چون گوشی محبوبی
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/redmi-note-13-series-global-rollout/
ads
ads