داغ ترین ها :
همه چیز درباره گوشی A15 سامسونگ

همه چیز درباره گوشی A15 سامسونگ

امروز تصاویر جدیدی از گوشی A15 منتشر شد که ظاهر این گوشی را نشان می‌دهند. گوشی A15 سه دوربین پشت خواهد داشت. این گوشی صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی با ناچ U شکل بهره می‌برد.

 

پیشنهاد های امروز فروش موبایل سامسونگ را در تکنولایف ببنید: لیست قیمت روز گوشی سامسونگ

 

آپدیت ۳ آبان ۱۴۰۲

گوشی A15 سامسونگ در دو مدل 4G و 5G راهی بازار می‌شود. گوشی A15 4G با شماره مدل SM-A155F شناخته می‌شود که به تراشه Helio G99 مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود. گوشی گلکسی A14 5G هم با شماره مدل SM-A156B و SM-A156E و SM-A156U در کشورهای مختلف عرضه می‌شود.

گوشی A15 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و احتمالا از شارژر ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

شایعات می‌گویند که گوشی A15 صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی LCD با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی  و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

آپدیت ۸ مهر ماه ۱۴۰۲

تصویر جدیدی که از گوشی A15 منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی از نظر طراحی با گوشی A14 تفاوت خیلی زیادی ندارد. اطلاعات جدید می‌گویند که گوشی A15 در ابعاد ۱۶۰٫۲ در ۷۶٫۸ در ۸٫۴ میلی‌متر ساحته می‌شود و جک ۳٫۵ میلی‌متر خروجی صدا دارد.

این گوشی پورت USB-C دارد و از فریم مسطح استفاده می‌کند. روی لبه سمت راست گوشی دکمه پاور قرار گرفته که با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است.

این گوشی صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با ناچ U شکل دارد.

آپدیت ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲

گوشی A15 صفحه نمایشی مسطح خواهد داشت و از لبه‌های گرد بهره می‌برد. روی لبه سمت راست این گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور دیده می‌شود که با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است. روی لبه سمت چپ هم درگاه سیم‌کارت را مشاهده می‌شود. روی لبه پایین گوشی هم پورت USB-C و میکروفن اصلی و اسپیکر و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا قرار گرفته است. روی لبه بالای گوشی هم یکی دیگر از میکروفن‌ها دیده می‌شود.

گوشی A15 سامسونگ در ابعاد ۱۶۰٫۲ در ۷۶٫۸ در ۸٫۴ میلی‌متر ساخته می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. HamidReza88

    این گوشی که مشخاصتش دقیقا مثل گوشی سامسونگ a24 عه بالاخره کدومشو بخریم🗿😐🧐._.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-galaxy-a15-design/
ads
ads